Vain pakosta jään sinne migreeni,korona ,yskä,nuha,oksennustauti ,lihaskipu olen luvannut itselle ajan polkupyörällä ainakin tämän kuun loppuun saakka vähintään 4,564 km joka päivä ,sade estää vain kävelisin mutta ottaa jalka pohjiin pyöräily ei ota ,muuten lihakset tulevat kipeäksi vaikka venyttelen verisuonet tukossa ( kolesteroli) 10 m kävelee jalat jumissa lääkityksellä lopetin .Tämä lihas jumitus ollut jo syntymästä asti ei koskaan tutkittu ,mustelmia tulee herkästi ja luun murtumia ehkä( osteaboroosia ei tutkittu ) nilkkaa vihloo useasti siinä on jokin pullistuma haava ei meinannut parantua meni 2 kk .Sydämmen vajaa tominta ei lääkitystä . Välillä meinaa pakottaa kun raskaita metsä töitä tekee tai pitää rokulia ,kun liikkuu joka päivä ei kipuja.Lihaskrappeja joka päivä hidure fortea pitää laittaa melkein joka päivä ,magnesium ei auta ,en syö terveellisesti enkä minuutin tarkasti 2-3 h ruokailu menee ohi kun pitäisi syödä joskus 6-7h työ vie mennessään metsätyö ( harraste) ajankuluksi joka päivä 10 rautaa tulessa tehdään rahojen mukaan harrastuksia .Metsätöihin lähden klo: 4.00-7.00 tulen pois talvella meidän metsän harvennusta jo 30 vuotta tehty ,ojalinjojen aukaisua ,ajourien, rajalinjan levennystä 2 m vähintää 3 m isoja puita jo paksuuntunert 30 vuodessa 3 m on liian kapean tuntuinen traktorille 4 m vähintään olla iso paksuja puita ,kaatamaan pystyy karsimaan katkomaan pois vienti ,hankalaa käsipelillä ja mönkijällä alusta ei kestä kesällä ,talvi on ainut mahdollisuus .
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49551
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398