Ensin jokapäiväisiä asioita ja sitten mentäisiin harrastamaan sitä ihanaa puhelinseksiä...joku kerta ihan pitkään ja hartaasti...ilmoitan millon olen pidempään yksin ja parikin päivää...saattaa olla kaksikin yötä jonanin aikaa itsekseni...silloin ilmoitan millon munulle sopii puhelinseksi...
Puhelimessa olisi ihanaa keskustella....
9
507
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri niin olen aina aloittanut.
Ja lopulta on nainen tyydytetty puhelimessa
Parhaimmillaan orkut yhtäaikaa
Onko sähköposti
Puhemie60- Anonyymi
Juu 112..soita siihen nyrkkikyllikki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soita kun ei tarvii soitella turhia sairasta pelleilyä. Ei sinne saa soitella turhista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soita kun ei tarvii soitella turhia sairasta pelleilyä. Ei sinne saa soitella turhista.
Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött
Onko nyt hyvä fiilis olet jälleen kerran kurat uikkareissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaahaas siinä taas yksi 112 häiriköijä runkkari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaahaas siinä taas yksi 112 häiriköijä runkkari.
Länkisäärinen hintti pervo trolli!
Niin pari kertaa on käynyt minullekin puhelinseksin aikana tullut jopa kolme orgasmia, puhelimessä, nettiseksissä viis...
Ensin jokapäiväisiä asioita ja sitten mentäisiin harrastamaan sitä ihanaa puheliseksiä, joka kerta ihanan pitkään ja hartaasti. Ilmoitan milloin olen pidempään itsekseni, ja parikin päivää. Saattaa olla 2 yötä jonakin aikaa itsekseni. Silloin ilmoitan milloin minulle sopii puhelinseksi....
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1505158Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv832742Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?871742Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91206- 49976
- 66902
- 21893
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122883Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75862Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23848