Suositellaan erityisesti höpölle ja Ollille, koska ateismin loppu on nyt totta
https://www.facebook.com/photo/?fbid=1270285935107787&set=a.479312977538424&locale=fi_FI
Tuolta sitä saa
https://www.kuvajasana.fi
Ateismin loppu
11
169
Vastaukset
- Anonyymi
Miksiköhän Jumala antaa pahan tapahtua lapsille ja muille viattomille ihmisille? Eikö Jumalan olekaan kaikkivoipa? Mormonit ovat keksineet vapaan tahdon jolla selitetään kaikki pahat tapahtumat. Niin ja tietenkin riittämättömillä maksusuorituksilla mormonikirkolle.
- Anonyymi
Kerronpa teille miksi. Siksi koska jumalia ei ole olemassa. Jeesuskin oli tavallinen puuseppä joka ei ole tulossa takaisin.
- Anonyymi
Ateismi on tosi typerä harrastus!
Mutta Arto, minähän olen agnostikko enkä ateisti.
- Anonyymi
Ei ihmisen tarvitse olla sen enempää ateisti kuin uskovainenkaan. Josko edes ovat vastakohtia. Minä en halua enää vaivata päätäni tuollaisilla kysymyksillä.
Ei tarvitsekaan. Välimuoto on paras ja rehellisin. Voi yksinkertaisesti sanoa, että en tiedä. Silti voi sulkea älyttömimmät vaihtoehdot pois, kuten mormonijumalan.
Ja ainut linkkisi on huuhaa-Reinikaisen kirja! Uskon enemmän konstaapeli Artturi Sakari Reinikaiseen, joka sanoi uskonnoista, että jos nyt vaikka eläisi elämänsä kristillisen uskon mukaan, sitten kuoltua voisikin olla vastassa joku kahdeksankätinen Buddha.
- Anonyymi
Ateismi ja mormonit eksyttää myös....sitä samaa tekevät sadat eri lahkot...HÄVETKÄÄ!
- Anonyymi
Ateismi on huuhaata!
- Anonyymi
Ateismi on joutosakkia huuhaata!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2561842Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys151378Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2091249Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851115- 65923
Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60923TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18894- 51836
Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61803Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126800