Tässä on vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Lupaan kunnioittaa sinua enkä petä sinua.
Minun ilmoituksissa on aina sininen nimimerkki.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on kohta 49 vuotta
Heinolassa asuvia aitoja neitoja ei täältä löydy jotka haluaa seksiä joka päivä mukavan sedän kanssa
42
157
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
MUN MUNA EI SEISO JA MULLA ON PELKKÄ TERSKAN PÄÄ JA EI VARTTA MUTTA OLISIN INNOKAS HARRASTAA SEKSIÄ!!
RAUNO48VUOTIASUKKO - AnonyymiUUSI
SETÄLLÄ ON PIENI PILI
- AnonyymiUUSI
SE EI OO HOMOILUA JOS SITÄ TEKEE VAHINGOSSA PIMEÄSSÄ!!
Löytyypä mutta kun sinä olet kaikkea muuta kuin mukava!
Et ole muutenkaan järjissäsi koska olet jo 14 vuotta samaa HOKENUT täällä!
Hanki apua itsellesi ennen kuin joku muu sen tekee!
Olet muutenkin ärsyttävä tyhjän kinaaja , et usko sitäkään kun ylläpito poistaa paskat tekstisi niin laitat heti uuden samanlaisen.
T. Titta 19 vMÄ OLEN JUURI SELLAINEN KU SEURANHAUSSANI KERRON.
JOS TÄS JOKU APUA TARVII NI SE EN OO MÄ
ETKÄ SÄ TUNNE MUA- AnonyymiUUSI
Sä olit silloin 5v. Pyörit silloin jo täällä?
- AnonyymiUUSI
RAUNO48VUOTIASUKKO kirjoitti:
MÄ OLEN JUURI SELLAINEN KU SEURANHAUSSANI KERRON.
ETKÄ SÄ TUNNE MUASä olet reppana pöpi.
- AnonyymiUUSI
ETKÄ SÄ TUNNE MUAMÄ OLEN JUURI NIIN VAMMAINEN KUN KIRJOITUKSISTANI TULEE ILMI MUTTA SEHÄ VAIN KUULUU ELÄMÄÄN!!
ETKÄ SÄ TUNNE MUAKyllä sinä olet itsesi täällä tehnyt tunnetuksi.
Ja vieläpä siten että jokainen huomaa ettet ole yhtään sellainen kuin ilmoituksissasi väität.
Et ilmeisesti osaa hahmottaa edes itseäsi. Pöljä mikä pöljä.
T. Titta Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinä olet itsesi täällä tehnyt tunnetuksi.
Ja vieläpä siten että jokainen huomaa ettet ole yhtään sellainen kuin ilmoituksissasi väität.
Et ilmeisesti osaa hahmottaa edes itseäsi. Pöljä mikä pöljä.
T. TittaMÄ OON JUURI SELLAINEN KU SEURANHAUSSANI KERROIN
- AnonyymiUUSI
MÄ OON JUURI SELLAINEN KU SEURANHAUSSANI KERROIN
OON JUST NII VAMMANE KUTEN ALOTUKSISTA SAA KUVAN JA MÄ NUKUN VESAN KANSSA SAMASSA SÄNGYSSÄ KUN PELKÄÄN PIMEÄÄ!!
MÄ OON JUURI SELLAINEN KU SEURANHAUSSANI KERROIN
Setä väittää olevansa asiallinen ja mukava
Mutta setää parempi on ihan kuka vaa.
Setä saa yksin pikku piliään runkata
Mutta kohta sedän on jo aika punkata.
Sedän selässä homo mieshoitsu orkun kourissa värisee
Mutta setä se vaan kuorsaa niin että koko hoitolaitos tärisee
-Aale Tynni-
- AnonyymiUUSI
Nimiä ja osoitteita Rauno jatkuvasti kysyy, homona ja siltakodissa Rauno silti lopun ikää pysyy
~Eino Leino~ - AnonyymiUUSI
Siltakodin laitosruuasta puuttuu pippuri, on raunon suussa jatkuvasti vesan ja Heikin hippuli
Sedällä ei oo varaa pelata ees kenoa.
Joutuu täällä aikaa tappamaan ennen nukkumaanmenoa.
-V. A. Koskenniemi-- AnonyymiUUSI
Oliko sulla kusipää LAITOSPENIKKA muutakin PIIPITETTÄVÄÄ ITESTÄS
MÄ JOUDUN KOHTA NUKKUMAAN LAITOKSESSA!!
Setä se ihan itse itsestään piipittää paskaa
Homohan se on, panis vaikka naapurin Jaskaa.
Setä tarttis joka asiassa apua
Kun osaa vain tyrkyttää katkarapua.
Ei oo paljoa koko Suomessa sedän moisia
Jotka viiskymppisenä vielä kehtaa veljen luona loisia.
Veskun pitäis tehdä asunisjärjestelyihin pieni säätö
Eli sanoa Ranelle että se loppu nyt ja häätö
😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen Hinthaara - AnonyymiUUSI
Ei tyhmä setä tiedä edes kuka on/oli V. A. Koskenniemi
- AnonyymiUUSI
Pakkonukutus tulee joka ilta niin äkkiä, lukitsee homo yöhoitaja ennen spermausta raunon hippulihäkkiä
~Eino Leino~HYVÄ ETTÄ TE KUSIPÄÄ T TAJUATTE PIIPITTÄÄ ITESTÄNNE
HYVÄ ETTÄ MÄ EN ASU MISSÄÄN LAITOKSESSA JA VOIN LAITTAA TÄNNE VIESTEJÄ VAIKKA KELLO 02:00 JOS MUA HUVITTAA MUTTA MULLA EI OO TAPANA KYTÄTÄ SUOMI24 PALSTAA 24/7 KUTEN TEILLÄ KUSIPÄILLÄ KU TEIDÄN ÄO EI MUUHUN RIITÄ
EIKÄ KUKAAN MUUKAAN TERVEJÄRKINEN KYTTÄÄ SUOMI24 PALSTAA YÖTÄ PÄIVÄÄ
JOS JOKU HALUAA KÄYDÄ NUKKUMAA VAIKKA KELLO 22:00 NI SE EI OLE MUILTA POIS .
SE ON PAREMPI KÄYDÄ HETI NUKKUMAA KU SILMÄT ALKAA MENEE KII
TE KUSIPÄÄT ETTE TAJUA ETTÄ SITÄ PITÄÄ NUKKUA- AnonyymiUUSI
HYVÄ ETTÄ TE KUSIPÄÄ T TAJUATTE PIIPITTÄÄ ITESTÄNNE
HYVÄ ETTÄ MÄ EN ASU MISSÄÄN LAITOKSESSA JA VOIN LAITTAA TÄNNE VIESTEJÄ VAIKKA KELLO 02:00 JOS MUA HUVITTAA MUTTA MULLA EI OO TAPANA KYTÄTÄ SUOMI24 PALSTAA 24/7 KUTEN TEILLÄ KUSIPÄILLÄ KU TEIDÄN ÄO EI MUUHUN RIITÄ
TE KUSIPÄÄT ETTE TAJUA ETTÄ SITÄ PITÄÄ NUKKUAMÄ ASUN LAITOKSESSA JA EN SAA VALVOA MITEN HALUAN!
HYVÄ ETTÄ TE KUSIPÄÄ T TAJUATTE PIIPITTÄÄ ITESTÄNNE
TE KUSIPÄÄT ETTE TAJUA ETTÄ SITÄ PITÄÄ NUKKUAMiksi edes vaivaudut selittämään tänne tällaista? Oletko ”hieman” yksinkertainen?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi edes vaivaudut selittämään tänne tällaista? Oletko ”hieman” yksinkertainen?
Oliko sulla muutakin PIIPITETTÄVÄÄ ITESTÄS ku toi että oot yksinkertainen kusipää
- AnonyymiUUSI
Miks sä imbesilli piipität täällä jatkuvasti?
- AnonyymiUUSI
RUNKKU-RANE 🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Kun hätä yllättää, lähellä täytyy olla vessa, Rauno Kajander asuu laitoksessa, Yöhoitaja huomaa taas Raunon suoleen tulin, jonka jälkeen häkkiin telkeää Raunon Hippulin.
-Edith Södergran-Sä kusipää et todellakaan piipittäis tollasta paskaa jos jos mä tietäisin sun nimesi ja osoittees
- AnonyymiUUSI
Sä kusipää et todellakaan piipittäis tollasta paskaa jos jos mä tietäisin sun nimesi ja osoittees
MULLA ON PASKAT HOUSUSSA KOKO AJAN!!
Sä kusipää et todellakaan piipittäis tollasta paskaa jos jos mä tietäisin sun nimesi ja osoittees
Homot ja laitospenikat jatkuvasti piipittää, joka ilta homo mieshoitsu suonekkaalla raunon pakko-uneen tuudittaa
~Eino Leino~ Anonyymi kirjoitti:
Homot ja laitospenikat jatkuvasti piipittää, joka ilta homo mieshoitsu suonekkaalla raunon pakko-uneen tuudittaa
~Eino Leino~SÄ KUSIPÄÄ HUORAN PENIKKA KERROT NYT NIMES JA OSOITTEES KERTA ET TAJUA LOPETTAA SUOSIOLLA
- AnonyymiUUSI
SÄ KUSIPÄÄ HUORAN PENIKKA KERROT NYT NIMES JA OSOITTEES KERTA ET TAJUA LOPETTAA SUOSIOLLA
Rauno kiihoittuu pikkupojilta saamalla huomiolla, siksi raunon hippuli teljetään laitoksessa häkkiin suosiolla
Etkö osaa lukea? Hän laittoi nimensä alle, se on Edith Södergran.
Sitäpaitsi mitä valehtelet että voisit yöllä kahdelta laittaa tänne viestejä koska kaikki tietää että viimeistään klo 23 joudut nukkumaan
Ja kaikki hereilläolosi aika menee sinulta joka päivä täällä piipitykseen koska sinulla ei ole kertakaikkiaan mitään muuta tekemistä!
T. Aukka Tinus Padasjoelta - AnonyymiUUSI
SÄ KUSIPÄÄ HUORAN PENIKKA KERROT NYT NIMES JA OSOITTEES KERTA ET TAJUA LOPETTAA SUOSIOLLA
Et taaskaan osannut lukea, siinähän se nimi on selvästi. EINO LEINO !
- AnonyymiUUSI
LÖYTYYKÖ NEITOJA ???
- AnonyymiUUSI
TERO HINTIKKA EI OLE MUVAVA SETÄ
- AnonyymiUUSI
Taas joku älynjättiläinen kiusaa kehitysvammaisia, kun ei muuhun pysty. Ehkä sun kannattaisi itsekin hakea apua?
- AnonyymiUUSI
Hae itse kun et malta olla seuraamatta mitä täällä kirjoitellaan. Taidat saada seisokin näitä lukiessasi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hae itse kun et malta olla seuraamatta mitä täällä kirjoitellaan. Taidat saada seisokin näitä lukiessasi.
Taidat olla oikea älykkö
- AnonyymiUUSI
SÄ SE SAATANAN KEHITYSVAMMANEN OOT
Mies joessa meloo kajakkia, homo yöhoitaja pakkonukuttaa ja nussii Rauno nimistä vajakkia
~Eino Leino~
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.142013Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161841558Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain1521384Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt971308Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381198- 84938
Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu49902Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas131825Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks13817Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.138813