Heippa. Ole 54v nainen ja haluaisin kuulla muiden naisten mielipiteitä ja kokemuksia kolmenkimpasta, parinvaihdosta ja ryhmä orgioista.
Mieheni on painostanut minua jo pitkään kolmenkimppa / parinvaihto ehdotuksilla. Mielenkiintoa asioita kohtaa kyllä on, mutta arveluttaa mustasukkaisuus ja miten aktin jälkeen palataan arkeen.
Naisten mielipiteitä ja kokemuksia
9
422
Vastaukset
- Anonyymi
Toivon olet nainen kun täällä miehet tekeytyy naiseksi. Vuosia takaperin mieheni alkoi ehdotella kolmen kimppaa ja ryhmä seksiä, aluksi loukkaannuin olin suunniltani. Jonkun ajan päästä vietimme saunailtaa työ paikan naisten kesken. Nautimme juomia porukka vapautui, puheet kääntyivät jopa rivoiksi. Yksi rouva otti puheeksi kolmen kimpan ja parin vaihdon, yllätykseksi kaksi rouvaa kertoi harrastaneen kolmen kimppaa. Kertoivat miten kotona seksi parani vaihdon jälkeen, huomasin porukan kiihottuvan asiasta samoin koin itsekkin. Kotona otinkin puheeksi asian miehelleni olisiko hän valmis oikeesti jos vieras olisi kanssani. Mieshän aivan innoissaan asiasta, aloimme etsiä sopivaa miestä. Muistaakseni seksitrehvit ilmoituksia selasimme yhden illan, valitsimme miehen jolle vastaisimme hänellä kokovartalo kuva alaston.
Jäntevä vartalo kaunis isohko penis kun katselin kuvaa tunsin kiihottuvani aidosti, laitoimme viestin hänelle haluaisimme tavata. Hänhän soittikin saman tein, juttelimme molemmat mieheni kanssa. Muistan miten jännitykseni katosi saman tein, sovimme tulee kotiamme viikon loppuna. Odotin tapaamista kolme päivää kuin kesäloman alkua, pukeuduin hepeneisiin sillä silmällä mies haluaisi mua. Halattiin tavatessa pitkään mies antoi suudelman huulilleni, yllätyin miten luonnollista tapaaminen oli. Sohvalla istuin hänen lähellään kun juttelimme, kertoi olleensa muutaman parin rouvan kanss aiemmin. Sanoi olen tosi herkullisen oloinen, laski kätensä reidelleni niin luonnollisesti. Sovimme mieheni lähtee näin ekalla kerralla ulkoilemaan kun siirrymme makkariin. Mies riisui taidokkaasti vaatteeni myös omanssa, tuli viereeni alkoi hyväilee koko vartaloani, muistan sanoi olen naitavan näköinen pakkaus. Näin miten upee kalu jäykistyi täyteen mittaansa, halusin häntä saman tein kiusoitteli suudelmilla vielä jonkun aikaa. Muistan olin seljälläni kun asettui polvilleen, nosti jalkani harteilleen kysyi kiihottaen halutko oikeesti kyrpäni painan sisään. Sana kyrpä vieraan suusta sumensi pääni, tunsin kun ekaa kertaa vieras kalu painautui sisääni, mikä upee tunne hän halusi naida mua oikeesti. Mieheni koskaan ollut niin kiimassa kanssani, sain lukemattomia orgasmeja kahden tunnin yhdynnän aikana. Olemme jatkaneet kolmansien kanssa ja ryhmässä olimme Himoksen tapahtumassa jossa kuusi paria yhdessä mökissä, aivan mielettömän hyvä kokemus. T. Onnellinen pari.- AnonyymiUUSI
Porsaita äidin ootte kaikki
- AnonyymiUUSI
Nyt oli kyllä niin miehen kirjoittama teksti kun voi vain olla.
- AnonyymiUUSI
Heippa. Meillä mieheni vihjaili myös pitkään vieraasta miehestä minua naimassa. En välittänyt jutuista alkuun lainkaan. Pikku hiljaa miehen juttujen myötä aloin kiinnostua asiasta. Minä sain valita miehen mukaamme, jos sitä halusin. Sopiva ehdokas löytyikin ja etenimme asiassa hitaasti. Lopulta päädyimme sänkyyn vieraan miehen kanssa. Mieheni antoi aluksi minun rauhassa tutustua vieraan kosketukseen. Kokemus oli loppujen lopuksi hyvä. Mustasukkaisuutta ei ollut.
- AnonyymiUUSI
Täällä nämä uunot esittää taas naista ei voi kun nauraa 🤣😅
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täällä nämä uunot esittää taas naista ei voi kun nauraa 🤣😅
Hullulla on halvat huvit.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hullulla on halvat huvit.
Varsinkin sulla tuulitunneli
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varsinkin sulla tuulitunneli
Sinähän se parhaiten itsesi tunnet.
- AnonyymiUUSI
Parinvaihto on ihan perseestä, olen kokeillut, mutta siinä on liikaa säätämistä. Vakituinen kolmaspyörä vielä järkympää. en halua. Mutta, aisankannattaja fetissit toteutettuna kaikissa muodoissa, pois lukien edellä mainitut tilanteet on tuolla saralla best. Ms. 53
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2578870IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3076176Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?661320Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61277- 1091091
Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.75923Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut60847Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin43758MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk310680Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23666