Sauna oli lämmin ja talkoot olivat ohitse. Olutta oli juotu ja toki vahvempaakin. Olimme saunassa koko jengi, viisi nuorta miestä ja veljeni vaimo. No ei siinä sen kummenpaa.
Minä ojentelin kaikille firman logolla olevat kylpytakit, jonka jälkeen siirryimme huvilaan sisälle. Tuo nainen alkoi olla melko humalassa, ja jutteli hävyttömiä. Kehui, kuinka oli luostolla harrastanut seksiä kimpassa.
Ja kehui, että viisi miestä on vain alkuruokaa. Hän lupasi ottaa kaikilta suihin, ja otti myös. Oli tuo melko kinkyä. Naida ei saanut, kun mies tulisi huomenna.
Pitäiskö minun kertoa veljelleni vai ei ? Minä en osallistunut tuohon sessioon.
Veljen vaimo otti suihin työporukalta
5
915
Vastaukset
- Anonyymi
Turha kertoa, tapahtuma tulee veljesi tietoon kyllä jotain kautta ja jos kuvittelet että veljesi uskoo ettet ollut yksi jolta veljen vaimo otti suihin niin uskot kai myös joulupukkiin. Olisit antanut palaa, olisit saanut edes suihinoton.
- Anonyymi
Unohda koko juttu, ei kannata kertoa. Jos tuosta tulee puhetta jossakin yhteydessä, niin sanot, että ei siellä mitään tapahtunut. Parasta näin.
- Anonyymi
Jos vaimolla oli vaikka miehensä lupa ?
- Anonyymi
Ei kukaan anna vaimolleen tuollaista lupaa, jestas sentään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan anna vaimolleen tuollaista lupaa, jestas sentään.
Ja ei vai, kyllä noita löytyy joka junaan, on swingereitä, aisureita jne. Niin se on vain maailma ihmeellinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit846014KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3185096Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202648Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei462588Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831822Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031659Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1081471
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191392