Sauna oli lämmin ja talkoot olivat ohitse. Olutta oli juotu ja toki vahvempaakin. Olimme saunassa koko jengi, viisi nuorta miestä ja veljeni vaimo. No ei siinä sen kummenpaa.
Minä ojentelin kaikille firman logolla olevat kylpytakit, jonka jälkeen siirryimme huvilaan sisälle. Tuo nainen alkoi olla melko humalassa, ja jutteli hävyttömiä. Kehui, kuinka oli luostolla harrastanut seksiä kimpassa.
Ja kehui, että viisi miestä on vain alkuruokaa. Hän lupasi ottaa kaikilta suihin, ja otti myös. Oli tuo melko kinkyä. Naida ei saanut, kun mies tulisi huomenna.
Pitäiskö minun kertoa veljelleni vai ei ? Minä en osallistunut tuohon sessioon.
Veljen vaimo otti suihin työporukalta
5
1087
Vastaukset 5
- Anonyymi
Turha kertoa, tapahtuma tulee veljesi tietoon kyllä jotain kautta ja jos kuvittelet että veljesi uskoo ettet ollut yksi jolta veljen vaimo otti suihin niin uskot kai myös joulupukkiin. Olisit antanut palaa, olisit saanut edes suihinoton.
- Anonyymi
Unohda koko juttu, ei kannata kertoa. Jos tuosta tulee puhetta jossakin yhteydessä, niin sanot, että ei siellä mitään tapahtunut. Parasta näin.
- Anonyymi
Jos vaimolla oli vaikka miehensä lupa ?
- Anonyymi
Ei kukaan anna vaimolleen tuollaista lupaa, jestas sentään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan anna vaimolleen tuollaista lupaa, jestas sentään.
Ja ei vai, kyllä noita löytyy joka junaan, on swingereitä, aisureita jne. Niin se on vain maailma ihmeellinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1392071Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois234926Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.149900- 78873
- 64861
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!37837- 105798
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47757Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä66686- 71571