Ilmankos moni karttaa paikkaa ,jotenkin ahdistava kylä.
Jämsä ollut jotenkin aina sisäsiittoista aluetta..
16
787
Vastaukset
- Anonyymi
Se on vale. Täällä on ihmiset lajiteltu tarkoin perimän, koulutus. ammatin tai muun syyn takia. Vuodesta 1918
- Anonyymi
Vähemmän älykäs munkkipelle iski jälleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähemmän älykäs munkkipelle iski jälleen.
Mitäs iskit hähähää
- Anonyymi
Ota lääkkeet
- Anonyymi
Mikset ota jo
- Anonyymi
Tämä niin totta. Todella ahdistava ympäristö, huomaa kun käy tai asuu jossain muualla.
- Anonyymi
Ihan samanlaisia ne ihmiset ovat kaikkialla.
- Anonyymi
No jo ihan muualla käynti riittää. Kaikki terkkarit jo sulki joten onneksi sitä kautta pääsee Novassa Jykylässä välillä hengähtämään.
Raskaita ihmisiä täällä vähän kaikki.- Anonyymi
Pysykää siellä takapajulassa tukkimasta Novaa ..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pysykää siellä takapajulassa tukkimasta Novaa ..
Maksumiehiähän novan yli kalliiseen investointiin olitte vailla.
Jämsä olisi halunnut olla pirkanmaalla,jossa hoito pelasi hyvin.
- Anonyymi
Ja munkinhokija se vaan jaksaa suoltaa samaa tuubaa tässäkin keskustelussa huulet munkkisokerissa 24/7.
- Anonyymi
Kertoo itse munkin purija
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoo itse munkin purija
Ekkö muuta osaa kun kirjotella
syömisistäsi, ajattele välillä linjojasi . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ekkö muuta osaa kun kirjotella
syömisistäsi, ajattele välillä linjojasi .Mitäs et ajattele munkin purija
- Anonyymi
Tämän lapsellisen munkinhokija-herkuttelijan kannattaisi varoa, ettei sokerit tipu huulilta näppikseen!😂
- Anonyymi
Mitäs et varo
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....1529255Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3337041Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1016010- 1613954
Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.873325Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.343291Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu642782- 1832739
Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht711923On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171866