Sauna oli lämmin ja talkoot olivat ohitse. Olutta oli juotu ja toki vahvempaakin. Olimme saunassa koko jengi, viisi nuorta miestä ja veljeni vaimo. No ei siinä sen kummenpaa.
Minä ojentelin kaikille firman logolla olevat kylpytakit, jonka jälkeen siirryimme huvilaan sisälle. Tuo nainen alkoi olla melko humalassa, ja jutteli hävyttömiä. Kehui, kuinka oli luostolla harrastanut seksiä kimpassa.
Ja kehui, että viisi miestä on vain alkuruokaa. Hän lupasi ottaa kaikilta suihin, ja otti myös. Oli tuo melko kinkyä. Naida ei saanut, kun mies tulisi huomenna.
Pitäiskö minun kertoa veljelleni vai ei ? Minä en osallistunut tuohon sessioon.
Veljen vaimo otti suihin työporukalta
5
823
Vastaukset
- Anonyymi
Turha kertoa, tapahtuma tulee veljesi tietoon kyllä jotain kautta ja jos kuvittelet että veljesi uskoo ettet ollut yksi jolta veljen vaimo otti suihin niin uskot kai myös joulupukkiin. Olisit antanut palaa, olisit saanut edes suihinoton.
- Anonyymi
Unohda koko juttu, ei kannata kertoa. Jos tuosta tulee puhetta jossakin yhteydessä, niin sanot, että ei siellä mitään tapahtunut. Parasta näin.
- Anonyymi
Jos vaimolla oli vaikka miehensä lupa ?
- Anonyymi
Ei kukaan anna vaimolleen tuollaista lupaa, jestas sentään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan anna vaimolleen tuollaista lupaa, jestas sentään.
Ja ei vai, kyllä noita löytyy joka junaan, on swingereitä, aisureita jne. Niin se on vain maailma ihmeellinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä19611791- 298194
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586206Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1715146- 434902
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai474480Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1164383- 1183855
- 813343
- 511867