Kukahan ne kerkän paperit hävitti. KHO ei voinut tehdä päätöstä kun ei löydy papereita. Näinkin tietysti voi toimia.
Kerkeän paperit
6
244
Vastaukset
- Anonyymi
Itse pidän todella Vaasan hallinto-oikeuden ulostuloa sanoisin jopa, ei tuomioistuimen loppulausuntona lainkaan, miksi koska siitä puutui kaikki se nikä mahdollisti hylkäävän päätöksen syntymisen.
Julkinen valta ja Hallinto-Oikeus ? Hallito-oikuden tehtävä on suojata Julkisenvallan väärinkäytöltä ja virheiden vaikutuksilta, tässä kaupungin talouteen.
Tähän lisäisin kyllä vielä lakien Objektiivinen periaate, toiminta on epäasiallista, tulee olla aina pulueetonta / yhdenvertaista, kansalaisen näkökulmasta katsottuna.
Lähiomainen tahi itse on saamassa päätöksestä taloudellista tai muuta hyötyä.
Jääviys, itse päätöksenteoassa jo sen valmistelussa mukana. Jos näin on tehty on päätöksen teossa silloin virhe. Jonka perusteella voidaan velvoittaa asian vientiä tuomioistuimeen. Eli tässä tapauksessa Vaasan Hallinto-oikeuteen.
Joka on käyttänyt vain normaali Osakeyttiö lakia päätöksen perustana. Asia kirjojen julkisuus määräyksitä / liike salaisuuksien suojaamiseksi.
Tässä on kuitenkin käytetty julkisia verovaroja Lapuan kaupunki takauksien kautta ja vielä täsimääräisillä 100 % arvoilla, jolla jo Lapuan kaupungin hallitus on ylittänyt rahankäyttön valvonnanmääräykset, koska Simpsiövuori Oy:llä olisi pitänyt olla ilsellä sijoittaa tuo 20 % jo EU:n lakien mukaan.
Tässä Vaasan Hallinto-Oikeus on rikkonut / jättänyt tietoisesti käsittelemättä, julkisten verovarojen käyttö, tässäkin tapauksessa kaupunginon myös jättänyt Omat tehtävänsä valvomatta tai sitten ne tiedot jotka tulisi tytäryhtiöitten automaattisesti neljännesvuosittain tiedotta miten taloudessa menee nyt ja tulvaisuudessa. Meillä ilmeset tiedot ovat puuttuneet tai sitten niitä ei ole toimitettu kyselyistä huolimatta.
Itse katson tässä tilanteessa kun HO. on siirtämässä itseltään vastuun, pitää tulla se tila jossa ei hallinnolliset asiast olekkaan se juuri syy vaan on syntynyt rikosoikeudellisia toimia.
Asiakirjat joita toiminta on edellyttänyt toiminnasta / seuraamisesta, rahankäyttö / jossa ilmenee viitteitä rahanpesusta, jopa petoksesta. Tässä muutamia.
Tästä tulee tehdä rikosilmoitus miksi asikirjat ovat salaisiksi julistettu ?
Jos me veronmaksajat tämän hyväksymme, viranhaltijoitten ja luottamushenkilöitten aikaansaannoksi, kuten totesin lait ovat kupunkilaisten ja veronmaksajien oikeusturva myös velvoitteet. Heidän tehtäviin asiat kuuluvat, jokaista vastuita myöden. - AnonyymiUUSI
Lapualla on Lapuan laki.
- AnonyymiUUSI
Kuinka se valta on jaettukkaan? Kuinka muka tehdään yhteiseen hyvään? Aina on oma lehmä ojas tai usiampi. Kaksilla rattailla ajellaan, välillä vähän vuokrakärrylläkin... Mikäs se oli 2000 luvun alkupuolella se kuuluisa lausahdus. Nyt en osoita yhtä ihmistä vaan kaikkia päättiviä elimiä tällä kylällä....
- AnonyymiUUSI
Eräät jaksaa
Muuttakaa maakellariin niinei tarvitse huolehtia
- AnonyymiUUSI
Miten menee Simpsiön toimarilla ja johtokunnalla nyt, ovatko vielä hakemassa kaupungin avustuksia? Häpeällinen kavallus.
- AnonyymiUUSI
Se on juuri täällä linjalla kun puhutaan toisen tai toisten rahoista, ei mitään väliä kun vain omat harrastukset pyörivät.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753636
- 463202
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512391Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442011- 1401769
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161595Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131471Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121289- 451214
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii671130