https://www.suomenuutiset.fi/vasemmiston-verkkomedia-huolestui-naispoliitikkojen-hairinnasta-samaan-aikaan-vasemmiston-puolueaktiivi-lietsoo-hairintaa-naispoliitikkoa-kohtaan/
Onpa toimintaa
Mitä vastaa punaiset
Vasemmiston verkkomedia lietsoo häirintää
23
455
Vastaukset
- Anonyymi
Persujen valeuutinen.
- Anonyymi
Sitähän kaikki Suomen Uutiset läpyskän jutut ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa.
.katomma
Moktar gubta game - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lukekaamme siis tiedonantajaa ja Arhinmäen graffitikirjoituksia, siinä se totuus.
- Anonyymi
feikki kommunistit kuvittelee olevansa kovia, mutta loppujen lopuksi äitin pikku 200 kiloisia pullamössöjä.
- Anonyymi
Kuntavaaliehdokas vasliitosta joka häiriköi ja tehtailee Riikka Purrasta tyypillistä kommunistien propakandaa, tulee saamaan tuomion. Vasemmistokommunismilta puuttuu rehellisyys ja omatunto. SUOMEN UUTISET on rehellisin lehti ja tuo esiin vaietut asiat, kuten on nähty.
- Anonyymi
Vasemmistolainen haaveilee ydinsodasta jotta kaikki persut kuolisivat, samalla nillittävät vihapuheista ja politikkojen maalittamisesta, hurskastelu on huipussaan.
- Anonyymi
Yhdessä moktar gubta
- Anonyymi
Öööp
- Anonyymi
Klkl
- Anonyymi
Pacoon
- Anonyymi
Trump kiinnostaa? antifa terroristit
- Anonyymi
A talk eilen
Katso - Anonyymi
Kallioniemi kertoo esimerkkejä eri puolilla maailmaa toimivista tileistä
Anonyymi-ap
2025-09-26 11:10:46
Yhteiskunta
Maahanmuutto
Varma keino herättää reaktioita on rasistinen ja maahanmuuttovastainen sisältö.
Anonyymi-ap
2025-08-11 18:38:11
Helppoa taistelu X:n disinformaatiotulvan keskellä ei ole. Kallioniemi myöntää olevansa lopulta melko pieni tekijä. Väärän tiedon levittäminen on maailmalla liiketoimintaa.
Kallioniemi kertoo esimerkkejä eri puolilla maailmaa toimivista tileistä, joiden tarkoitus on vain herättää reaktioita ja kerätä sitä kautta rahaa. Tekoäly on tehnyt väärän tiedon levittämisestä tehokasta ja jopa pitkälle automatisoitua.
– Olen nähnyt esimerkiksi pakistanilaisen kaverin, joka sanoi, että hänellä on viisi tiliä, jotka tienaavat hänelle kaksi tonnia kuussa, että osta mun kurssi ja mä kerron sinulle, miten sä voit tehdä samanlaisen.
Varma keino herättää reaktioita on rasistinen ja maahanmuuttovastainen sisältö.
– Saadaan paljon tykkäyksiä ja jakoja. Ihmiset ovat helposti provosoitavissa sen aiheen ympärillä.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011384256.html
PS. antifa ja muu vihervasemmisto samaa touhua sanoo tutkija Ruotsila eilen A-talk - Anonyymi
Antiva
- Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19102387/tallinnan--laivalla-jarkyttavasti-paattynyt-ilta
sanokaa ääneen vasemmistoliitto? hyvä tulee?
Oliko islamuskonto pyhittänyt keinot? - Anonyymi
Kkk
- Anonyymi
Ååmi
- Anonyymi
Moktar gubta
- Anonyymi
Tuostahan sen näkee jo taliaivoja koko tyyni HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH Mistähän se vuorinenkin on karannut, on varmaa Korkeasaaressa jäänyt nyt joku portti auki. Juu persujen vika kun vasemmisto idiootti tuo julki oman lahopäisyytensä, valettahan se on kakara,
- Anonyymi
...
- Anonyymi
Arhinmäki vielä kirjuuttaa kaiken nuolenpää kirjuutuksella.
Miehestä ei ota selvää Erkitkään .E.T.jaE.H - Anonyymi
Moktar gubta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986298KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3555795Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602783Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072218Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071908- 1251754
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191633Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811300- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331098