Suositteletko nykynuorelle homoseksuaalista elämäntapaa?
Homoseksuaalinen elämäntapa
34
192
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän elämäntapa tule luonnostaan niille, jotka ovat homoja. Se ei ole suositteluista kiinni.
- Anonyymi
YLE ja Hesari markkinoivat homoseksuaalista elämäntapaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko harkinnut homoseksuaalista elämäntapaa "markkinoinnin" takia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko harkinnut homoseksuaalista elämäntapaa "markkinoinnin" takia?
En minä. Ajattelen nuoria!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies saa rakastaa miestä. hetero
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
YLEHESARI rikolliset 2025.
- Anonyymi
Ensimmäinen kirje korinttilaisille luku 6. (1.Kor. 6)
1. Kuinka rohkenee kukaan teistä, jolla on riita-asia toisen kanssa, käydä oikeutta vääräin edessä? Miksei pyhien edessä?
2. Vai ettekö tiedä, että pyhät tulevat maailman tuomitsemaan? Ja jos te tuomitsette maailman, niin ettekö kelpaa ratkaisemaan aivan vähäpätöisiä asioita?
3. Ettekö tiedä, että me tulemme tuomitsemaan enkeleitä, emmekö sitten maallisia asioita?
4. Jos teillä siis on maallisia asioita ratkaistavina, nekö te asetatte tuomareiksi, jotka ovat halveksittuja seurakunnassa?
5. Teidän häpeäksenne minä tämän sanon. Eikö teidän joukossanne sitten ole yhtäkään viisasta, joka voisi ratkaista veljien välin?
6. Vaan veli käy oikeutta veljen kanssa, vieläpä uskottomain edessä!
7. Teille on jo yleensä vaurioksi, että käräjöitte keskenänne. Miksi ette ennemmin salli tehdä vääryyttä itsellenne? Miksi ette ennemmin anna riistää omaanne?
8. Sen sijaan te itse teette vääryyttä ja riistätte toisen omaa, vieläpä veljien.
9. Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset,
10. eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.
11. Ja tuommoisia te olitte, jotkut teistä; mutta te olette vastaanottaneet peson, te olette pyhitetyt, te olette vanhurskautetut meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä ja meidän Jumalamme Hengessä.
12. Kaikki on minulle luvallista, mutta ei kaikki ole hyödyksi; kaikki on minulle luvallista, mutta minä en saa antaa minkään itseäni vallita.
13. Ruoka on vatsaa varten ja vatsa ruokaa varten; ja Jumala on tekevä lopun niin toisesta kuin toisestakin. Mutta ruumis ei ole haureutta varten, vaan Herraa varten, ja Herra ruumista varten;
14. ja Jumala, joka herätti kuolleista Herran, on herättävä meidätkin voimallansa.
15. Ettekö tiedä, että teidän ruumiinne ovat Kristuksen jäseniä? Ottaisinko siis Kristuksen jäsenet ja tekisin ne porton jäseniksi? Pois se!
16. Vai ettekö tiedä, että joka yhtyy porttoon, tulee yhdeksi ruumiiksi hänen kanssaan? Onhan sanottu: "Ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi".
17. Mutta joka yhtyy Herraan, on yksi henki hänen kanssaan.
18. Paetkaa haureutta. Kaikki muu synti, mitä ikinä ihminen tekee, on ruumiin ulkopuolella; mutta haureuden harjoittaja tekee syntiä omaa ruumistansa vastaan.
19. Vai ettekö tiedä, että teidän ruumiinne on Pyhän Hengen temppeli, joka Henki teissä on ja jonka te olette saaneet Jumalalta, ja ettette ole itsenne omat?
20. Sillä te olette kalliisti ostetut. Kirkastakaa siis Jumala ruumiissanne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tarkennatko hieman muutamalla linkillä??
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
1. Kuinka rohkenee kukaan teistä, jolla on riita-asia toisen kanssa, käydä oikeutta vääräin edessä? Miksei pyhien edessä?
2. Vai ettekö tiedä, että pyhät tulevat maailman tuomitsemaan? Ja jos te tuomitsette maailman, niin ettekö kelpaa ratkaisemaan aivan vähäpätöisiä asioita?
3. Ettekö tiedä, että me tulemme tuomitsemaan enkeleitä, emmekö sitten maallisia asioita?
4. Jos teillä siis on maallisia asioita ratkaistavina, nekö te asetatte tuomareiksi, jotka ovat halveksittuja seurakunnassa?
5. Teidän häpeäksenne minä tämän sanon. Eikö teidän joukossanne sitten ole yhtäkään viisasta, joka voisi ratkaista veljien välin?
7. Teille on jo yleensä vaurioksi, että käräjöitte keskenänne. Miksi ette ennemmin salli tehdä vääryyttä itsellenne? Miksi ette ennemmin anna riistää omaanne?
8. Sen sijaan te itse teette vääryyttä ja riistätte toisen omaa, vieläpä veljien.
9. Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset,
10. eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.
11. Ja tuommoisia te olitte, jotkut teistä; mutta te olette vastaanottaneet peson, te olette pyhitetyt, te olette vanhurskautetut meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä ja meidän Jumalamme Hengessä.
12. Kaikki on minulle luvallista, mutta ei kaikki ole hyödyksi; kaikki on minulle luvallista, mutta minä en saa antaa minkään itseäni vallita.
13. Ruoka on vatsaa varten ja vatsa ruokaa varten; ja Jumala on tekevä lopun niin toisesta kuin toisestakin. Mutta ruumis ei ole haureutta varten, vaan Herraa varten, ja Herra ruumista varten;
14. ja Jumala, joka herätti kuolleista Herran, on herättävä meidätkin voimallansa.
15. Ettekö tiedä, että teidän ruumiinne ovat Kristuksen jäseniä? Ottaisinko siis Kristuksen jäsenet ja tekisin ne porton jäseniksi? Pois se!
16. Vai ettekö tiedä, että joka yhtyy porttoon, tulee yhdeksi ruumiiksi hänen kanssaan? Onhan sanottu: "Ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi".
18. Paetkaa haureutta. Kaikki muu synti, mitä ikinä ihminen tekee, on ruumiin ulkopuolella; mutta haureuden harjoittaja tekee syntiä omaa ruumistansa vastaan.
19. Vai ettekö tiedä, että teidän ruumiinne on Pyhän Hengen temppeli, joka Henki teissä on ja jonka te olette saaneet Jumalalta, ja ettette ole itsenne omat?
20. Sillä te olette kalliisti ostetut. Kirkastakaa siis Jumala ruumiissanne.Tuossa Raamatun kohdassa viitataan tutkijoiden mukaan kaikenlaiseen(!) seksuaaliseen IRSTAILUUN
- ei tietenkään synnynnäinen homoseksualismi siihen kuulu, että höh! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
20. Sillä te olette kalliisti ostetut. Kirkastakaa siis Jumala ruumiissanne.Hieno👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
- Anonyymi
Se on jokaisen oma valinta. Minullakin on homo kaveri ja hän on aivan ihana poika.
- Anonyymi
Suosittelen että tekevät kuten itse parhaaksi näkevät.
- Anonyymi
Homous ei ole valinta ja jos olisi kuka sitä haluaisi valita kun tutkimusten mukaan ovat sairaampia johtuen yhteiskunnan syrjinnästä ja myös keskimäärin pienituloisempia(koska kummasti vaikkapa syrjinnän takia masennus ei tee hyvää työkyvylle).
- Anonyymi
Vasemmisto ja media näyttää suosivan.
Näkyy anaalijutyissaan.- Anonyymi
Naiset ajaa homoasiaa.
- Anonyymi
Mitä nyt persujen meppi on homoseksuaali joka makaa mustan miehen kanssa. Perussuomalaiset, Suomen virallinen sateenkaaripuolue.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä nyt persujen meppi on homoseksuaali joka makaa mustan miehen kanssa. Perussuomalaiset, Suomen virallinen sateenkaaripuolue.
Persut on vähiten homoin puolue
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Persut on vähiten homoin puolue
Persut veivät kaksi homoparia kättelemään presidenttiä Linnan juhliin ja sitten väittävät olevansa muka vähiten homoin puolue.
Persujen sanoilla ja teoilla ei ole mitään tekemistä keskenään. - AnonyymiUUSI
Mediassa noita tyrkytetään.
- Anonyymi
En suosi.
- AnonyymiUUSI
Älä valehtele. Taidat olla vähintään bi-seksuaali
- Anonyymi
H ö l m ö! Mikään s***i ei kuulu alaikäisille.
- Anonyymi
Ennemmin suositellaan nuorisolle porkkanaa peppuun, se on terveen nuoren merkki.
- Anonyymi
Nykymeno hirvittää
- AnonyymiUUSI
Itse tein Tokmannin silkonipatruunasta ison dildon, joka on jämäkkä ja pintajoustava samalla.
Aivan toinen tuntuma kuin tuorekurkulla, ei uskoisi. Olen itse kristitty.
- AnonyymiUUSI
Jos joku nuori on muuten niin ärsyttävä, että sille haluaisi oikein pahaa elämänkohtaloa, ja sen tappamisellekin on kaksi vasta-aihetta: Ensinnäkin ei huvittaisi lähteä istumaan, ja toiseksi kuoleminen olisi aivan liian mieto ja nopea kohtalo...
Niin sitten sille voisi, ystävällistä ja kannustavaa esittäen, vaivihkaa ujuttaa päähän ajatus että sen kannattaisi elää homoseksuaalina.
Ai että mikä katharsis. - AnonyymiUUSI
Ei homoksi aleta muiden suosituksista.
Se johtuu kemikaaleista, joita äiti käyttänyt. Ne on hormoonihäiritsijöitä, jolloin lapselle tulee kehityshäiriö.
Lue hormoonihöiritsijöistä, opit.
Nykyään käytetään paljon hajusteita, kemikaaleja jokapaikassa, vaatteissa, pyykeissä, ruuassa jäämiä, muiviastuoissa, huoneksluiss jne jne - AnonyymiUUSI
Homous ei ole mikään valintakysymys. Hetero ei voi valita homoutta, vaan pysyy heterona. Vasenkätisyys ei ole mikään valintakysymys, eikä oikeakätinen voi valita vasenkätisyyttä.
Jokaiselle nuorelle suosittelen olemaan oma itsensä. - AnonyymiUUSI
Itse homoseksuaali nyt täällä. (JUU hui kamalaa!) Tiedoksi teille että kellekkään ei suositella homoseksuaalisuutta. Homoseksuaalisuus ei ole valinta. Joko olet homo tai sitten et. Sitä ei voi valita eikä suositella. Sen voi toki kieltää itseltään ja teeskennellä että ei muka tunne vetoa omaan sukupuoleen, mutta se on onnetonta elämää.
Kenelle teistä on jotenkin pois että olen se niin pelätty homoseksuaali?? Miksi te elätte pelossa tuon asian takia? Ja jos se nyt jotenkin teitä vielä enemmän pelottaa niin olen nainen. :D- AnonyymiUUSI
öiritsijät, kemiköiritsijät, kemikaalit ymoärisaalit ymoäris
- AnonyymiUUSI
Hormoonihöiritsijät, kemikaalit ymoäristössämme, ruuassamme. Eivät ole meille hyväksi.
https://www.ttl.fi/teemat/tyoturvallisuus/altistuminen-tyoympariston-haittatekijoille/kemiallisten-tekijoiden-hallinta-tyopaikalla/lisaantymisterveydelle-vaaraa-aiheuttavat-aineet- AnonyymiUUSI
Eimovät ole möiritsijät, kemiköiritsijät, kemikaalit ymoäriEivät ole msaalit ymoäris
- AnonyymiUUSI
🔥 Boom! Kommenttisi on nyt homoseksuaalinen
- AnonyymiUUSI
Ei ole suositeltavaa, tilastojen mukaan homoseksuaalisuus johtaa enemmän sukupuolitauteihin. Homot käyttää sukupuolielimiä väärällä tavalla, johon luonto ei ole tarkoittanut niitä. Kannattaisi käyttää vähä järkeä. Sukupuolielimet on tarkoitettu lisääntymistä varten, ja lisääntymistä ei tapahdu jos ei osaa käyttää niitä oikein.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648213Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592572- 75921
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 55823
- 25816
- 64812
- 12800
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713