Nuija -Nisulla on unelma, hän haluaa sen rahoittajaksi Ähtäriläiset veronmaksajat !

Anonyymi-ap

16

764

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ähtäriläiset saa vielä sellaisen pommin niskaansa ettei täällä voi asua.Vesimaksut ja kaukolämön hinta nousee pilviin,palvelut loppuu ja työpaikat häviää vanhuksille ei ole hoitopaikkoja.Nyt kannattaa paeta jos vain voit jos nämä savola ylinen ja kumppanit jatkaa ylimielistä talouden hoitoa.

• Anonyymi

Muuttoliikettä on ollutkin ja asukasmäärä vähentynyt vuosittain

• Anonyymi

En ole muuten kenenkään kuullut näistä tunnustaneen että tuli sössityä ja isosti.

• Anonyymi

Vassarit ja persut ei tunnusta koskaan

• Anonyymi

Maanantain valtuustoseminaarissa pohdittua, ei me mikään kriisikunta olla. Puhalletaan yhteen hiileen ja ollaan yksimielisiä.

• Anonyymi

Eihän tuossa nyt ole mitään..ihan normaalia

• Anonyymi

on siinä päätös

• Anonyymi

Yli puolet yrityssaneerauksista päättyy konkurssiin. Usein epäonnistumisen taustalla on huonosti laadittu saneeraussuunnitelma. Suunnitelmassa on haettu helpointa ratkaisua eli on keskitytty velkojen leikkaukseen eikä liiketoiminnan kehittämiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yli puolet yrityssaneerauksista päättyy konkurssiin. Usein epäonnistumisen taustalla on huonosti laadittu saneeraussuunnitelma. Suunnitelmassa on haettu helpointa ratkaisua eli on keskitytty velkojen leikkaukseen eikä liiketoiminnan kehittämiseen.

Jo joutuminen yrityssaneeraukseen voi joskus johtua itse liiketoiminta-ajatuksesta tai sen lähtökohdista. Liiketoiminnan kehittäminen ei ole siten vaihtoehto tilanteessa.

• Anonyymi

Syötetään toisille :)

• Anonyymi

"Puhalletaan yhteen hiileen ja ollaan yksimielisiä."
      Tuolla tyylillä velat muuttuvat saataviksi, eikö totta. Nisu poimii mädät omenat korista ja sitten kaikki on tosi hyvin?

• Anonyymi

Olen erittäin huolestunut siitä, että kaupungin asioista päättävät tämmöiset ihmiset, jotka kuvittelevat, että joku ostaisi eläinpuiston, ei sitä kukaan ottaisi edes ilmaiseksi!

• Anonyymi

Positiivista.
        Sehän on sitä kaivattua positiivista ajattelua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Positiivista.
        Sehän on sitä kaivattua positiivista ajattelua!

He elävät fantasia maailmassa siellä on ihanaa kaikki kannattaa, todellisuus on karuakin karumpi.

• Anonyymi00016

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 75
      1161
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1154
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1034
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      988
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      965
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      34
      737
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      714
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      53
      634
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      39
      632
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      577
    Aihe