Facebookissa henkilöitä jotka "saatat tuntea".
Onko niin että jos klikkaat jonkun henkilön FB sivut auki niin pian tällä ko. henkilöllä sinä olet "jonossa ekana" hänen "saatat tuntea" listassa?
Tätä aloin miettimään koska tiedän että eräs henkilö käy kurkkimassa minun sivuja ja aina hänen naama ekana "saatat tuntea" listan ekana.
Facebook ja saatat tuntea
2
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Face näyttää noita ehdotuksia satunnaisesti henkilöistä jotka ovat esim sinun kaverin kavereita, kaverin kaverin kavereita, samassa ryhmässä olijoita. Yleensä ei ehdota sellaisia joiden kanssa sinulla ei minkäänlaista yhteyttä, Pelkkä profiilin katsominen tuskin siihen riittää. Itselle ei ainakaan ole tullut ehdotuksia sellaisista henkilöistä mihin ei mitään yhteyttä ja kun aina olen poistanut ne ehdotukset niin yhä vähemmän niitä on enää tullut.
- AnonyymiUUSI
Kyllä ehdottaa myös sellaisia mitkä ei ole kaverin kaverin kavereita eli ei mistään kautta tekemisissä koska itselläni vain muutama sukulainen kaverina ja heillä myös vain sukulaiset, hyvin pieni piiri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905137
- 534046
- 252149
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271807Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151424
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271207Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201026T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21970