Naisten mielipiteitä ja kokemuksia

Anonyymi-ap

Heippa. Ole 54v nainen ja haluaisin kuulla muiden naisten mielipiteitä ja kokemuksia kolmenkimpasta, parinvaihdosta ja ryhmä orgioista.
Mieheni on painostanut minua jo pitkään kolmenkimppa / parinvaihto ehdotuksilla. Mielenkiintoa asioita kohtaa kyllä on, mutta arveluttaa mustasukkaisuus ja miten aktin jälkeen palataan arkeen.

14

1189

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivon olet nainen kun täällä miehet tekeytyy naiseksi. Vuosia takaperin mieheni alkoi ehdotella kolmen kimppaa ja ryhmä seksiä, aluksi loukkaannuin olin suunniltani. Jonkun ajan päästä vietimme saunailtaa työ paikan naisten kesken. Nautimme juomia porukka vapautui, puheet kääntyivät jopa rivoiksi. Yksi rouva otti puheeksi kolmen kimpan ja parin vaihdon, yllätykseksi kaksi rouvaa kertoi harrastaneen kolmen kimppaa. Kertoivat miten kotona seksi parani vaihdon jälkeen, huomasin porukan kiihottuvan asiasta samoin koin itsekkin. Kotona otinkin puheeksi asian miehelleni olisiko hän valmis oikeesti jos vieras olisi kanssani. Mieshän aivan innoissaan asiasta, aloimme etsiä sopivaa miestä. Muistaakseni seksitrehvit ilmoituksia selasimme yhden illan, valitsimme miehen jolle vastaisimme hänellä kokovartalo kuva alaston.
      Jäntevä vartalo kaunis isohko penis kun katselin kuvaa tunsin kiihottuvani aidosti, laitoimme viestin hänelle haluaisimme tavata. Hänhän soittikin saman tein, juttelimme molemmat mieheni kanssa. Muistan miten jännitykseni katosi saman tein, sovimme tulee kotiamme viikon loppuna. Odotin tapaamista kolme päivää kuin kesäloman alkua, pukeuduin hepeneisiin sillä silmällä mies haluaisi mua. Halattiin tavatessa pitkään mies antoi suudelman huulilleni, yllätyin miten luonnollista tapaaminen oli. Sohvalla istuin hänen lähellään kun juttelimme, kertoi olleensa muutaman parin rouvan kanss aiemmin. Sanoi olen tosi herkullisen oloinen, laski kätensä reidelleni niin luonnollisesti. Sovimme mieheni lähtee näin ekalla kerralla ulkoilemaan kun siirrymme makkariin. Mies riisui taidokkaasti vaatteeni myös omanssa, tuli viereeni alkoi hyväilee koko vartaloani, muistan sanoi olen naitavan näköinen pakkaus. Näin miten upee kalu jäykistyi täyteen mittaansa, halusin häntä saman tein kiusoitteli suudelmilla vielä jonkun aikaa. Muistan olin seljälläni kun asettui polvilleen, nosti jalkani harteilleen kysyi kiihottaen halutko oikeesti kyrpäni painan sisään. Sana kyrpä vieraan suusta sumensi pääni, tunsin kun ekaa kertaa vieras kalu painautui sisääni, mikä upee tunne hän halusi naida mua oikeesti. Mieheni koskaan ollut niin kiimassa kanssani, sain lukemattomia orgasmeja kahden tunnin yhdynnän aikana. Olemme jatkaneet kolmansien kanssa ja ryhmässä olimme Himoksen tapahtumassa jossa kuusi paria yhdessä mökissä, aivan mielettömän hyvä kokemus. T. Onnellinen pari.

• Anonyymi

Nyt oli kyllä niin miehen kirjoittama teksti kun voi vain olla.

• Anonyymi

Heippa. Meillä mieheni vihjaili myös pitkään vieraasta miehestä minua naimassa. En välittänyt jutuista alkuun lainkaan. Pikku hiljaa miehen juttujen myötä aloin kiinnostua asiasta. Minä sain valita miehen mukaamme, jos sitä halusin. Sopiva ehdokas löytyikin ja etenimme asiassa hitaasti. Lopulta päädyimme sänkyyn vieraan miehen kanssa. Mieheni antoi aluksi minun rauhassa tutustua vieraan kosketukseen. Kokemus oli loppujen lopuksi hyvä. Mustasukkaisuutta ei ollut.

• Anonyymi

Sinähän se parhaiten itsesi tunnet.

• Anonyymi

Parinvaihto on ihan perseestä, olen kokeillut, mutta siinä on liikaa säätämistä. Vakituinen kolmaspyörä vielä järkympää. en halua. Mutta, aisankannattaja fetissit toteutettuna kaikissa muodoissa, pois lukien edellä mainitut tilanteet on tuolla saralla best. Ms. 53

• Anonyymi

Molempien täytyy haluta ja tykätä rakastella vieraan kanssa aidosti. Säätämistä silloin tule kun vaihto pari tai yksittäinen mies aidosti asialla. Mustasukkaisuus pienemmässä määrinkään sovi tälläiseen nautintoon, itse aisurina nautin kun vaimo ja vieras mies kiimaisena toistenssa kimpussa. T. Pari joka nauttii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Molempien täytyy haluta ja tykätä rakastella vieraan kanssa aidosti. Säätämistä silloin tule kun vaihto pari tai yksittäinen mies aidosti asialla. Mustasukkaisuus pienemmässä määrinkään sovi tälläiseen nautintoon, itse aisurina nautin kun vaimo ja vieras mies kiimaisena toistenssa kimpussa. T. Pari joka nauttii

Moni mies lähtee soittellen sotaan, näkee miten vaimo nauttii vieraasta kyrvästä, iskee mustasukkaisuus...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moni mies lähtee soittellen sotaan, näkee miten vaimo nauttii vieraasta kyrvästä, iskee mustasukkaisuus...

Harrastamme lähinnä kolmansia vaimolle, kyllähän oikeestaan kiihottavinta kun molemmat hyväilevät toisiaan, huohottavat ja suutelevat kiimaisena. Vaimo avaa reitensä vieraalle samalla suutelu jatkuu, vieras painaa kalun hitaasti samalla pohjaan saakka se voihkaisu mikä vaimon suusta tulee, sanoin kuvaamaton näky ja musiikki korville.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän on sen idea, rouva nauttii naitavana olemisesta, ei siinä pidä olla sen takia mustis. Kun itsekkin nai rouvaa, ihan parasta on rouvan nautinnon katselu.

• Anonyymi

En ole ollut suhteessa ollessani kolmen kimpassa, ei ole oiekastaan ollut tarvetta ja juurikin tuon mustasukkaisuusriskinkin vuoksi ei ole tuntunut edes vaihtoehdolta.
      Mutta olen kerran pitänyt muuten kimppakivaa 2 miehen kanssa ja tykkäsin kyllä, vietettiin yksi viikonloppu yhdessä aikaa. Nuo sällit olivat kylläkin tuttuja ennestään minulle ja olimme hyvää pataa muutenkin, niin silläkin uskalsin lähteä tuohon kolmen iloitteluun mukaan ja heidän "lelukseen". Olivat aika helliä, mutta sain kyllä kovempaakin kyytiä tuona viikonloppuna.
      Ja se, mistä itse tykkäsin suunnattomasti ja sain siitä hyvästä kunnon orkkutulituksenkin, kun toinen mies pani mua takaapäin, tai enempikin lusikka-asennossa maattiin ja hän teki työntelyjään samalla mua joka paikasta hyväillen ja itse pidin kädelläni ja suulla hyvänä tätä toista miestä.
      Tuntui niin ihanalta, kun sain katsella ja käsitellä toista kullia samalla, kun toinen kulli jyysti sisälläni tasaiseen tahtiin takoen ja hän hyväili samalla alapäätäni ja rintojani.
      Ja kaikista paras hetki oli, kun molemmat sällit laukesivat heti perätysten, melkeinpä samaan aikaan ja toisen kulli sylki siemennesteitänsä emättimeeni ja toinen sykki kädessäni ejakuloiden suuhuni. On yksi mahtavimpia tunteita, kun kaksi kalua sykkii sisällä samanaikaisesti, emättimessä ja suussa. Sain itsekin siinä ainakin kaksi suurempaa orkkua perätysten ja kolmannen pehmeämmän vielä siinä vaiheessa, kun tämä emättimessäni ollut sälli teki vielä rauhallisia, siemensyöksyn jälkeisiä työntelyjään sisälläni.
      Ja totta kai ihan tasapuolisuuden vuoksi annoin molempien vaihtaa osia siinä viikonlopun mittaan, että kumpikin pääsivät emättimeenikin:)
      Kyllä mua kiihotti ihan helkkaristi saada samantien kahden eri miehen spermat sisääni ja kyllä hekin tuntuivat sen kestävän hyvin. Eivät ainakaan vaikuttaneet siltä, että heitä olisi jotenkin ällöttänyt se asia, että toinen oli päästänyt jo spermansa muhun heidän aloittaessa oman "suoritteensa"..:)
      Eli oli kyllä ainakin tuo oma kokemukseni kolmen kimpasta todella hyvä. Tosiaan varmaan ihan senkin vuoksi, kun molemmat miehet olivat tuttuja ja turvallisia ukkeleita ja ehkä sekin auttoi tosiaan, kun ei ollut mitään parisuhderasitteita siinä taustalla. Juurikin ettei tullut mitään mustasukkaisuuksia tm jälkikäteen. Toki kyllähän jotkut parit kestävät näiden parinvaihtoihin ja kimppoihin liittyvät jakamisen tunteet ja sen, että joku toinen käy panemassa omaa kumppania, mutta se on niin parikohtaista kaiketi.

• Anonyymi

Minä pelkäsin mustasukkaisuutta alussa mutta mieheni vakuutteli ettei kimpasta riidellä koskaan.
      Suostuin lopulta ja annoin mieheni hommata toisen miehen mukaan.
      Olen nyt 29v ja sama mies on rakastajana ollut 7 vuotta eikä olla koskaan riidelty kimppa tai minun olosta tämän toisen miehen kanssa kaksistaan.
      Välillä meillä on ollut muitakin miehiä kylässä seksiä haluamassa ja saaneet myös.
      Pelkästään miellyttäviä kokemuksia ollut tähän mennessä.

• Anonyymi

Alussa kun mieheni alkoi vihjailla kolmannesta, loukkaannuin aloin miettii olenko huono sänkyssä.
        Molemmat tykkäämme yhtyä jopa useemman kerran päivässä, muistan muutaman päivän päästä huomasin kiihotuin jos olisinkin vieraan kanssa.
        Etsimmekin yhdessä ekan miehen joka löytyikin helposti, kokemus aivan uskomaton miten mies halusikaan mua aidosti. Hyväilyä ja suutelua saanut mieheltäni pitkään aikaan niin antaumuksella, mies jaksoi yhtyä yhtä jaksoisesti parituntia, itse sain lukemattomia orgasmeja. Paritunnin päästä mies laukesi sisääni, orgasmi kesti useeman minuutin miten hän haukkoi henkeään saadessaan. Jatkettu samaan malliin tänäkin päivänä, vakkareita minulla kaksi joita tapaan säännöllisesti. T. Onnellinen avio vaimo🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alussa kun mieheni alkoi vihjailla kolmannesta, loukkaannuin aloin miettii olenko huono sänkyssä.
        Molemmat tykkäämme yhtyä jopa useemman kerran päivässä, muistan muutaman päivän päästä huomasin kiihotuin jos olisinkin vieraan kanssa.
        Etsimmekin yhdessä ekan miehen joka löytyikin helposti, kokemus aivan uskomaton miten mies halusikaan mua aidosti. Hyväilyä ja suutelua saanut mieheltäni pitkään aikaan niin antaumuksella, mies jaksoi yhtyä yhtä jaksoisesti parituntia, itse sain lukemattomia orgasmeja. Paritunnin päästä mies laukesi sisääni, orgasmi kesti useeman minuutin miten hän haukkoi henkeään saadessaan. Jatkettu samaan malliin tänäkin päivänä, vakkareita minulla kaksi joita tapaan säännöllisesti. T. Onnellinen avio vaimo🤗

Upee eka pano vieraan miehen kanssa sulla.
        Voi kun uskaltais ehdottaa omalle siipalle. T. Kati

• Anonyymi

Olen runkannut vierasta miestä mieheni ollessa läsnä. Sen pidemmälle en ole uskaltanut mennä.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      82
      7066
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7033
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      106
      6143
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5394
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5218
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      60
      5163
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5088
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4575
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      16
      3417
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3360
    Aihe