Miksei suvaitsevalla Lapualla ole RKPP:n puoluetoimistoa? Ei kai mikään puolue voi olla niin aluesidonnainen, että se voi toimia vain meren rannalla?
Lukekaa kuinka upea ohjelma heillä on! Kaikki varman ovat jo kyllääntyneet nykyiseen menoon?
Tehdään RKP suureksi Lapualla!
https://yle.fi/a/74-20141185
RKP Lapualla
7
104
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä. En todellakaan tiedä.
- Anonyymi
Hienoja asioita ajavat. "RKP:n haluaa kuntiin ja hyvinvointialueille paljon hyvää ja kaunista. Puolueen vaaliohjelma sisältää yli sata erilaista ehdotusta.
Ruotsalainen kansanpuolue (RKP) toivoo, että Suomesta tulisi maailman lapsiystävällisin maa.
Itämeri-kalapäivä jokaiseen kouluun ja toisen kotimaisen opetus päiväkotien varhaiskasvatukseen.
Kotona voisi asua niin pitkään kuin haluaa.
RKP haluaa esimerkiksi taata paperittomien palvelut.
Sukupuolineutraalia budjetointi."
Nämä ja sata muuta kaunista asiaa sisältyy RKP:n ohjelmaan. 🤗 - Anonyymi
Evijärvellä on nyt Ruotsi-buumi. Itse opetusministeri on innoissaan. Juttu ilpossa 18.8.2025, sivu 4.
- Anonyymi
Siis sivut neljä ja viisi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis sivut neljä ja viisi...
Kyllä on ilkan jutut menneet lataaseksi, kun jostain hurriista on kaksi sivua.
- Anonyymi
Ei taida kaikilla muillakaan puolueilla olla omaa puoluetoimistoa Lapualla. RKP näyttää teoilla. RKP:n hallitsemalla alueella ihmisten tyytyväisyys elämäänsä on hyvällä tasolla, samoin keskimääräiset ansiot. Työttömyys on murto-osa Junttilandian työttömyydestä , samoin sairastavuus.
- Anonyymi
ei me opita eres kieltä,niin miksi me tultaisiin tuosta yhtään paremmiksi?mulla oli koulussa aina jouluna nelonen ruottista ja keväällä ehrot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu852429Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4822421Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211531Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771502Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101450- 671343
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔351270- 261240
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2741145Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun871113