Kärpänen ollut katossa jo kaksi päivää

Anonyymi-ap

Pitääkö tässä kohta palokunta kutsua pelastamaan vai millä tavalla saisi houkuteltua alas?

31

290

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tuo nyt niin paha mutta minun asuntooni tunkeutui ampiainen avoimesta ikkunasta. Surisi kovalla äänellä kuin joku drooni. Otin Tamperelaisen ja ohjailin sitä päättäväisesti ikkunasta ulos. Sinne surahti ulkoilmoihin pörräämään ja asuntooni laskeutui hiljaisuus ja rauha.

• Anonyymi

CIA:n vakoilukärpänen.

Lähtee kyllä jos on pistoollia tai järeämpää aseistusta jolla lähtee...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siis mekaaninen kärpänen- CIA:lla on myös lintujen kopio-vakoilulintuja, ja vakoilu-kivi pihamaalle , jossa sisällä anturit, jne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siis mekaaninen kärpänen- CIA:lla on myös lintujen kopio-vakoilulintuja, ja vakoilu-kivi pihamaalle , jossa sisällä anturit, jne

eikö riitä kun katossasi on vakoilu palohälytin,jotka sisältää ainakin mikrofonit, jne...

tosin nykytekniikalla pystytään kai jo kuuntelemaan jollain 4G:llä satojen metrien päästä seinien läpi, jne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meihinhän on pumpattu mikrosiruja koronarokotteissa niin, että säästyy varoja elävien agenttien käytössä kun niille pitää maksaa palkkaa.

• Anonyymi

Minulla on kaksi kärpästä katossa.
      Miksi ne on juuri katossa?

• Anonyymi

Olisiko toinen seurana? Hevosillakin pitää olla nykyään kaveri.

Luulisi veren menevän päähän tuolla tavalla ylösalaisin ollessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisiko toinen seurana? Hevosillakin pitää olla nykyään kaveri.

Luulisi veren menevän päähän tuolla tavalla ylösalaisin ollessa.

Meneekö sinulla veri päähän selälläsi maatessa?

• Anonyymi

Katosta on parhaat näköalat ympäristöön.

• Anonyymi

Kokeile soittaa Mozartia tai avaa sinappi. Kumpikin toimii meillä ainakin torakoihin.

• Anonyymi

Joo, mulla taas sellanen pitkä- ja hoikkakoipinen "hämä-heiska"

oli paikallaan katos n. viikon verran ... sitä ihmettelin ja annoin olla

mutta sitte oli yhtäkkiä poissa !

• Anonyymi

Minulla pyörii yksi pieni hämähäkki nurkissa. Verkkojakin on viritellyt sinne tänne. Olen antanut sen harrastaa, kun jonkun neuvon mukaan ne ovat hyödyllisiä.

• Anonyymi

Meillä kävi samanlailla. Lopulta soitin eläinsuojeluun, mutta ne väitti että katossa oleminen on kärpäsille luontaista käyttäytymistä.

• Anonyymi

Mulla oli kerran tilanne, että kärpänen meni saunan lauteille eikä suostunut lähtemään. Lopulta pidin sille saunavuoron. Tuli heti pois.

• Anonyymi

Minun avoparvekkeelle tuli jonossa seinää myöten katolta pikkuruisia mustia muurahaisia. En huomannut niitä aluksi ja pidin parvekkeen ovea hellepäivinä yön yli auki. Yhtenä päivänä huomasin, että pieniä muurahaisia vilisteli lattialla ja ulkona niitä liikkui jonossa toiset ylös ja toiset alas talon seinää myöten. Lakaisin niitä rikkalapioon ja heitin parvekkeelle ajatuksena, että kiipeäisivät takaisin pesäänsä katolle, mutta ei. Seuraavana päivänä vilisteli taas lattialla ja olivat kiivenneet päydällekin. Lakaisin taas ja pidin ovea suljettuna mutta niitä vilisteli edelleen pöydällä lehtien ja kirjojen joukossa. Lakaisin pöydältä ja heitin ulos mutta aina niitä ilmestyi jostain paikoista. Sitten huomasin mikä niitä houkutti. Minulla oli vanha, jo kuivunut kermakaramelli pöydän kulmalla. Kun siirsin sitä sieltä tuli muurahaisia. Käärepaperi meni ihan lysyyn ja karamelli oli täynnä pieniä muurahaisten hampaan jälkiä. Ne olivat syöneet siitä ainakin kolme neljäsosaa. Laitoin sen parvekelle, että syökööt sen loppuun siellä. Sen jälkeen eivät enää tulleet sisälle. Ne olivat kyllä sympaattisen ja ahkeran oloisia ja korkeintaan nuppineulan pään kokoisia. Mahtuivat pieniin rakoihin helposti.

• Anonyymi

Nyt uskaltaa imuroidakin kun ei ole pelkoa, että elollisia joutuisi pölypussiin.

• Anonyymi

Kärpäsen näkökulma:

Siinä se taas makaa.

Sama sohva, sama villapeitto, samat kulahtaneet verkkarit ja se iänikuinen puhelin. Äijä ei ole liikkunut kunnolla kahteen päivään. Muutaman kerran kävi jääkaapilla noutamassa kaljapurkin. Sitten vielä pizzan jämät.Jja meni takaisin makaamaan. Vessassa näytti ramppaavan, siinä liikunta.

Surisin itsekseni hiljaa – ei näin, veli hyvä.

Minäkin kaipaan virikkeitä. Sitä varten lensin tänne. Keskiluokkainen kaksio, mukava ilmanvaihto, vähän pölyä kattolistalla, mutta ei mitään sietämätöntä. Ajattelin, että täällä voisi viettää muutaman päivän, seurata ihmiskäytöstä, ehkä kirjoittaa esseen. Mutta nyt alkaa tympäistä.

Koetin aktivoida.

Tein kierroksen keittiön läpi, pörräsin ohi korvasta. Ei reaktiota.

Aamulla kävin istumaan suoraan nenänvarteen. Ei edes huitaissut.

Hei pliis, liiku vähän! Mene lenkille! Käy suihkussa! Mulla on kohta tunkkaisempi olo kuin sun pyykkikorissa.

• Anonyymi

Kaikki tarvitsisivat oman kotikärpäsen pitämään asioita verkkosilmällä.

• Anonyymi

Mulla oli kuparikuoriainen keittiön lattialla selällään ja vähän räpisteli.

• Anonyymi

kärpänne oli keittiön katossa hiljaa saumassa paikoillaan ajattelin jos ei liiku niin ok
      sitten alkoi lennellä ja liiskasin jollain hiiri alustalla 🤣

• Anonyymi

parempaa tkekmistä kuin tuijottaa jotain ötökkää katossa päiviäkin..

• Anonyymi

Ostin pari banaania, tomaattia ja kurkkua. En laita niitä koskaan jääkaappiin. - En ollut huomannut yhden tomaatin halkeamaa. Ne eivät olleet aivan kypsiä vielä. Yhtenä päivänä keittiössä kävi kuhina banaanikärpäsiä. Olivat herkutelleet ja lisääntyneet haljenneen tomaatin mehussa kulhossa. En edes yritä metsästää niitä. Se on mahdotonta. Ne ovat vallanneet osan keittiötäni. Vein risan tomaatin biojätteeseen. Toivon, että kärpästen elinkaari on lyhyt.

• Anonyymi

Voi ei, nyt hän löytyi kuolleena keittiöstä lattialta selällään makaamassa.

Pidän minuutin mittaisen hiljaisen hetken, ja sitten alan tekemään pitsaa.

• Anonyymi

Hmm. Nyt on ilmestynyt uusi kärpänen kattoon. Mikähän niitä houkuttelee. Ikkunat ovat kyllä avoimina yöt ja päivät, mutta ei niitä aikaisemmin ole sisällä näkynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmm. Nyt on ilmestynyt uusi kärpänen kattoon. Mikähän niitä houkuttelee. Ikkunat ovat kyllä avoimina yöt ja päivät, mutta ei niitä aikaisemmin ole sisällä näkynyt.

Tämä uusi kärpänen nyt aktivoitui ja lähti kiipeämään seinää pitkin alas päin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun kärpäseni lentelivät vähän mutta en tiedä minne sen jälkeen asettuivat. Eivät ole enää katossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt tuo toinenkin kärpänen löytyi kuolleena lattialta penkin alta. Tai ainakin se näyttää kuolleelta. Jos ei ole huomiseen mennessä siirtynyt, niin pääsee pölypussiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt tuo toinenkin kärpänen löytyi kuolleena lattialta penkin alta. Tai ainakin se näyttää kuolleelta. Jos ei ole huomiseen mennessä siirtynyt, niin pääsee pölypussiin.

Edelleen makaa paikallaan. Lähtee nyt väliaikaiseen pehmustettuun arkkuun ja jossain vaiheessa Tarastenjärven krematorioon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleen makaa paikallaan. Lähtee nyt väliaikaiseen pehmustettuun arkkuun ja jossain vaiheessa Tarastenjärven krematorioon.

Se halusi viettää viimeiset elinpäivänsä seurassasi.

• Anonyymi

On syksyn merkki kun kärpäset pyrkivät sisätiloihin ja ikkunoiden väliin. Ainakin perinteisen mallisten ikkunoiden. Nykyisistä ikkunoista, joiden pesemiseenkin varmaan tarvitsee asiantuntijan, ei ole varmuutta. Niistä taloista luonto pysynee kaukana.

• Anonyymi

Soita eläinsuojeluyhdistykseen ja sano että liito orava roikkuu katossa. Tulevat kyllä nopsasti.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      89
      2036
    2. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      128
      1372
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1320
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      27
      1271
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      66
      1192
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      336
      1017
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      85
      929
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      53
      858
    9. 121
      777
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      766
    Aihe