saako kymmenellä eurolla mitään tupakka toppaa.Mitä sininen 30g west maksaa?
Kysymys röökaajilla
8
132
Vastaukset
- Anonyymi
En usko.Hinnat nousseet..
- Anonyymi
Viinakaupan hinnat löytyy helpolla netistä. Tupakkiaskien hintoja ei löydy millään hakukoneella. Kuluttajien elämää vaan vaikeutetaan.
- Anonyymi
Joo ei niistä ikinä tiedä mitä ne maksaa.Nostavat yhtäkkiä hintoja.Tuo west on tosiaan ollut halvin toppa mutta en tiedä mitä sekin nykyään maksaa.Ennen oli alle kympin.
- Anonyymi
Mene kaupasta kysymään...
- Anonyymi
Ei ne kerro. Hinta näkyy sitten kassakuitilla, ei sitä kerrota. Jos pyytää että paketti teidän kaupan halvinta tupakkia, niin ei ne anna mitään. Ostajan itse täyyy tietää tarkka nimi tupakillensa, niin sitten sen askin voi sieltä ittellensä saada.
- Anonyymi
No voisko nyt joku kertoa sille mitä maksaa se sininen west toppa.Olisi kiva itsekin tietää.
- Anonyymi
Taitaa West 30 grammainen maksaa nykyääm 9,90 euroa. Täällä joku Pena-niminen ylläpitää Savukehinnastoa.
http://penasaatiot.org/savukehinnasto/
Tekstin mukaan olis hintoja ylläpidetty 2025 vuotenakin. Mutta eihän se varmaa ole, että kaikki tupakit olisi tässä tuoreimmilla hinnoillaan. - Anonyymi
1970 luvun alussa colt tupakka maksoi 2markkaa ja 2 penniä sitten tuli mainos, colt iski hinnat katuun ja hinta putosi 2 markkaan. Tuntipalkkani oli silloin 3markkaa 13 penniä. Silloin myytiin myös jätetupakkaa joka kahvipaketin näköinen kirkas pakkaus ja maksoi 5 markkaa sitä sai sitten piipussa polttaa ja oli halpaa ja tupakan tuska lähti silläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905177
- 534066
- 252179
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271887Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980