Miten edustat Jeesusta?

Anonyymi-ap

Jokainen uskova on Jeesuksen edustaja maan päällä.

Millä tavalla sinä tuot kunniaa Jeesukselle?

30

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaellan niin kuin hän vaelsi ja teen kaikessa meidän taivaallisen isämme tahdon.

• Anonyymi

Haukun, valehtelen ja puhun pskaa muista ihmisistä niin paljon kun kerkeän.

• Anonyymi

Ps.25:13. Ps.37:9-11. Ps.37:22. Ps.37:29. Biblia (1776) Hurskaat perivät maan, ja asuvat siinä ijankaikkisesti.

• Anonyymi

Yritän kykyjeni ja inspiraationi voimalla todistaa, että Jeesuksen ihmiskunnalle antama oppi, on Jumalallisen paras yksilölle ja yhteiskunnalle. Jos kaikki pyrkisivät Jeesuksen kaltaisuuteen, olisi tuhatvuotinen Jeesuksen valtakunta täällä jo nyt. Valitettavasti monet pitävät saatanan oppeja parempina. Elämme sotien keskellä. Viha on voitolla. Tämä vihan malja on juotava pohjaan asti. Mutta kun ihmiskunta rypee aivan pohjalla. Silloin Jeesus tulee omiensa kanssa soturina ja tuhoaa pahuuden ja perustaa tuhatvuotisen rauhan ja rakkauden valtakunnan.

• Anonyymi

Herra itse sotii vanhurskaudessa ja tuhoaa viholliset. Herran surmaamia on paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herra itse sotii vanhurskaudessa ja tuhoaa viholliset. Herran surmaamia on paljon.

Jumala on pahuudelle ankara. Käskyt on annettu ihmisille, ei itselleen Jumalalle.

• Anonyymi

1Joh.3:9 Jokainen joka Jumalasta syntynyt on, ei se syntiä tee; sillä hänen siemenensä pysyy hänessä, ja ei hän taida syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt. Biblia (1776) 1Joh.5:18.

• Anonyymi

Saarn.7:21 Sillä ei ole maan päällä ihmistä niin vanhurskasta, että hän tekisi vain hyvää eikä tekisi syntiä. 1Kun.8:46. 2Aikak.6:36. Sananl.20:9. 1Joh.1:8.

• Anonyymi

Miten aloittaja itse?
      kerro miten toimit ja missä?

• Anonyymi

Saarnaan evankeliumia kaupunkien kaduilla enkä omista mitään eikä minulla ole perhettä, koska olen luopunut heistä Jeesuksen ja evankeliumin tähden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saarnaan evankeliumia kaupunkien kaduilla enkä omista mitään eikä minulla ole perhettä, koska olen luopunut heistä Jeesuksen ja evankeliumin tähden.

Kuka uskoo tuota. Kuka v

• Anonyymi

Teen syntiä minkä ehdin, näin Herran loisto on suurempi eikä hän kuollut turhaan.

• Anonyymi

Miten tuot kunniaa Jeesukselle.

Tappelemalla uskon- alkeisasioista. Väännän veljeni nenästä verta- jos tuo sijaisuhrin opin näkyviin ja haen korvausopin muotouskonnon muotomenot tilalle.

Lopotan kirkossa uskontunnustuksia ja teen rituaalisia ennaltamäärättyjä ristinmerkkejä ja syön syntejäni anteeksi, sekä jatkan normaalia arkielämää..

Näin perisyntikäsite loistaa merkkinä otsassa.

• Anonyymi

1Moos.3:9 Ja Herra kutsui Adamin, ja sanoi hänelle: Kussas olet? Biblia (1776)

• Anonyymi

Kristuksen ruumis on seurakunta, joka on siis ykseys eikä erillisten "Jeesusta edustavien" yksilöiden muodostama moneus. Noinkohan Paavali on esittänyt tällaista kysymystä aikalaisilleen?

Joka tapauksessa ajatuksia herättävä kysymys.

• Anonyymi

Kyllä jokaisen uskovan tule loistaa kirkkaana ja edustaa Jeesusta, sillä hän itse asuu uskovan ruumiissa ja tulee hänen elämässään julki. Jos ei, niin ei sellainen ihminen ole oikea uskovainen.

Pyhä on Jeesuksen kaltainen. Teillä on harhaluulo, jotta Aatamin kaltainen. Ei pidä kutiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä jokaisen uskovan tule loistaa kirkkaana ja edustaa Jeesusta, sillä hän itse asuu uskovan ruumiissa ja tulee hänen elämässään julki. Jos ei, niin ei sellainen ihminen ole oikea uskovainen.

Pyhä on Jeesuksen kaltainen. Teillä on harhaluulo, jotta Aatamin kaltainen. Ei pidä kutiaan.

Jeesus ei "tule julki" ikään kuin hän piileskelisi itse kussakin meissä, minkä seurauksena meidän olisi jotenkin "hengellisesti" onnistuttava puristamaan hänet meissä/meistä "esiin".

Emme me ole mitään hengellisiä maatuskoja, joiden on kyettävä saamaan sisikunnassa asuvan Jeesus-maatuskan olemus jotenkin loistamaan itsestämme "läpi".

Jeesus ei ole jokin meissä lymyävä taivaallinen hyvä alien, joka yrittää pusertautua meistä näkyville, kunhan me vain tähän suostumme.

Minun kehoni on minua. Minun kehoni on yhtä kuin minä. En minä ole jossakin kehoni "sisällä" piilossa vaan minä OLEN kehoni.

No jos nyt seurakunta ON Kristuksen ruumis, silloin Kristus ON yhtä kuin seurakunta ja seurakunta ON KristusTA. Ei ole mitään eroa. Yhtä VÄHÄN kuin minulla ja kehollani on eroa, on eroa Kristuksella ja hänen seurakunnallaan.

Nämä Jeesuksen edustamis -jutut perustuvat siihen, että luodaan jokin mystinen raja Kristuksen ja seurakunnan välille, vaikka mitään tuollaista rajaa ei ole olemassa.

• Anonyymi

Nasaretin mies edustaa minulle enemmän lajikumppania kuin kuin ihmesyntyjää.

Tapaamme vielä Isonpilven aukiolla ja moikkaan häntä. Tämä sitten kun liu'un sinne aikanaan.

• Anonyymi

Jeesus Itse, minussa, tuo kunniaa Itse Itselleen.
      Minusta, ihmisenä, ei ole kunniantuojaksi Jeesukselle.

• Anonyymi

Ei vaan ihmisen pitää olla kunniaksi Herralle.

Herra ei ole kunniaksi itselleen vaan ihminen on kunniaksi hänelle.

Lopeta nöyrän teeskentely ja ala elää kunniaksi Jeesukselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on helluntaioppia.
        Olen kristitty, vierasuskoinen teille.

"Nöyrän teeskentely"...
        Ja yrität vieläpä käskyttää minua!

• Anonyymi

Tämä on oikein sanottu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Nöyrän teeskentely"!!! Tämän kirjoitttaja ei ymmmärrä mistään yhtään mitään.

• Anonyymi

Matt.17:20 Niin Jesus sanoi heille: epäuskonne tähden. Sillä totisesti minä sanon teille: jos teillä olis usko niinkuin sinapin siemen, niin te taitaisitte sanoa tälle vuorelle: siirry tästä sinne, niin se siirtyis ja ei teille mitään olisi mahdotointa. Biblia (1776) Matt.21:21. Mark.11:23. Luuk.17:6. 1Kor.13:2.

• Anonyymi

Sairasta, niin sairasta.

• Anonyymi

1Kor.13:2 Ja jos minä propheteerata taitaisin, ja kaikki salaisuudet tietäisin ja kaiken tiedon, ja minulla olis kaikki usko, niin että minä vuoret siirtäisin, ja ei olisi minulla rakkautta, niin en minä mitään olisi. Biblia (1776) 1Kor.12:8-9.

• Anonyymi

Joh.3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainoan Poikansa, että jokainen, joka uskoo hänen päällensä, ei pidä hukkuman, mutta ijankaikkisen elämän saaman. Biblia (1776) Room.5:8. Room.8:32. 1Joh.4:9-10.

• Anonyymi

"Miten edustat Jeesusta?"

Jos minun pitäisi edustaa Jeesusta, niin en ainakaan haluaisi edustaa sitä sillä tavalla, että matelisin hänen perässä kuin mato ja sanoisin, että Jeesus on tehnyt kaiken puolestani?

• Anonyymi

Joh.6:46 Ei niin, että joku on Isän nähnyt, vaan joka on Jumalasta, se on Isän nähnyt. Biblia (1776) Matt.11:27. Luuk.10:22. Joh.1:18.

• Anonyymi

Puhumalla totuutta ja olemalla luotettava Jumalalleja miten Hän om säätänyt suunnitelmansa hyväksi elämäksi armossa ja rakkaudessa, myös olemassa suunnassa oikealla Jeesus tiellä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      256
      8568
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      286
      5817
    3. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      176
      1925
    4. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      76
      1800
    5. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      190
      1372
    6. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      78
      1334
    7. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1217
    8. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      55
      1114
    9. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      219
      1053
    10. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1041
    Aihe