Näin äkkiä ajatellen on maailma muuttunut eskoseni. Stalin, Churchill ja Roosevelt linjasivat hävinneen, hyökkäyssotaan syyllistyneen Saksan kohtalonkysymyksiä. Saksaa ei päästetty mukaan. Nyt sotaan syyllinen Putin ja apupoika Trump päättävät syyttömän Ukrainan kohtalosta. Ukrainaa ei ole pyydetty mukaan. Harvemmin sotarikollinen pääsee määräämään kokouksen kulun. Nyt pääsee.
Jalta vs Anchorage
12
107
Vastaukset
- Anonyymi
Putin on vastuussa kaikista niistä ihmishengistä. Eipä pelasta poikaa enää mikään. Tuomio on tulossa.
- Anonyymi
Saas nähdä mitkä valtiot tunnustavat ryöstettävien alueiden kuuluvan venäjälle?
- Anonyymi
Ei pitäisi olla mitään ihmettelemistä, koska suomikin on ollut juuri samassa tilanteessa.
- Anonyymi
Barbaarit ovat aina pärjäneet varsin hyvin. Tappaminen lopettaa vastarinnan.
- Anonyymi
Talvisodan aloittaneena Neuvostoliitto liitti itseensä Itä-Karjalan ja muitakin alueita.
- Anonyymi
Alaska on Amerikan Siperia. Putin on kuin kotonaan, katsotaan kummalle karvalakki istuu paremmin.
- Anonyymi
Karvalakki murentaa Trumpin liuhukutrit.
- AnonyymiUUSI
Putinin lempinumero on 3 , ensin oli kolmen päivän erikoisoperaatio ja nyt oli kolmen tunnin kokous. Tosin kummastakaan ei tullut yhtään mitään.
- AnonyymiUUSI
Trumpin on ykkönen. Ensin piti lopettaa sota päivässä, nyt piti päätellä minuutissa haluaako putler rauhaa ja Trump haluaa olla aina kaikessa ykkönen.
- AnonyymiUUSI
Likasanko kaadettiin ukrainalaisten niskaan ohjuksilla höystettynä.
- AnonyymiUUSI
Amerikassa kaikki on suurta, sotarikollinenkin palkittiin punaisella matolla ja selkään taputtelulla. Trump ja Putin kuin kyyhkyläispari, seuraavat treffit jo sovittiin.
- AnonyymiUUSI
Roosevelt ei sentään suudellut Stalinia, nyt oli aivan hilkulla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753636
- 463202
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512391Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442011- 1401769
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161595Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131471Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121289- 451214
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii671130