Kaisla Kuuskoski, Milja Tammisto, Anttijussi Ripaoja
15:29
Moskeijan lähellä Ruotsin Örebrossa on raportoitu ammuskelusta, kertoo Ruotsin media.
Ruotsin poliisi on julkaissut tiedotteen, jossa kerrotaan, että kahta ihmistä on ammuttu. Poliisi tutkii asiaa murhan yrityksinä. TV4:n mukaan molemmilla uhreilla on yhteyksiä rikollisjärjestöihin.
Ruotsalaismedian mukaan kaksi ihmistä on loukkaantunut ammuskelussa. Lehden mukaan ampujaa etsitään. Aftonbladetin mukaan epäilty on karkuteillä, ja poliisi etsii häntä.
Paikalla on laaja poliisioperaatio ja paljon viranomaisia. Poliisi on kehottanut välttämään alueella liikkumista.
Silminnäkijä kertoo SVT:lle nähneensä, kun muutaman metrin päässä ollutta miestä ammuttiin.
– Hän oli tulossa ulos moskeijasta. Sitten toinen mies ilmestyi ja ampui neljä tai viisi laukausta, silminnäkijä kertoo.
Uutinen päivittyy.
IS
Hän oli tulossa ulos moskeijasta
Anonyymi-ap
7
146
Vastaukset
- Anonyymi
Se luoti tiesi paikkansa.
- Anonyymi
se oli se myllyläkin sekaantunut huumekauppaan ? kun itse käytti 🤔
- Anonyymi
missään ei sanottu mitä ainetta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikkurilliä .
Peukkua ei vielä ollut . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
swixiä...se vie pohjaan sukxen
- Anonyymi
selitä lisää moktar gubta-oleko hiihtoliitossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
selitä lisää moktar gubta-oleko hiihtoliitossa?
Raato-moktar.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512