Meidän perheessämme olemme vasemmistolaisia. Meitä ärsyttää ihan oikeasti se, että oikeistolais-konservatiivisen Opus Dein piispa Raimo politisoi omaa kirkkoamme.
Piispa on hymyillyt leveästi yhteiskuvissa kristillisten ministeri Sari Essayahin kanssa. Nyt vuorossa oli Helsingin kokoomuslainen pormestari Daniel Sozonov. Kumpikaan näistä oikeistolaisista ei liity kirkkoomme millään tavalla. Kumpikin edustaa historiamme surkeinta, työväestöä kurittavaa hallitusta.
Meitä vasemmistolaisia on kirkossa paljonkin. Me emme hyväksy tällaista politikointia emmekä Opus Deitå oikein muutenkaan.
Opus Dein piispa politisoi kirkkomme
3
111
Vastaukset
- Anonyymi
Et ole yksin. Meitä ekologisesti ja perinteisen vasemmistolaisesti ajattevia suomalaisia katolisia on paljonkin. Ehkä jopa enemmistö.
Siksi tuollainen törkeä oikeistopoliitikkojen nuoleminen ei meille kuulu. Se rikkoo kirkon yhtenäisyyden. Tästä kärsittiin aikanaan ihan tarpeeksi jo Soinin takia.
Tähän mennessä oikeistolainen oparipiispa on henkilökultteineen ollut pelkkä karvas pettymys. - Anonyymi
Uskonto ja politiikka eivät yhteen kuulu!!!
Meikäläistäkin häiritsee tuollainen politikointi ja porvarillisten poliitikkojen esitteleminen piispantalon potreteissa!!! - Anonyymi
Ei tämä puoluekantaa katso. Itse äänestän aina Kokoomusta. Luulen, että kaikki piispamme ovat tunteneet ja tavanneet poliittisia päättäjiä. Tämä ei ole uutta. Sijaan hymykuvien julkaiseminen poliitikkojen kanssa tuntuu jotenkin mauttomalta ja - anteeksi vain - lapselliselta. Ehkä sellainen on tapana Espanjassa, mutta ei todellakaan täällä meillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4179191Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893800- 212268
- 871403
- 1161198
- 271155
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661132Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791128- 751110
- 551063