Jeesus tulee takaisin pilvissä, joten seuratkaa tarkasti, milloin Jerusalemin taivaan yllä on riittävästi pilviä Jeesuksen saapumista ajatellen.
Muistakaa, että seurakunta temmataan sinne pilvien joukkoon Herraa vastaan.
Mitenkä mahtaa käydä, kun pilvet katoavat? Silloinhan seurakunta paljastuu pilvien takaa! Heidät havaitaan kiikareilla maan päältä ja lentokoneista ja avaruudesta satelliiteilla ja avaruusasemalta.
Ja sitten Jeesus ja seurakunta laskeutuvat pilvien päällä alas. Ja kaikki näkevät Hänet: nekin, jotka surmasivat hänet. Miten se on mahdollista, kun nämä ovat kuolleet, mutta mitäpä se hihhulia haittaa...
Seuratkaa tarkasti Jerusalemin sääennustetta
17
163
Vastaukset
- Anonyymi
Valittuja on niin paljon taivaalla, että heidät havaitaan paljaalla silmällä. Silloin sukukunnat itkevät ja parkuvat, kun näkevät valitut hääjuhlassa ja huomaavat jääneensä maan päälle pedon valtaan.
- Anonyymi
"Muistakaa, että seurakunta temmataan sinne pilvien joukkoon Herraa vastaan."
Jeesus herättää uskossa Jeesukseen kuolleet ja yhdessä elossa olevien uskovien kanssa Jeesus vie tämän joukon taivaaseen.
"Mitenkä mahtaa käydä, kun pilvet katoavat? Silloinhan seurakunta paljastuu pilvien takaa! Heidät havaitaan kiikareilla maan päältä ja lentokoneista ja avaruudesta satelliiteilla ja avaruusasemalta."
Jeesuksen tulo toisen kerran noutamaan omiaan on suuri hyvin näkyvä julkinen tapahtuma. Se tapahtunee taivaan ollessa pilvetön.
1Tess4:16 sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jlan pasuunan kuuluessa.
"Ja sitten Jeesus ja seurakunta laskeutuvat pilvien päällä alas. Ja kaikki näkevät Hänet: nekin, jotka surmasivat hänet. Miten se on mahdollista, kun nämä ovat kuolleet, mutta mitäpä se hihhulia haittaa..."
Aivan oikein. Jeesuksen tulemus on erittäin näkyvä ja julkinen tapahtuma. Seurakunnan alas laskeutumisesta Raamattu ei kerro mitään. Vain siitä, että Jeesus herättää uskossa kuolleet ja vie heidät ja silloin elossa olevat uskovat mukanaan taivaaseen.
Jeesuksen lävistäneet herätetään kuolleista näkemään tämä suuri voiton triumfi.- Anonyymi
Jeesus sanoi tulevansa pilven päällä.
Kadotetut herätetään tuhat vuotta tulemuksen jälkeen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kadotetut herätetään tuhat vuotta tulemuksen jälkeen."Jeesus sanoi tulevansa pilven päällä."
Jos Jeesus tulisi ja toisi mukanaan itsestään vaikka 50 000 kloonia, niin vain ani harva näkisi yhden näistä Jeesuksen kopioista.
Voi teidän epärealistisia ja lohduttomia odotuksia! Raamatun kirjoittajat ovat onnistuneet huijaamaan lähes koko kristikuntaa. Tosin se ei ole ihme, jos suurin osa näistä kirjoittajista on juutalaisia.
juutalaisissa lienee noin 50 nobellistia, mikä kielii suuresta älykkyydestä. Siis ei ihme, jos he olisivat onnistuneet kirjoituksillaan huijaamaan lähes koko kristikuntaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jeesus sanoi tulevansa pilven päällä."
Jos Jeesus tulisi ja toisi mukanaan itsestään vaikka 50 000 kloonia, niin vain ani harva näkisi yhden näistä Jeesuksen kopioista.
Voi teidän epärealistisia ja lohduttomia odotuksia! Raamatun kirjoittajat ovat onnistuneet huijaamaan lähes koko kristikuntaa. Tosin se ei ole ihme, jos suurin osa näistä kirjoittajista on juutalaisia.
juutalaisissa lienee noin 50 nobellistia, mikä kielii suuresta älykkyydestä. Siis ei ihme, jos he olisivat onnistuneet kirjoituksillaan huijaamaan lähes koko kristikuntaa?Lisäkommentti: Pelastus ei tule ihmisen ulkopuolelta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kadotetut herätetään tuhat vuotta tulemuksen jälkeen.".. Tess 4:15-17 kertoo meille, että meidät temmataan ylös vasta sen jälkeen, kun Kristuksessa kuolleet ovat nousseet kuolleista.
Kun me sen tiedämme, meidän ei tarvitse kuin saada selvä milloin Kristuksessa kuolleet nousevat, niin sitten me tiedämme myös milloin ylöstempaus tapahtuu!
Tämä tieto löytyy Johanneksen evankeliumista, luvusta 6. Siellä Jeesus sanoo peräti neljä kertaa, että hän tulee herättämään heidät, jotka uskovat Häneen, viimeisenä päivänä! Joh 6:39, 40, 44, 54.
Ei siis seitsemän vuotta ennen viimeistä päivää, ei 3½ vuotta ennen viimeistä päivää, vaan juuri viimeisenä päivänä! Ja jos meitä ei temmata ylös ennenkuin Kristuksessa kuolleet ovat nousseet, niin asia on sillä selvä!.."
https://ironn.org/?p=4600 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
".. Tess 4:15-17 kertoo meille, että meidät temmataan ylös vasta sen jälkeen, kun Kristuksessa kuolleet ovat nousseet kuolleista.
Kun me sen tiedämme, meidän ei tarvitse kuin saada selvä milloin Kristuksessa kuolleet nousevat, niin sitten me tiedämme myös milloin ylöstempaus tapahtuu!
Tämä tieto löytyy Johanneksen evankeliumista, luvusta 6. Siellä Jeesus sanoo peräti neljä kertaa, että hän tulee herättämään heidät, jotka uskovat Häneen, viimeisenä päivänä! Joh 6:39, 40, 44, 54.
Ei siis seitsemän vuotta ennen viimeistä päivää, ei 3½ vuotta ennen viimeistä päivää, vaan juuri viimeisenä päivänä! Ja jos meitä ei temmata ylös ennenkuin Kristuksessa kuolleet ovat nousseet, niin asia on sillä selvä!.."
https://ironn.org/?p=4600”Ja minun lähettäjäni tahto on se, että minä kaikista niistä, jotka hän on minulle antanut, en kadota yhtäkään, vaan herätän heidät viimeisenä päivänä.”
Johannes 6:39 FB38
”Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."”
Johannes 6:40 FB38
”Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.”
Johannes 6:44 FB38
”Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.”
Johannes 6:54 FB38
”Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet. Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.”
1. Tessalonikalaiskirje 4:15-17 FB38 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Ja minun lähettäjäni tahto on se, että minä kaikista niistä, jotka hän on minulle antanut, en kadota yhtäkään, vaan herätän heidät viimeisenä päivänä.”
Johannes 6:39 FB38
”Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."”
Johannes 6:40 FB38
”Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.”
Johannes 6:44 FB38
”Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.”
Johannes 6:54 FB38
”Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet. Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.”
1. Tessalonikalaiskirje 4:15-17 FB38”Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.” Johannes 6:44 FB38
”Ja kun minut ylennetään maasta, niin minä vedän kaikki tyköni." Mutta sen hän sanoi antaen tietää, minkäkaltaisella kuolemalla hän oli kuoleva.”
Johannes 12:32-33 FB38
Jumala kutsuu ("vetää") ihmistä evankeliumin julistuksen kautta yhteyteensä.
”Siihen hän on myös kutsunut teidät meidän evankeliumimme kautta, omistamaan meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kirkkauden.”
2. Tessalonikalaiskirje 2:14 FB38
”Menkää siis teiden risteyksiin ja kutsukaa häihin, keitä tapaatte.' Ja palvelijat menivät ulos teille ja kokosivat kaikki, keitä vain tapasivat, sekä pahat että hyvät, ja häähuone tuli täyteen pöytävieraita.”
Matteus 22:9-10 FB38
”Mutta mitä se sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se uskon sana,(evankeliumi) jota me saarnaamme. Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut; sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan. Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään".
Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat. Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".”
Roomalaiskirje 10:8-13 FB38
”Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.”
Roomalaiskirje 10:17 FB38
- Anonyymi
Öljy mäellä on video ja riistakamerat päällä olleet jo monta vuotta. Videoivat taivasta.jatkuvasti Jeesuksen taivaasta liukumista odottaen.
- Anonyymi
Taivaallinen Jerusalem - kulta-ja helmikaupunki - saapuu Jerusalemin ylle eikä kukaan huomaa sitä, vaikka sen mitat ovat 12000 vakomittaa kanttiinsa. Se on kuutio.
- Anonyymi
Kaupunki on kuutio, jonka sivut ovat 2300 kilometriä pitkät.
Saa siinä hissillä kulkea alhaalta ylös ja ylhäältä alas.
- Anonyymi
Ei Jeesus tule ennen kuin Israel lopettaa kansanmurha ja kääntyy Jumalan puoleen, uskoo Jeesukseen ja tekee parannuksen.
Tämän päivän tapahtumilla ei Jeesus ole vielä tulossa takaisin, vaan Israel on täysin pahuuden vallassa. - Anonyymi
Pilviä tulee ja pilviä menee, mutta Jeesus ei tule koskaan. Miksiköhän? Jospa usko ruumiin ylösnousemukseen on typerää eikä sellaista tapahdu?
Mitä järkeä on tehdä raadoista zombeja? Kaikkia ruumiita ja niiden atomeja ei edes löydetä. Tuhkasta on paha rakentaa uusi ihminen. - Anonyymi
Jeesus ei varmasti tule kun Israel tekee kansanmurhaan.
Muutoin kukaan valitusta kansasta ei pelastuisi kuten sen jäännökselle luvattu.
Taivaalle nyt turha tiirailla. - Anonyymi
Ap.t.17:30 Nämät eksytyksen ajat on tosin Jumala sallinut, ja ilmoittaa nyt kaikille ihmisille joka paikassa, että he parannuksen tekisivät. Biblia (1776)
- Anonyymi
On tämä kyllä koominen ketju. Kiitos päivän nauruista teille kaikille. :D
- Anonyymi
Room.9:27 Mutta Jesaias huutaa Israelin edessä: jos Israelin lasten luku olis niinkuin santa meressä, niin kuitenkin tähteet autuaaksi tulevat. Biblia (1776) 1Moos.22:17. Jes.10:22-23. Room.11:5.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1405689Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido813237Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t891715- 1231153
- 151094
- 55982
Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain76974- 55944
Olet edelleen uskomaton
Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p27845Rekkautumispakko olisi hyvä...
Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?158844