Gang stalking rikosilmoitukseen

Anonyymi-ap

Pitää tulla kertomaan kun olen lueskellut näitä GS ketjuja. Olen ollut moninaisten rikosten kohteena, ymmärtämättä ja tietämättä tästä aiheesta mitään. Mikään ei etene, rikokset jatkuvat,se tarina joka GSn kuuluukin.

Luin GS:stä ja tutulta vaikutti, nyt lopulta kirjoitin siitä jopa rikosilmoitukseen, silläkin uhalla että poliisit saa lopulta laittaa leiman otsaan ja mitä käy, päätöksessä ei ole sanaakaan siitä että puhun GStä, vainoamisesta ym. Rikokset ovat vaan kaikki tällä kertaa laillisia. Hämmästyin kun viimein olisivat voineet parjata oikein räkä poskella, jättivät sen tekemättä. Onko muilla samoja kokemuksia?

36

217

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olin ollut ainakin 15 vuotta gang stalkingin kohteena tietämättä, minkä nimisestä pahuudesta on kyse. Eli 10 vuotta sitten rupesin ottamaan selvää asiasta. Tiedän paljon. Mutta gang stalking on jo vanhentunut vaino, nimi on jäänyt käyttöön. Nykyään tietoa saa lähinnä elektronisesta häirinnästä, joka liittyy gang stalkingiin, useihin joukkovainoihin ja voi kohdistua suht. yksinäänkin. Targeted Individual eli TI eli kohde yksilö.
      Kirjoita Etsi kohtaan gang stalking, siellä on paljon lukemista.

• Anonyymi

Sitten Etsi kohtaan JOUKKOVAINO, sielläkin on lukemista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten Etsi kohtaan JOUKKOVAINO, sielläkin on lukemista.

HIENO TEKO, ETTÄ NÄIT VAIVAN KOOTA GS-VAINOSI RIKOSILMOITUKSEKSI JA VIEDÄ POLIISILLE.
        Sait selville, että gang stalkingia voi harjoittaa

- ilman rikoslaissa olevia rikoksia

- tai jäämättä kiinni sellaisista

Halusit keskustelua poliisikokemuksista. Ei onnistu tässä ketjussa. Trollit jo hikipäässä sotkevat ketjua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

HIENO TEKO, ETTÄ NÄIT VAIVAN KOOTA GS-VAINOSI RIKOSILMOITUKSEKSI JA VIEDÄ POLIISILLE.
        Sait selville, että gang stalkingia voi harjoittaa

- ilman rikoslaissa olevia rikoksia

- tai jäämättä kiinni sellaisista

Halusit keskustelua poliisikokemuksista. Ei onnistu tässä ketjussa. Trollit jo hikipäässä sotkevat ketjua.

Antaa trollien sekoilla, ei niistä kannata välittää. Nehän suosittelee päälääkäriä ja esittää ettei esim. nykyelektroniikkaa ole olemassa, lähinnä läppä koko helvetin trollit, jotka voi jättää aivan vapaasti paukuttamaan päätään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Antaa trollien sekoilla, ei niistä kannata välittää. Nehän suosittelee päälääkäriä ja esittää ettei esim. nykyelektroniikkaa ole olemassa, lähinnä läppä koko helvetin trollit, jotka voi jättää aivan vapaasti paukuttamaan päätään.

Samaa mieltä kanssasi. Lähinnä huvittavaa toi trollien touhu. Ei taida olla kovin välkkyä porukkaa..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä kanssasi. Lähinnä huvittavaa toi trollien touhu. Ei taida olla kovin välkkyä porukkaa..

Juu, mutta sotkevat keskustelu pitkillä kommenteilla, jotka on naamioitu oikean tiedon antamiseksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, mutta sotkevat keskustelu pitkillä kommenteilla, jotka on naamioitu oikean tiedon antamiseksi.

Ja selvästi halventavat minua gasligtingilla ja matkien muualle kirjoittamaani ottaen lauseita pois asiayhteydestään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja selvästi halventavat minua gasligtingilla ja matkien muualle kirjoittamaani ottaen lauseita pois asiayhteydestään.

Voisin kuvitella niinkin, että aloittaja ja trolli ovat sama henkilö..

• Anonyymi

Mistä voi tilata tuota GS palvelua?

Haluan koko kirjon kimppuuni.

Säteilyä naaputista, mimicrytä, ja mitä näitä onkaan.

• Anonyymi

Koko kirjoa ei saa, mutta koe-eläimeksi e-häirintäkeinojen tutkintaan saattaisit. Kysy puolustusvoimilta. Voisit saada yhteystietoja heiltä.

• Anonyymi

Jos saat tietää mistä tämä tilataan, kerro meillekin, tilaisin tämän muutamalle. Sanoisin että korruptio on homman nimi. Elektronista häirintää en ole tavannut, muutoin kun hakkeroinnin ja valvontajärjestelmien osalta. Päässä ei ole ylimääräisiä ääniä 😂😂

• Anonyymi

Kokemuksia poliisin kanssa on.

Rikosilmoitusta koko vainosta ei kannata tehdä. Yksittäinen stalkkaus. joka täyttää rikoslain määritelmän, on otettu vastaan. Tekijää kuulusteltu. Kun minun olisi pitänyt mennä kuultavaksi, en pystynyt. Kerroin miksi (johtui poliisien käyttätymisestä itseäni kohtaan.) Rikos oli yleisen syyttäjän alainen, siksi tutkimusta kuitenkin jatkettiin. -Eihän sen pidemmlle mennyt.

• Anonyymi

Nykyään rikosilmoitusten tekoa helpottaa se, psykiatriseen hoitoon eivät mahdu enää oikeasti apua tarvitsevat sairaatkaan. Ennen oli kohtalona joutua samantienkin pakkohoitoon saamaan
        diagnoosi, jolla vietiin uskottavuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyään rikosilmoitusten tekoa helpottaa se, psykiatriseen hoitoon eivät mahdu enää oikeasti apua tarvitsevat sairaatkaan. Ennen oli kohtalona joutua samantienkin pakkohoitoon saamaan
        diagnoosi, jolla vietiin uskottavuus.

Ollaan jo opittu, ettei elektronisesta häirinnästä kannata mennä tekemään ilmoitusta edes mittaustulosten kera. Se ei ole rikoslakiin kirjattu rikos. Ei poliisi edes sen takia voi ruveta tutkimaan "rikosta" eikä olisi vehkeitäkään eikä tutkijoita.

Elektronisesta on muualla maailmassa tehty joukkokanteita (luettavissa Suomen joukkovainotut ry:n kotisivuilta)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ollaan jo opittu, ettei elektronisesta häirinnästä kannata mennä tekemään ilmoitusta edes mittaustulosten kera. Se ei ole rikoslakiin kirjattu rikos. Ei poliisi edes sen takia voi ruveta tutkimaan "rikosta" eikä olisi vehkeitäkään eikä tutkijoita.

Elektronisesta on muualla maailmassa tehty joukkokanteita (luettavissa Suomen joukkovainotut ry:n kotisivuilta)

Minun oli pakko tehdä rikosilmoitus. Syyllikseksi "epäilty" asui sillä hetkellä seinän takana. Kerroin isännöitsijälle, mitä oli tapahtunut. Etten uskalla asua enää, jos ei häädetä pois. Isännöitsijä käski ottaa poliisiin yhteyttä. (RIkos aiheutti minulle välittömän hengenvaaran, minkä poliisi tietää sattuneesta syystä.)

• Anonyymi

SIIS: aloittaja on saanut selville, että gang stalkingia voi harjoittaa teoilla, joita ei löydy rikoslaista.

• Anonyymi

Minun kommentteihini tulee usein ylläpidon huomautus julkaisun yhteydessä. Nyt edelliseen aloittajalta lainattuun kommenttiin tuli: Julkaisusi on osa internetin historia ( ei pantu säilytykseen sen nimiseen varastoon.)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun kommentteihini tulee usein ylläpidon huomautus julkaisun yhteydessä. Nyt edelliseen aloittajalta lainattuun kommenttiin tuli: Julkaisusi on osa internetin historia ( ei pantu säilytykseen sen nimiseen varastoon.)

johan on tahallinen virhe SIIS ON pantu internetin muistiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sitten ole huomannut että palstaa on päivitetty ja jokainen julkaisu saa jonkun muutamasta eri vaihtoehdosta joita tarjoillaan jokaiseen uuteen julkaisuun kommenttina.

Eli sinä et ole mikään erikoistapaus.

Oletko koskaan tullut miettineeksi miksi tuossakin asiassa koit että saat jotenkin toisista poikkeavan kohtelun?

Itse ymmärsin ensimmäisen tuollaisen "kommentin" julkaisun yhteydessä nähdessäni että palstan koodia vain on päivitetty näyttämään sellainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sitten ole huomannut että palstaa on päivitetty ja jokainen julkaisu saa jonkun muutamasta eri vaihtoehdosta joita tarjoillaan jokaiseen uuteen julkaisuun kommenttina.

Eli sinä et ole mikään erikoistapaus.

Oletko koskaan tullut miettineeksi miksi tuossakin asiassa koit että saat jotenkin toisista poikkeavan kohtelun?

Itse ymmärsin ensimmäisen tuollaisen "kommentin" julkaisun yhteydessä nähdessäni että palstan koodia vain on päivitetty näyttämään sellainen.

Minä en voi TIETÄÄ, että muillekin niin tapahtuu. Siksi olen kirjoittanut vain itsestäni. EN SILTI KUVITTELE OLEVANI ERITYISTAPAUS. Olen itsekseni miettinyt, tykkäänkö käytännöstä. On neutraalimpi olo, jos ilmoitetaan vain, että kommenttisi on julkaistu.

MINÄ OLEN NIIN KAUHEAN FIKSU, ETTÄ AIKOINAAN NOPEASTI TUNNISTIN TROLLIT JA SEN, ETTÄ SAIVAT VALMIIN LISTAN, JOSTA JÄRJESTÄÄN KIRJOITTELEVAT. JA VIELÄPÄ TODISTIN SEN. - Minähän reagoin kirjoitusvirheeseen. MINÄ OLEN KIRJOITTANUT PALJON JA OLEN HUOMANNUT KAIKENLAISTA.

Mutta ääliö en , että rupeisin huomauttelemaan toisille epäiijälle, että ovatkoooo.....sellaisia.

vai oletko supertrolli,jolla ei ole omaa kokemusta vainosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en voi TIETÄÄ, että muillekin niin tapahtuu. Siksi olen kirjoittanut vain itsestäni. EN SILTI KUVITTELE OLEVANI ERITYISTAPAUS. Olen itsekseni miettinyt, tykkäänkö käytännöstä. On neutraalimpi olo, jos ilmoitetaan vain, että kommenttisi on julkaistu.

MINÄ OLEN NIIN KAUHEAN FIKSU, ETTÄ AIKOINAAN NOPEASTI TUNNISTIN TROLLIT JA SEN, ETTÄ SAIVAT VALMIIN LISTAN, JOSTA JÄRJESTÄÄN KIRJOITTELEVAT. JA VIELÄPÄ TODISTIN SEN. - Minähän reagoin kirjoitusvirheeseen. MINÄ OLEN KIRJOITTANUT PALJON JA OLEN HUOMANNUT KAIKENLAISTA.

Mutta ääliö en , että rupeisin huomauttelemaan toisille epäiijälle, että ovatkoooo.....sellaisia.

JOS HALUAT MUIDEN KERTOVAN KOKEMUKSIA POLIISIN KANSSA, kannattaa ensin lukea LAKI JA RIKOS-osastosta minkälaisia kokemuksia eri palstoilla on kuvattu erilaisten ja kaikenlaisten ihmisten kertomina, ettet luulisi olevasi erityistapaus. MUTTA tietenkin kiinnostaisivat joukkovainottujen kokemukset. - Minulla on paljon kokemuksia poliisin kansss. Jos kertoisin omista kokemuksistani, varmaan tuo yksi syyttäisi minun luulevan olevani erityistapaus.

• Anonyymi

Öööö.... Anteeks mitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, et välttämättä voi tietää.

Mutta automaattisesti oletit että olet saanut ilmoituksen jota muut ei saa.

Minä taas heti oletin/tajusin että palstan koodi on päivittynyt, ja kaikki nyt saa tuollaisia.

Huomaatko selvän eron tavassa suhtautua johonkin odottamattomaan / uuteen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, et välttämättä voi tietää.

Mutta automaattisesti oletit että olet saanut ilmoituksen jota muut ei saa.

Minä taas heti oletin/tajusin että palstan koodi on päivittynyt, ja kaikki nyt saa tuollaisia.

Huomaatko selvän eron tavassa suhtautua johonkin odottamattomaan / uuteen?

Ja lisään että käytit termiä "ylläpidon huomautus" kun kyseessä on päivänselvä palstan koodin tekemä temppu ilman mitään AI:ta tai ylläpitäjää.

:D

Se on vain koodinpätkä joka valitsee satunnaisen kommentin etukäteen valitusta joukosta kommentteja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja lisään että käytit termiä "ylläpidon huomautus" kun kyseessä on päivänselvä palstan koodin tekemä temppu ilman mitään AI:ta tai ylläpitäjää.

:D

Se on vain koodinpätkä joka valitsee satunnaisen kommentin etukäteen valitusta joukosta kommentteja.

Olen kyllä huomannut, samat lauseet toistuu. Ne ovat ikäänkuin jonkun tahoa huomautuksia. - Aikanaan kun trollit kirjoittivat saamastaan listasta viestejä, ne näkyivät. Jäivät kiinni. Nyt nämän lauseet, huomautukset tai mikä nimitys vaan, häviävät. KIVA, ETTÄ KERROIT NIITÄ TULEVAN SAMALLA KAIKILLE. Jos tiedät, mistä tiedät?

MUTTA MIKÄ ON NIIDEN TARKOITUS? Sitä olen pohdiskellut. Kyllä niiden tarkoitus on VAIKUTTAA. -Kerroin jo, että jos tulee ilmoitus, että on lähetetty tai onnistuneesti lähetetty, minulla neutraalimpi olo. - Mieluummin ei mitään. -Minulla on vaihtoehtoja mielessä, mutta en kerro sinulle. Joku NLP:tä opiskellut osaisi sanoa heti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kyllä huomannut, samat lauseet toistuu. Ne ovat ikäänkuin jonkun tahoa huomautuksia. - Aikanaan kun trollit kirjoittivat saamastaan listasta viestejä, ne näkyivät. Jäivät kiinni. Nyt nämän lauseet, huomautukset tai mikä nimitys vaan, häviävät. KIVA, ETTÄ KERROIT NIITÄ TULEVAN SAMALLA KAIKILLE. Jos tiedät, mistä tiedät?

MUTTA MIKÄ ON NIIDEN TARKOITUS? Sitä olen pohdiskellut. Kyllä niiden tarkoitus on VAIKUTTAA. -Kerroin jo, että jos tulee ilmoitus, että on lähetetty tai onnistuneesti lähetetty, minulla neutraalimpi olo. - Mieluummin ei mitään. -Minulla on vaihtoehtoja mielessä, mutta en kerro sinulle. Joku NLP:tä opiskellut osaisi sanoa heti.

Pitäisi uskoa, että on palstan koodin tekemä temppu. Ja pitäisi uskoa muukin totena tyrkyttämäsi dis/info.

Tässähän minulle onkin aivotyötä. Rupean tekemään muistiinpanot ja tutkailemaan omalta osaltani. (Kas kun olen 80 vee, mutta entisenä korkeasti älykkäänä ja tutkijan koulutksenkin saaneena rapistuville aivoilleni kivaa hommaa. (KIITOS!) (olen joskus NLP-kursseillakin käynyt. Nyt 80 vuotta kohteena olleena tullut vähän hankittua tietoa mielenohjailusta, -kontrollista. aivopesusta. KAIKKEA ON NYT MAHDOLLISESTI MENEILLÄÄN, tutkailen niistäkin näkökulmista.

• Anonyymi

Täältä on poistettu kaksi viestiä, joissa yritin kirjoittaa sen verran tarkasti, että voisi ottaa oppia.
      Nyt hyvin lyhyesti. 1.rikos fyysistä väkivaltaa alapäähän. Erän nimimerkki ilmoitti olevansa vastuussa. - En mennyt lääkärille, en tehnyt rikosilmoitusta, mutta sen sijaan hyvät muistiinpanot.

2, rikos oli fyysisen väkivallan uhkaus. Tein rikosilmoituksen liittäen mukaan edellisen rikoksen muistiinpanot.Niihin vedoten arvioin fyysisen väkivallan toistumisen suureksi. Liitin mukaan myös melko pitkältä ajalta someviesteistä ottamani kopiot.

3. minua pyydettiin menemään vapaa ehtoisesti menemään psyk.osastolle. Osaksi luultavasti turvaan, mutta myös kai tarkkailuun.

4. sain osastolta poistuttuani tiedon, että ko. henkilöä oli kuulusteltu 2 viikkoa. Hänen nimeään ei minulle paljastettu.

Tulipa poliisin tietoon sekä väkivaltarikos että sellaisella uhkaaminen.

• Anonyymi

Ei rikosta mutta rektaalinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei rikosta mutta rektaalinen.

apua!!

fyysinen väkivalta alapäähän: pysyvää elimellistä tuhoa GENITAALEIHIN

uhkaus: puhkoo silmäni ja katkoo kädet

IHAN OIKEITA RIKOKSIA MOLEMMAT

• Anonyymi

Harmi kun näistä ketjuista tulee aina niin helvetin sekavia, ei ole elektronista häirintää vaan kasa rikoksia, joissa harjoitetaan yhteistyötä. Kaikki kuuluu rikoslain alaisuuteen ja ovat todistettavissa. Ei mitään ihmeellistä ja mystistä, iso joukko harjoittamassa todistettavaa ja laajaa häirintää jolle kukaan ei tee mitään. Poliisi ei tutki mitään.

• Anonyymi

Käy tutustumassa NWOnaamakirjaan. En muista linkkiä, mutta löydät, kun googlaat Suomen joukkovainotut ry. Samalla sivulla on tuo NWO---

Siellä ei ole sekavaa, on tiukka ylin pomo ja ylläpitäjät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käy tutustumassa NWOnaamakirjaan. En muista linkkiä, mutta löydät, kun googlaat Suomen joukkovainotut ry. Samalla sivulla on tuo NWO---

Joo, mene vain sinne Naamakirjaan niin Ne saa sutkin profiloitua.

Varsinainen Troijan Hevonen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kävin kurkkaamassa, samaa illuminati hömpötystä, jauhetaan tapahtumia tekijöitä jne. Kaikki tietää mikä sakki tätä hommaa pyörittää, sen erilaisia toteutusmuotoja ym. Minua kiinnostaa se miten nämä saadaan kiinni ja tämä paska loppumaan. Ratkaisukeskeisyys, ei vellominen. Sieltä tarvitaan ilmiantaja tai tietoa jolla saadaan joku laulamaan mistä se saadaan ja millä on lähinnä tärkein kysymys.

• Anonyymi

Mutta sanoppa fasistia fasistiksi, syyte napsahtaa heti.

• Anonyymi
      UUSI

Kuinka moni on saanut lakimiehen hoitamaan vainoaan?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      209
      7179
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4692
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      43
      4584
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      73
      3322
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1975
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      30
      1748
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      26
      1737
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      41
      1600
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1499
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1267
    Aihe