Olisi hauskaa naida seksinukkea naisseuran edessä:) PKS,turvallisesti,voisi tulla katsomaan 2-3 naista,en koske teihin.Treenattu,siisti,posliini mies..
Voisimme keskustella aluksi, mun kickin osoitteni on vuk piste mes...
Paikasta ja ehdoista voi sopia yhdessä...
Seksinuken nainnin naiskatsojia?
6
406
Vastaukset 6
Te saisitte koskea ja kiusata jos huvittaa,samoin käyttää kiihottavia asuja..Leikitäänkö?Seksinukella on kolme reikää:)
minä olisin tuossa tilanteessa mielelläni tuon seksinuken tilalla 😋
Mistä päin oot? Olen PKS:lta,voisimme keskustella kikillä..Jos kiinnostaa niin vuk piste mes on kikini.Voisimme keskustella ehdoista ..esim.että leikit nukkea..kondomin käytöstä j.n.e..
Auringonpoltte kirjoitti:
Mistä päin oot? Olen PKS:lta,voisimme keskustella kikillä..Jos kiinnostaa niin vuk piste mes on kikini.Voisimme keskustella ehdoista ..esim.että leikit nukkea..kondomin käytöstä j.n.e..
kiehtova roolileikkiä , olla seksinukkena , kumpa olisi vielä kumiasu päällä korostamassa nukkeoloa , olisihan se irstasta saada kullia suuhun ja pyllyyni , lahdessa tyttöilen
- Anonyymi00001
Voin tulla liukkaille ;)! M50 ja 19 cm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931466
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde841101- 47871
- 95835
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit67816Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o164773- 20699
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku83691- 53628
- 51622