Saako siellä tehdä työtä ja harrastaa mitä tahtoo? Vai onko paljonkin rajoituksia?
Jos ei ole mielekästä tekemistä, niin aika käy pitkäksi. Sitä voi jopa haluta kuolla, jos ei ole jatkuvasti uusia virikkeitä.
Mitä taivaassa saa tehdä?
58
249
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei ole kehoa tuonpuoleisessa. Siispä ei käsiä millä tehdä.
Keho on jäänyt mätänemään hautaan tai poltettu.
Mutta ajatuksen voimalla voimme tehdä retkiä universumiin.- AnonyymiUUSI
Ei Raamatussa ole tuollaista. Keksit nyt omiasi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Raamattu on täynnä valehtelua ja satuja.
- AnonyymiUUSI
No ilmankos.Olen kuulut,että ollaan taivaassa sukupuolettomia.Senpä takia en ole hinkunut taivaaseen.Jos sitäkään iloa ei ole siellä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Raamattu on täynnä valehtelua ja satuja.
Kuitenkin olet helluntalainen ja siten uskot siihen??
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onkos joku väittänyt, että se on Raamatussa sanottu ?? EI OLE !
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No ilmankos.Olen kuulut,että ollaan taivaassa sukupuolettomia.Senpä takia en ole hinkunut taivaaseen.Jos sitäkään iloa ei ole siellä.
Taivaassa on aitoa iloa, toisin kuin maan päällä. Helvetissä ei ole iloa, rauhaa, lepoa, ruokaa, vettä, ystävyyttä, toivoa.
Jotkut taivaassa käyneet ja sitten maalliseen ruumiiseensa elvytetyt kertovat, että taivas ei ole mikään pilven reunalla istuskelupaikka, vaan kokonainen maailma ihan omanlaisine väreineen, maisemineen. Jokaiselle uskovalle Jeesus on valmistanut kartanon. Se on jokaiselle räätälöity, juuri sellainen, jota ei tajuaisi haluavansakaan, ennen kuin sen näkee. Jeesus tuntee meidät jokaisen läpikotaisin.
Luulen, että taivaassa voimme jatkaa kaiken uuden kokemista ja oppimista, ikuisesti! Voimme liikkua ajatuksen nopeudella galakseissa. Ei ihmisen pieni mieli pysty käsittämään kaikkea sitä, mitä Jum ala on varannut niille, jotka Häntä rakastavat. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taivaassa on aitoa iloa, toisin kuin maan päällä. Helvetissä ei ole iloa, rauhaa, lepoa, ruokaa, vettä, ystävyyttä, toivoa.
Jotkut taivaassa käyneet ja sitten maalliseen ruumiiseensa elvytetyt kertovat, että taivas ei ole mikään pilven reunalla istuskelupaikka, vaan kokonainen maailma ihan omanlaisine väreineen, maisemineen. Jokaiselle uskovalle Jeesus on valmistanut kartanon. Se on jokaiselle räätälöity, juuri sellainen, jota ei tajuaisi haluavansakaan, ennen kuin sen näkee. Jeesus tuntee meidät jokaisen läpikotaisin.
Luulen, että taivaassa voimme jatkaa kaiken uuden kokemista ja oppimista, ikuisesti! Voimme liikkua ajatuksen nopeudella galakseissa. Ei ihmisen pieni mieli pysty käsittämään kaikkea sitä, mitä Jum ala on varannut niille, jotka Häntä rakastavat.Jeesus tosiaan valmistaa jokaiselle oman kartanon taivaassa ja he saavat syödä mielin määrin lempijäätelöään. Palvelijat palvelevat heitä ja he saavat levätä rauhassa ja iloita taivaan antimista. On hedelmää ja jäätelöä ja ihanaa elämää...
- AnonyymiUUSI
Raamattu ei kerro juuri mitään siitä, mitä siellä on. Joten mahdotonta vastata.
Vanhassa testamentissa on toki kerrottu jotain uudesta maasta, joka pysyy ikuisesti, mutta se on ehkä eriasia kuin taivas.- AnonyymiUUSI
Ajattele, että olet menossa taivaaseen, etkä tiedä mitään siitä, millaista siellä on.
- AnonyymiUUSI
Jeesus tempaa omansa taivaaseen ahdistuksen ajaksi. Sitten Jeesus hallitsee Jerusalemista käsin tuhat vuotta. Sitten on viimeinen tuomio. Sen jälkeen Jeesus luo uuden taivaan ja uuden maan. Jumalan valtakunta on meissä uskovissa, pyhä henki meissä. Taivaan valtakunta on fyysinen valtakunta, jossa Jeesus hallitsee.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ajattele, että olet menossa taivaaseen, etkä tiedä mitään siitä, millaista siellä on.
Ajattele, että olet menossa ikuiseen helvettiin, etkä tiedä mitään siitä, millaista siellä on.
- AnonyymiUUSI
Taivas tarkoitttaa tyhjää avaruutta.
- AnonyymiUUSI
Jatkan taivaassa kehonrakennusharrastusta. Toivottavasti saatavilla on proteiinia. Raamatussa kerrotaan hedelmän syömisestä. Ehkä pitää antaa lihasten kuihtua. En kyllä naista saa rimpulana. Nuorena kärsin liika laihuudesta. Haukuttiin honteloksl. Sitten aloitin treenaamisen ja tutustuin Jeesukseen ja se muutti kaiken.
- AnonyymiUUSI
Selef Urge, taidat olla oman kehosi palvoja.
- AnonyymiUUSI
Hallintotehtäviä, luulisin. Kai taivaassa voi lukea ja opiskella...
- AnonyymiUUSI
Kirkon ajan uskovista tulee pappeja ja kuninkaita. Hallitsemme Jeesuksen valtakunnassa, hänen apunaan.
- AnonyymiUUSI
Ps.25:13. Ps.37:9-11. Ps.37:22. Ps.37:29 Hurskaat perivät maan, ja asuvat siinä ijankaikkisesti. Biblia (1776)
- AnonyymiUUSI
2Kor.4:18 Jotka emme näkyväisiä katso, vaan näkymättömiä; sillä näkyväiset ovat ajalliset, mutta näkymättömät ijankaikkiset. Biblia (1776) Room.8:24. Hebr.11:1.
- AnonyymiUUSI
Mitä taivaassa voi tehdä?
Jos silmä välttää, niin vaikka naida? Himot ne on hiirelläkin.- AnonyymiUUSI
Kyllä kun muistaa että naisia ei siellä ole.
- AnonyymiUUSI
Toivon, että saan siellä elää omassa rauhassani.
Ja käydä mahd. töissä silloin jos jaksan.- AnonyymiUUSI
Taivaassa tuskin on väsymystä. Saat uuden voiman ja ilon ja saat kokea kaikkea uutta. Saat levätä. Saat olla rauhassa omassa kartanossasi, jonka Jeesus on sinulle räätälöinyt. Tämä maallinen elämä jää muistoihisi pahimpana kokemuksena helvetistä, jota olet joutunut näkemään. Helvettiin menijöille tämä lyhyt maallinen elämä taas on paras vilahdus taivaasta koskaan.
- AnonyymiUUSI
Taivaassa saa iloita: vaan te saatte iloita ja riemuita iankaikkisesti siitä, mitä minä luon. Sillä katso, iloksi luon minä Jerusalemin, riemuksi sen kansan.
- AnonyymiUUSI
Joopa joo. Kannattaisi päivittää nää 2000 wee vanhat tekstit nykypäivään. Nyt siellä on vallassa hizbollah ja hamas, yritä nyt siinä rakentaa jotain rauhaa ja kukkaloistoa.
- AnonyymiUUSI
Musse kissaa kaipaan. Se kuoli kun olin kuusi. Minulla oli myös Olli ja Vertti nimiset hiiret ja python nimeltä Keijo. Odotan näkeväni eläinystäväni taivaassa. Leikitään kaikki yhdessä sitten.
- AnonyymiUUSI
Minullakin on mahd. monenlaista eläintä siellä odottamassa. Koiraa, kissaa, papukaijaa, undulaattia, marsu, hiiriä, hamstereita, gerbiilejä, kaloja. Unohtuiko joku?
Ainakin kolme koiraani pitää siellä olla, muuten en ala mitään. 🦊🐶🐺
- AnonyymiUUSI
Miljardi vuotta paratiisissa
on vasta ensimmäinen alskel.
Miljard year in paradise is just a first
step. - AnonyymiUUSI
Taivaassa ei ole lupa nukkua. Tämä on yhtä helvettiä univaikeuksista kärsineille.
- AnonyymiUUSI
Tahdon sellaiselle puolelle Taivasta, joka on kuin Suomi ennenmuinoin.
Neljä vuodenaikaa. Päivät ja yöt.
- AnonyymiUUSI
Jesaja 65:17 Katso, minä luon uuden taivaan
ja uuden maan.
Menneitä ei enää muistella,
ne eivät nouse mieleen.
18Ei, vaan te saatte iloita ja riemuita aina ja ikuisesti
siitä, mitä minä luon.
Katso, ilon kaupungiksi minä luon Jerusalemin,
teen riemuitsevaksi sen kansan.
19Ja minä riemuitsen Jerusalemista,
iloitsen kansastani.
Ei siellä enää kuulu itkun ääntä,
ei valitusta,
20eivät vastasyntyneet siellä enää kuole, ei yksikään,
ei kuole vanhus, ennen kuin on elänyt päivänsä täyteen.
Joka kuolee satavuotiaana, kuolee nuorena,
jonka vuodet jäävät alle sadan,
häntä surkutellaan.
21He rakentavat taloja ja saavat asua niissä,
he istuttavat viinitarhoja ja nauttivat itse niiden hedelmän,
22ei niin, että he rakentaisivat ja toinen taloa asuisi,
eikä niin, että he istuttaisivat ja toinen söisi hedelmän.
Niin kuin puiden päivät,
niin ovat minun omieni päivät.
Minun valittuni saavat itse nauttia työnsä tuloksista.
23Enää he eivät näe vaivaa tyhjän vuoksi,
eivät synny kuollakseen kohta,
vaan he ovat Herran siunaama suku
ja heidän vesansa pysyy heidän luonaan.
24Jo ennen kuin he kutsuvat, minä vastaan,
kun he vielä esittävät pyyntöään, minä jo toteutan sen.
25Susi ja karitsa käyvät yhdessä laitumella,
leijona syö heinää kuin härkä,
ja käärmeen ruokana on maan tomu.
Kukaan ei tee pahaa,
kukaan ei vahingoita ketään
minun pyhällä vuorellani,
sanoo Herra.- AnonyymiUUSI
Meille annetaan vain vilauksia Uudesta maasta. Jesaja kenties uskoi , että joku kuolisi satavuotiaana, mutta Ilmestyskirjan loppu sanoo, että kuolemaa ei enää ole Uudessa maassa!
- AnonyymiUUSI
Taivas on vain väliaikainen paikka. Kristuksen tuhatvuotisen valtakunnan jälkeen saatana päästetään vapaaksi ja käydään viimeinen sota kristuksen ja saatanan joukkojen kesken jonka jälkeen saatana ja hänen enkelit syöstään helvettiin. Vanha taivas ja maa tuhotaan ja luodaan kokonaan uudestaan ja pelastetut asettuvat tähän uuteen maahan asumaan.
- AnonyymiUUSI
Uskon jumalaan, taivaaseen, enkeleihin, avaruusolentoihin ja moneen muuhun. Jeesus on myös käsittääkseni ollut olemassa. Onko maapallo vain jonkinlainen koulu, jonka sielut monet käyvät läpi?
- AnonyymiUUSI
Sielu on vapaa, kun ruumis kuolee.
Mitä sitten tapahtuu, en tiedä.
Seuraako uusi syntymä lapsena, vai siirtyminen pysyvästi henkiolntojen seuraan, vai mikä ?
Nähtäväksi jää.
Kerran ruumiista poistumisen kokeneena odotan tietämättömänä seurauksista kuoleman jälkeen.
- AnonyymiUUSI
Työhullut, eikö teille mikään riitä?
- AnonyymiUUSI
Jos et viihdy taivaassa ja olet sinne päätynyt,
voit anoa Jeesukselta pääsyä hel..........
Ehkä siellä sinulla on kivempaa ????
Kolmatta vaihtoehtoa Raamattu ei tunne
eikä sitä ole. Siis joko taivas Jumalan luona
tai helv ..... sen toisen, pekeleen, luona.- AnonyymiUUSI
On se kolmas vaihtoehto, ja se on ainoa tosiasia.
Raamattu on Lähi-idän paimentolaisheimon myyttisten tarujen kirja, ei mitään muuta.
- AnonyymiUUSI
Vapaa mieli saa tehdä mikä tuntuu hyvältä kunhan ei loukkaa toisia tai tee muuta vahinkoa.. Sitä Taivas tarkoittaa, rauhaa ja energiaa vapaudessa. Taivas ei ole paikka.
- AnonyymiUUSI
Töitä ei ole tarjolla, sillä työ on Aadamista asti ollut jumalkirouksen alaista toimintaa, ja taivaassa, ratki taivaassa, kaikki kirous on poissa.
- AnonyymiUUSI
En tiedä, kun en ole koskaan käynyt. En tiedä myöskään mitä helvetissä tehdään, enkä haluakaan tietää koskaan.
- AnonyymiUUSI
Rukoillaan ja ylistetään Saatanaa.
- AnonyymiUUSI
”Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus, epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot, kateus, juomingit, mässäykset
ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.
Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen. Sellaista vastaan ei ole laki.”
Galatalaiskirje 5:19-23 FB38 - AnonyymiUUSI
Suuri osa on niitä ketkä ovat taivaassa 7 vuotta. Eivät kerkeä tehdä yhtään mitään.
- AnonyymiUUSI
Tuonpuoleisessa ollaan vain tietty aika. Joku tuhat vuotta ja toinen muutaman viikon.
Jos jokin elämäntehtävä jää kesken kuoleman tullessa niin sielu jälleen syntyy piankin.
Myös nuorena kuolleet syntyvät piankin takaisin
Himomme ja taipumuksemme ( lahjoja ei ole) viemme aina seuraavaan elämään.
Jos esim on musikaalinen niin hän vie soitto taitonsa seuraavaan elämään. Siitä todisteena ihmelapsi joka soittaa jotain instrumenttia kuin vanhat mestarit.
Hän on siis musisoinut ennenkin.- AnonyymiUUSI
Tuo ajatus päättyy jo siihen, että lähes joka sukupolvi ihmisten määrä on lisääntynyt.
Jos siis aikaisemmat sukupolvet eläisivät uudestaan, miten ne silloin lisääntyisivät? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ajatus päättyy jo siihen, että lähes joka sukupolvi ihmisten määrä on lisääntynyt.
Jos siis aikaisemmat sukupolvet eläisivät uudestaan, miten ne silloin lisääntyisivät?Sieluja syntyy jatkuvasti lisää , muuttaa universumin muihin sivilisaatioihin tai rinnakkaisuniversumien vastaaviin.
Jotkut ovat päässeet jälleen syntymisen pakosta.
Täällä olevat ihmiset ovat näyttelijöitä tuonpuoleisen väki yleisöä valtavasti isompi määrä kuin näyttelijöitä.
- AnonyymiUUSI
Saako taivaassa vahvaa, vastajauhettua pannukahvia ja tuoreita munkkeja?
- AnonyymiUUSI
Ei saa. Nautinto on syntiä.
- AnonyymiUUSI
Miksei saisi? Jos se tuottaa sinulle iloa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksei saisi? Jos se tuottaa sinulle iloa.
Siellä ei ole liharuumista joten ei suuta jolla ryypätä kaffeet
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siellä ei ole liharuumista joten ei suuta jolla ryypätä kaffeet
Enkelit söivät ja joivat Aabrahamin seurassa, joten kyllä taivaassakin herkutellaan.
- AnonyymiUUSI
Raamatun mukaan taivaassa ollaan kuin enkelit eli palvellaan Jumalaa eri tavoin. Kunnes valtakunta eli Uusi Jerusalem perustetaan uudistetun maan päälle. Varmasti mielenkiintoista tekemistä löytyy niin väliajalla taivaassa kuin uuden maankin päällä.
- AnonyymiUUSI
Pyhät ovat taivaassa 1000 vuotta. Tuhannen vuoden jälkeen Jumala luo uuden taivaan ja uuden maan, jossa vanhurskaua asuu.
1234567--- - AnonyymiUUSI
Palvellaan diktaattori jumalaa kuin venäläiset palvoo putindiktaattoria. 👺👺
- AnonyymiUUSI
No mitä ne enkelit tekevät?
- AnonyymiUUSI
Matt.18:8 Mutta jos kätes taikka jalkas pahentaa sinun, niin leikkaa ne pois, ja heitä pois tyköäs. Parempi on sinun elämään sisälle mennä ontuvana taikka raajarikkona, kuin että sinulla olis kaksi kättä eli kaksi jalkaa, ja sinä heitettäisiin ijankaikkiseen tuleen. Biblia (1776)
- AnonyymiUUSI
"Mitä taivaassa saa tehdä?"
Syödä seuraavat tuhat vuotta maustamatonta öylättiä ja muistella taivaalista aikaa maassa kun sai syödä Estrellan monia makuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 321883
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle451873Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2931745- 961326
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71258Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101107Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko131051Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661006- 20972
- 36962