antikristus

Anonyymi-ap

Ihan turha odottaa erillistä antikristusta, joka nousisi jonnekin fyysiseen temppeliin ja julistaisi olevansa jumala? Sitä ei tule.
Perusasia pitää ymmärtää. Tämä yhteiskunta, johon me synnytään on kulttien kultti ja sitä hallitsee tämän maailman ruhtinas.

https://youtu.be/laN408g6nuA?t=1369

12

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yhteiskunnat ovat kaikki syntyneet sattumalta. Samoin kaikki ihmiset. Ja olemme sattuman johdattamalla tuuliajolla jota Jumala silloin tällöin säätelee.

Kukaan ei synny maailmaan puhtaista ja synnittömistä vanhemmista. Syntymä käy mahdolliseksi vain jos esi-isät suorittaa tarpeeksi syntiä ja rikoksia lakeja vastaan.

Pahuus on käsite jonka merkitys on ihmisten itsensä keksimää. Moraalinen hyvyys käsitys alkoi Heenokista joka loi kieltäymysten ja deprivaation kultin keinoksi vaikuttaa Jumalaan että maailmanloppua ei tulisi.

Nooa keksi paremman keinon. Hän uhrasi eläimiä Jumalalle. Tähän Jumala katsoi suopeasti.
      Antikristukset ovat näiden kahden eri keinon kanssa vaikeuksissa. Deprivaatio vai uhraukset.

• Anonyymi

Kukaan ei synny maailmaan puhtaista ja synnittömistä vanhemmista.

Mutta syntyjä on uusi tai tuleva sielu. Ihminen on se rotta joka tuomitsee.
        Kaikella on uusi alku,heilläkin joilla on korjattavaa,että voi jatkaa.

• Anonyymi

Paavihan on jo julistanut olevansa Kristuksen sijainen maan päällä ja läpi meni.

• Anonyymi

Paavihan on jo julistanut olevansa Kristuksen sijainen maan päällä ja läpi meni.

Roskis koko pää pedo !
        Kun tiedätte mitä pedofilaa on tää .

• Anonyymi

Vai odotat antikristusta !!!!!!!!!!!!!!!!! Tiedän, monet odottavat myös. Todella surkeaa. Minä odotan Jeesusta Kristusta.

• Anonyymi

"Minä odotan Jeesusta Kristusta."

Milloin se mahtaa syntyä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Ja samoinkuin ihmisille on määrätty, että heidän kerran on kuoleminen, mutta senjälkeen tulee tuomio, samoin Kristuskin, kerran uhrattuna ottaakseen pois monien synnit, on toistamiseen ilman syntiä ilmestyvä pelastukseksi niille, jotka häntä odottavat.”
        ‭‭Heprealaiskirje‬ ‭9‬:‭27‬-‭28‬ ‭FB38‬‬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sin..panssi..jo 2025v sitten..

• Anonyymi

Parhami julisti olevansa Jumala kun perusti helluntailiikkeen.

• Anonyymi

Älä valehtele

• Anonyymi

En sanoisi noinkaan. Se fyysinen on rakentamista vaille valmis. Rakennussuunnitelma on. Pohjapiirustus. Kivet hakattu. Rakennusmiehet ja työvälineet valittu. Pyhä papisto valittu ja koulutettu, myös ylipappi ensi kertaa 2000 vuoteen. Temppelin ja papiston kankaat on kudottu, temppelin kultaesineet ja huonekalut valmistettu. Alttari rakennettu, uhrieläimet myös. Liiton arkun kopio odottamassa. Kaduille kiinnitetty liikennemerkkejä, jotka ohjaavat temppelin luo - vaikka temppeliä ei vielä ole. Muutaman vuoden sisään on.

• Anonyymi

Jumala ei koskaan hyväksy eikä astu mahdolliseen uuteen fyysiseen temppeliin. Taivasten valkunnassa kuljetaan eteenpäin: kirkkaudesta kirkkauteen. Paluu vanhaa ei ole astumista kirkkaudesta kirkkauteen!
        Sana ilmoittaa Mooseksen laista:
        Sillä se, millä ennen oli kirkkaus, on tämän rinnalla kirkkautta vailla, tämän ylenpalttisen kirkkauden tähden. Kadotustuomion virka, Mooseksen laki on ilman kirkkautta, sillä Elämän Hengen laki loistaa ylenpalttista kirkkautta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1408
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1145
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      103
      1057
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      933
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      62
      807
    6. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      715
    7. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      178
      694
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      676
    9. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      669
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      623
    Aihe