7.10.23 uskonnolliseksi luokiteltava järjestö hyökkäsi raa'asti vapaa-ajattelijoiden virallisen kannan mukaan esimerkillisen sekulaarin Israelin kimppuun. Monet uskonnolliset tahot ovat jo keränneet rahaa Israelin auttamiseksi, mites vapaa-ajattelijat?
Joko vapaa-ajattelijat ovat järjestäneet keräyksen Israelin tueksi?
4
92
Vastaukset
- Anonyymi
Myös Englannin Starmer ilmoittautui Stubbin mukaan painostusmatkalle Washingtoniin
Jos Gaza saisi valtion aseman nyt se antaisi putinisteille tukikohtia Välimeren häiriköintiin
Venäläismieliset johtavat nyky-Valiittoa joten ne jauhavat tuhkaa ja vihkimistä vaieten diktatuurin vaarasta
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18984046/#comment-137106888 - AnonyymiUUSI
Hämäs tuntuu olevan vapareille ok.
- AnonyymiUUSI
Vapaa-ajattelijat vastustavat ääri-islamilaista terrorismia samoin kuin kristillistä ja sionistista terrorismia. Kahden valtion malli, Palestiinan ja Israeliin, lähtee myös ja juuri terrorismin estämisestä ja turvatakuista kaikille osapuolille. Länsirannan palestiinalaishallinto on eri asia kuin Gazan Hamas.
- AnonyymiUUSI
ylikoski, voisit ehkä tehdä venäjänhyysäystyötäsi jossain Korson Kommunistien Koko tupaillassa
asia on niin paljastava kun rikolliskansan Moskovan patriarkaatin keskus metroaseman vieressä josta olet hiljaa kuusi sukassa
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18984046/#comment-137106888
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317796
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455330- 594832
- 763517
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322001- 311859
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441707- 381662
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1411591