Viimeksi oli pikku huppelissa viinakauppassa ostamassa viinaa sille retkahti ruohikolle 1 h oltiin siellä sitten nyt lähdetään raahasin ,kädestä jalasta aina ryömi portaille toinen mies tuli kaveriksi saatiin auton oven eteen,taas ryömi portaille mie suutuin sille kovemmat otteet saatiin mies pystöön puristelemaan meitä toinen mies hätää kärsimässä .Elä tuo tuota tänne päisään enään tuo selvin päin ,ei eno tule tänne selvinpäin tämä oli jäähyväisreissu seuraavan kerran näemme hautajaisissa minä en tuo juopon horinoita kuuntele enää nuo tarinat kuunneltu 4000 kertaa ,vie se pois ei tarvis soittaa sinistä autoa okei yritän no se meni käsirysyksi nyt väännä niskat sinulta nurin luuli martti veljeksi niska,ranne rutisi sain paiskattua sen etu penkille heti tuli mustat mustelmat minulle.Sitten ajoin pois lievää ylinopeutta kesken matkan kävi kurkkuun kiinni viinapullo oli lähellä heilutin silmien edessä no ote irtosi ,rupesi sitä lipittämään oltiin jo lähellä sen kotisa kun aukaisi oven pukkasi pääsä rappuralliin yritin raahata sisälle kädes,jalat,vyöstä ulos piti jättää jostakin löysi puukon sillä rupesi huitomaan piti jättää ulos portaille jättää vajaa viinapullo 3 pulloa viinaa 0,5 suomi ,jalo 1 .🥴😵.
Käyty enon kanssa sen synnyin kotipaikka kunnalla oli päisään 1 miehellä kylässä 2 vuotta sitten
Anonyymi-ap
0
67
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 954175
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.673431Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,723064SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.812539Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52346Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2032126Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302061- 41860
- 73791
- 52756