Kiroili lapsiyleisölle, mutta kun joku tähän artistin öyhötykseen kyllästyneestä yleisöstä sanoi totuuden ja miten asia on, niin tyyppi otti nokkiinsa? Miksi?
Ylimielinen "artisti"
12
707
Vastaukset
- Anonyymi
se väri?
- Anonyymi
Miks ees tuli tänne?
- Anonyymi
Se kutsuttiin
- Anonyymi
Aamun seudussa juttu, melkoinen sikailija, kiroillut lapsille yms.
- Anonyymi
Hesarin, Alman ja TS:n vasallilehdissä lähes kaikissa itketään räpyttäjän puolesta. Hyvin mainoskiertue toimi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hesarin, Alman ja TS:n vasallilehdissä lähes kaikissa itketään räpyttäjän puolesta. Hyvin mainoskiertue toimi.
Me ei tarvita Suomeen tällaisia kehitysmaalaisia.
- Anonyymi
Persut ovat niin rasisteja.
- Anonyymi
Vihervassarit ovat niin lapsellisia ja yksinkertaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihervassarit ovat niin lapsellisia ja yksinkertaisia.
Kertoisko tää kuitenki enemmän persujen yksinkertaisuudesta kun ei pystytä kuin muita mollaamaan kritiikin osuessa itseensä?
- Anonyymi
jollotusräpättäjä sai kaipaamaansa julkisuutta,ja maksettiin vielä ns.keikasta palkkio...
- Anonyymi
Suomessa ihan liikaa näitä räppäreitä jotka monet ovat poliisien kanssa tekemisissä rötöksiensä vuoksi ja kalliit lakitupa istunnot jotka on niitä julkisia menoja, miksi ei menolippua kotimaihinsa mutta eikai näitä kukaan halua takaisin ottaa kun pelkkää harmia näistä ryökäleistä. Vankilat pullottaa näitä suuren egon omaavia ja siellähän ollaan kuin luxus sviiteissä täyden palvelun ylläpitäminä maksaa vähintään 100 000€ per vuosi. Julkisia menoja riittää.
- Anonyymi
Osaatko nimetä edes 5 tämmöstä suomalaista räppäriä jotka ois poliisien kanssa tekemisissä?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243