Olen varmaan saatanan riivaama

Anonyymi-ap

Mut houkutteli paholainen puolelleen jo 16 vuotiaana kun pelasin spiritismiä. Tästä on jo 20 vuotta aikaa ja sen jälkeen olen kärsinyt todella vakavista mielenterveysongelmista. On myös läheisiä kuollut ennenaikojaan vakaviin sairauksiin. On vakavia päihderiippuvuuksia (alkoholi, lääkkeet, huumeet) ja mulle on tapahtunut muutenkin todella kammottavia asioita koko elämän ajan. Lähes päivittäin mietin itsemurhaa. Olen siis varmaan saatanan riivaama ja vihaa täynnä kaikkia kohtaan jotka on väärin mua kohtaan tehneet.

13

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Ja kaiken aiheutti nuorena pelattu spiritismi? Olisiko muita vaihtoehtoja?!

• Anonyymi
        UUSI

Ajattelin vain, kun monet ovat keksineet saman selityksen väärin ymmärtäneistä vanhemmistaan.

• Anonyymi
        UUSI

"Ja kaiken aiheutti nuorena pelattu spiritismi? Olisiko muita vaihtoehtoja?!"

Joo, on varmaan muita vaihtoehtoja myös lukuisia: Koulukiusaaminen, alkoholin ja väärien lääkkeiden käyttö, psykiatriset diagnoosit, ammattiauttajien ymmärtämättömyys, yksinäisyys ja siitä seurannut katkeruus jne...

T: Aloittaja

• Anonyymi
      UUSI

Itselleni kävi samoin, vaikka en ole koskaan sekaantunut noihin juttuihin. Reilu kymmenen vuotta sitten oli tarkoitus lopettaa koko kärsimyksen täyteinen elämä, mutta kokeilin vielä rukoilla Jeesusta, että jos autat niin käytä elämääni aivan niinkuin tahdot. No, joku rauha siinä sitten tuli ja täällä vielä ollaan.
      Sain myös nähdä enneunia, jotka toteutui.

• Anonyymi
        UUSI

No, olet kokenut hyvän kokemuksen. Jeesus opetti plasebouskosta, joka siirtää vaikka vuoria. Ei ole vain kyse mihin uskot, vaan miten uskot - eikä sen nimi ole uskonto. Kun elämä satuttaa, on vain niin äärettömän vaikea löytää se hiljainen merkitys ja tarkoitus, joka sinulle vielä vahvistui enneunella, olet onnen lapsi. Kokemus kantaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No, olet kokenut hyvän kokemuksen. Jeesus opetti plasebouskosta, joka siirtää vaikka vuoria. Ei ole vain kyse mihin uskot, vaan miten uskot - eikä sen nimi ole uskonto. Kun elämä satuttaa, on vain niin äärettömän vaikea löytää se hiljainen merkitys ja tarkoitus, joka sinulle vielä vahvistui enneunella, olet onnen lapsi. Kokemus kantaa.

Perimmältään Jeesuksen opettama plasebousko on myös uskoa itseen - se ei ole helppoa, kun sieltä peilistä ei katsokaan se naama, jonka haluaisi siellä nähdä, - ja kysymys onkin siitä, että miten sieltä saisi näkymään sen, jonka haluaisikin näkyvän?!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itsekkin koitin rukoilla apua Jeesukselta, no ehkä hieman on helpottanut mutta ei ole helppoa vieläkään. Pitäisikö rukoilla lisää? Tuskin siitä haittaakaan olisi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itsekkin koitin rukoilla apua Jeesukselta, no ehkä hieman on helpottanut mutta ei ole helppoa vieläkään. Pitäisikö rukoilla lisää? Tuskin siitä haittaakaan olisi.

Kun kuulet ja ymmärrät ja uskot ja oman syntisyytesi kohdalle vastaanotat armon evankeliumin (1 Cor 15:1-4), uudestisynnyt, eli saat Aatamissa kuolleen henkesi tilalle Jumalan elävän pyhän hengen ja siis ikuisen elämän. Jumalan pyhä henki ja riivaajat eivät asu samassa ruumiissa. Kristittyäkin pholainen voi kiusata, ja kiusaakin, mutta ei pysty ottamaan valtaa. Lucifer kukistetaan pian. Pian, monet uskovat että jo tässä kuussa, mutta joka tapauksessa pian, Jeesus tempaa omansa taivaaseen seitsemäksi vuodeksi. Sillä aikaa maan päällä paholainen antikristuksen hahmossa ottaa vallan, Se on hirvittävin ajanjakso ihmiskunnan kuusituhatvuotisessa historiassa. Jos jäät siihen aikaan, voit vielä pelastua, kunhan et ota pedon merkkiä, vaan suostut mestattavaksi Jumalan kunniaksi. Nyt on helppo pelastua. Pelastumme yksin Jumalan armosta, yksin uskosta Jeesuksen vereen. Kukaan ei pelastu omilla töillään. Jokainen pelastuu, kunhan uskoo Jeesukseen. Sovitus oli kertatapahtuma. Me emme voi siihen mitään lisätä. Joka luulee, että pelastuakseen pitää itsekin tehdä jotain, paitsi uskoa, halveksii Jeesuksen täydellistä lahjaa!

Rukoile, että Jumala antaa sinulle kyvyn uskoa. Rukoile voimia kestää vielä hetki. Jeesus hakee uskovat taivaaseen, jossa saamme rauhan, levon, onnen, ilon, täydellisen elämän iankaikkisesti. Kuuntele huviksesi Youtubesta kanavaa 'Truth is Christ'. Brandon Peterson sai Grok-tekoälyn vakuuttumaan King James Biblen jumalallisesta alkuperästä. Suosittelen myös kanavaa 'Answers in Genesis' (Youtube). Sielläkin on saatu Grok myöntämään, että todennäköisyyden mukaan Jumala loi maailman, vedenpaisumus oli, ja ihminen ja dinosaurus elivät samaan aikaan.

Nykyään harvoin kuulee pelastavaa evankeliumia. Itse satuin vahingossa kuulemaan Radio Deistä aamuyön tunneille asetettua ohjelmaa, jossa asiasta puhuttiin. Olin sairaana, en saanut unta. Mikä tahansa puheohjelma viihdytti unetonta, joten kuuntelin kristillistä kanavaa, jota en siihen asti ollut kuunnellut. Lopultakin tajusin, mitä pelastuminen on. Se ei ole omaa 'hyvyyttä', ei 'hyviä tekoja', ei uskonnollisia rituaaleja, vaan Jeesuksen teko. Jeesus, joka on ihmiseksi tullut Jumala, vuodatti verensä koko maailman syntien sovitukseksi. Se on kuin yleinen armahdus. Emme kuitenkaan siitä mitään hyödy ennen kuin kuulemme siitä, uskomme sen ja otamme sen vastaan. Silloin me kuolemaantuomitut pahan vangit pääsemme vapaaksi. Emme karkaamalla vankilasta, vaan ihan laillisesti; Jeesus on jo maksanut rikostemme rangaistuksen, suuresta rakkaudestaan meihin luomiinsa ihmisiin.

Ennen kun pelastumme, olemme vain 2/3 alkuperäisestä Jumalan kuvaksi luodusta ihmisestä; henki, sielu ja ruumis. Meillä on vain sielu ja ruumis. Olemme 66,6%. Se on se ihmisen luku.

1 Cor 15:1-4 (KJB): Moreover, brethren, I declare unto you the gospel which I preached unto you, which also ye have received, and wherein ye stand;

2 By which also ye are saved, if ye keep in memory what I preached unto you, unless ye have believed in vain.

3 For I delivered unto you first of all that which I also received, how that Christ died for our sins according to the scriptures;

4 And that he was buried, and that he rose again the third day according to the scriptures:

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet oikeasti taipuvainen uskomaan tuollaisiin asioihin, niin pystyt varmaankin psyykkaamaan itsesi kokemaan jotain mahtavaa Jeesuksen yhteydessä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa kokeilla rukoilla muitakin jumaluuksia vaikka aakkosjärjestyksessä: Allah, ...

• Anonyymi
      UUSI

Aloittaja: rukoile Jeesusta ja anna elämäsi kokonaan Hänen haltuunsa. Voit kokea ihmeen.

• Anonyymi
        UUSI

Voi myöskin olla että et koe ihmettä 50/60.

• Anonyymi
      UUSI

Sinällään ei haittaa mitään kun on vain muutoin kunnon ihminen eikä ole sitä mieltä että ihmisiä pitää tappaa eikä puolustele sitä. Ettei paholainen ole aivan niin pahasti ottanut pauloihinsa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      129
      6020
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      57
      4346
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      58
      2771
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2628
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1865
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1534
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      34
      1392
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      24
      1351
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      27
      1187
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1131
    Aihe