Mikä on o-renkaan lisäksi miehen kädessä oleva möykky?
Mistä sen saa ostettua? Ilmeisesti o-renkaankin saa ostettua samasta paikasta. Pitääkö tässä käyttää o- tiivisteen rasvaakin, jossakin videossa rasvattiin o-rengas eli tiiviste.
Suihkupaketissa ei ollut sellaista tai olen sen hävittänyt jonnekin.
7.15
https://www.youtube.com/watch?v=AL5lEI2rfzc
Olen kristitty enkä kaipaa kommenttia ettei kuulu aihepiiriin, mutta kyllä kuuluu, tarvitsen apua, jotta osaan oikean osan pyytää myyjältä. En kehtaa myyjälle näyttää videokohtaa että tuon osan tarvitsen.
Mikä se on?
6
82
Vastaukset
- Anonyymi
Sehän saattaa olla sovitin l. adapteri tuohon nimenomaiseen hanaan tai sitten letkun pikaliittimen osa. Oletko varma, että ylipäätään tarvitset sellaista lainkaan?
- Anonyymi
Jotakin siihen väliin tarvitsen kun en saa sitä kierteisiin kiinni altaan alla olevaan pieneen mustaan muoviseen mötikkään, jossa on kierteet, sillä vesi vuotaa sieltä ja kiertäessä se jää kuin pyörimään tyhjää kun ei menisi kierteille. Kyse on luultavasti Oras bidetta käsisuihkusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotakin siihen väliin tarvitsen kun en saa sitä kierteisiin kiinni altaan alla olevaan pieneen mustaan muoviseen mötikkään, jossa on kierteet, sillä vesi vuotaa sieltä ja kiertäessä se jää kuin pyörimään tyhjää kun ei menisi kierteille. Kyse on luultavasti Oras bidetta käsisuihkusta.
Rukoile eka Herraa että asennustyöllisyys toiminnallisuus.
Vejä kevyjesti se möötikkä ihan alas siitä altaalliseen allallisella kiinni oleelisessa johtossa, koska mötikkä voi " väistää " kierteeseen kiinnikäymistä jos möötikä on löysällisesti kohtaamallisessa suihkujohton kierteet. Pijä se möötikkä samalla vasenmallisella kätellisellä paikoillaan kun toisella käjellä vapaalla ala kiärtämään johtoa paikoilleen kunnes se ei enää kierry vaan on kiinnittynyt kohteeseensa kierteisyyjeksellisyyjiksiissäänssä.
Avaa hana ja iloiten kiitä Herraa ja kohota Herralle riemuhuuto Hänelle kiitoksellisuujeksi.
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rukoile eka Herraa että asennustyöllisyys toiminnallisuus.
Vejä kevyjesti se möötikkä ihan alas siitä altaalliseen allallisella kiinni oleelisessa johtossa, koska mötikkä voi " väistää " kierteeseen kiinnikäymistä jos möötikä on löysällisesti kohtaamallisessa suihkujohton kierteet. Pijä se möötikkä samalla vasenmallisella kätellisellä paikoillaan kun toisella käjellä vapaalla ala kiärtämään johtoa paikoilleen kunnes se ei enää kierry vaan on kiinnittynyt kohteeseensa kierteisyyjeksellisyyjiksiissäänssä.
Avaa hana ja iloiten kiitä Herraa ja kohota Herralle riemuhuuto Hänelle kiitoksellisuujeksi.
Selef UrgeKiertosuunta on vastapäivälliseen.
Kiittäkööt kansakunnat Herraa. Siunatkoon meitä Jumala ja peljätköön Häntä maan ääret.
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Adapterista siis lienee kysymys - nimeltään kai supistusliitin, muunnosliitin tai muunnosnippa tjms.... :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Adapterista siis lienee kysymys - nimeltään kai supistusliitin, muunnosliitin tai muunnosnippa tjms.... :)
Voisi olla tuommoinen kuin tuossa linkissä...🤔
https://www.biltema.fi/rakentaminen/lvi/vesijarjestelmat-ja-saniteetti/kierreliittimet/holkit/supistusliitin-34r20-x-12r15-2000053963
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 693114
- 453003
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512331Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3411980- 1401749
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161565Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan111408Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101237- 421156
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661106