En tiedä millainen viikkoni oli..Ehkä enimmäkseen istumista junissa ja linja-autoissa pääkaupunkiseudulla, koska on asioita...
Mutta tänään vilkaisin ekan kerran kelloa noin 9.30 ja painoin pään takasin tyynyyn. Vapaapäivä. Noin 11.30 poikani halusi aamupalaa. Kahvia sitten keittelin, poikaa avustelin ja taisin vielä pötkötellä sängynkin päällä.
Kävin kaupassa, ostin valmiiksi paistetun kalan ja söimme sen höysteiden kanssa. Kävin uimahallissa vesijumppaamassa, koska jalat ovat tosi kipeät. Auttoi vähän. Tulin kotiin. Poika tilasi kahvilasta kahvit.
Jotenkin alkoi niin väsyttää, joten kömmin takaisin sänkyyn useaksi tunniksi. Välillä täytyi laittaa pyykkejä pesuun. Tässä sitten heräilin syömään mustikoita ja selailemaan kännykällä tylsää feediä. Täytyy pian taas mennä takaisin sänkyyn.
Juu...mä olen selvästi toipumassa raskaasta lomasta. Heinäkuun alusta matkustimme kahdeksi ja puoleksi viikoksi erääseen maahan, jossa lämpötila oli keskimäärin 34 astetta. Poikani ei pääse kävelemään, vaan häntä työnnetään pyörätuolissa. Koko loman ajan me sitten katselimme nähtävyyksiä ja kuten tiedätte, harvoin nähtävyydet ovat täysin tasaisella maalla. Siispä työnsimme pyörätuolia helteessä ylä- ja alamäkeen. Iltaisin olimme kaikki käyneet suihkussa noin yhdeltä yöllä ja hotellin aamupalalle piti herätä ennen kahdeksaa. Kivaa ja mielenkiintoista oli ja ainakin tarpeeksi kuumaa. Suomessa sitten jatkoimme lomafiiliksissä ja kävimme mm. Pohjois-Suomessa ja loma jatkui yhtä raskaana. Kuukauteen ei ollut yhtään aikaa nukkua päivällä.
Siispä...nyt kun on aikaa lepään aina kun voin. Loma oli hyvä ja enköhän ole jo lomasta toipunut! Tavallisesti minulla on ollut ongelmia saada illalla unta. Nyt olen nukkunut kuin tukki. Ja olen päässyt viileisiin vesiin uimaan, joten lämpöhalvauskaan ei enää uhkaa.
Millainen oli päiväni...
Anonyymi-ap
0
201
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..2156490Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa844870Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1134675"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste233142Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1002837En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.622255Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1331757- 661729
odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1391674- 571497