Kun yhden jakeen ottaa kontekstistaan

Anonyymi-ap

Ja kaiken ( herjan ) perustaa sen varaan ja sitten lisäksi mielikuvituksella pahansuovasti ryydittää tekeleensä, niin kyllähän siinä pahasti itsensä saastuttaa ja askeleensa ryteikköön saattaa.

32

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä soveltuu juurikin Paavalin HERJAAJAN taktiikkaan.

• Anonyymi

Ympäripyöreän pyylevä avaus - ottaakoon siitä selvää, ken pystyy.

• Anonyymi

Eikö Aku Ankka ole suonut sinulle viisauttansa, eikö Saunatonttu ole jakanut sinulle ymmärrystä?

• Anonyymi

Joh. 8:43

Minkätähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sentähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani.

• Anonyymi

Jeesus ei herjannut Paavalia ja sitten lähettänyt, vaan Hän pelasti Paavalin ja sitten lähetti valtavan siunattuun työhön, vaikka saikin vastapainoksi kärsiä paljon, kuten Jeesus hänelle ilmoittikin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus ei herjannut Paavalia ja sitten lähettänyt, vaan Hän pelasti Paavalin ja sitten lähetti valtavan siunattuun työhön, vaikka saikin vastapainoksi kärsiä paljon, kuten Jeesus hänelle ilmoittikin.

Viimeiseksi saatiin Jeesuksen ilmestyskirja Johannekselle.

Jeesus ei tunnusta Paavalia omaksi apostolikseen:

Ilm. 21:14

Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viimeiseksi saatiin Jeesuksen ilmestyskirja Johannekselle.

Jeesus ei tunnusta Paavalia omaksi apostolikseen:

Ilm. 21:14

Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet.

Voi sinua ja sinun Paavali-vihaasi. Kauanko sinä olet jo sen pauloissa ollut? 20 vuotta? Onko vihajuhlat jo valmisteilla?

• Anonyymi

Minä otin käärön enkelin kädestä ja söin sen. Se maistui suussani makealta kuin hunaja, mutta kun olin sen syönyt, alkoi vatsaani karvastella.

• Anonyymi

Jumala heitti Tarsolaisen murhamiehen Saatanan haltuun, että ottanut demonia miehestä pois rukouksista huolimatta.

Pavali ei voinut mitään hänessä asuvalle Saaanan enkelille, demonille. Ei tehnyt todellista parannusta, teki syntiä ja pahaan senkun vaan kersisi. Valehteli omiaan, tarkoitus pyhittää keinot.

• Anonyymi

Svenska Bibeln kääntää, että Paavali oli luonteeltaan epärehellinen...min lögnaktighet ...
        Eikä ihminen sille perusluonteelleen mahda mitään. Vanhemmiten ne piirteet vaan korostuu.

Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare.

• Anonyymi

Se on just noin!

• Anonyymi

"Saul, Saul, turha on sinun potkia pistintä vastaan."

2. Kor. 12:7

Ja ettei ilmoitusten ylönpalttisuus minua ylen paljon korottaisi, on PISTIN annettu minun lihaani, NIMITTÄIN SAATANAN ENKELI, rusikoitsemaan minua, etten minä itsiäni ylen paljon korottaisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ettei ilmoitusten ylönpalttisuus minua ylen paljon korottaisi, on PISTIN annettu minun lihaani, NIMITTÄIN SAATANAN ENKELI, rusikoitsemaan minua, etten minä itsiäni ylen paljon korottaisi.

Demoni ei saanut nousulupaa pois Paavalista...depart from me.

2. Kor. 12:8

Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

King James
        For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Demoni ei saanut nousulupaa pois Paavalista...depart from me.

2. Kor. 12:8

Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

King James
        For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me.

Saatanan enkeli viimeisteli tehtävänsä Roomassa. Paha äkkikuolema.

• Anonyymi

Vihasi Paavalia kohtaan on johtava sinut täydelliseen pimeyteen, ellet jo ole siinä nyt.

• Anonyymi

Miksi SINÄ elät jatkuvasti valheessa Teuvo???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatanan enkeli viimeisteli tehtävänsä Roomassa. Paha äkkikuolema.

Niinpä, sitä niittää mitä kylvää, sanotaan muistaakseni "isossa kirjassa."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi SINÄ elät jatkuvasti valheessa Teuvo???

Teuvo on ollut Jumalan luona taivaassa jo kolmisen vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teuvo on ollut Jumalan luona taivaassa jo kolmisen vuotta.

Olen kuullut varmalta taholta, että tämä Teuvo vainaan herjaaja on tietoinen Teuvon kuolemasta. Ilmeisesti hän haluaa vain ilkeyksissään pitää riitaa yllä käsittämättömillä herjoillaan, saaden kai siitä jotain nautintoa???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatanan enkelikö se sinua pistää Paavalia solvaamaan Teuvo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kuullut varmalta taholta, että tämä Teuvo vainaan herjaaja on tietoinen Teuvon kuolemasta. Ilmeisesti hän haluaa vain ilkeyksissään pitää riitaa yllä käsittämättömillä herjoillaan, saaden kai siitä jotain nautintoa???

Kovasti vaan tämä ”edesmennyt” Teuvo täällä kirjoittelee.

• Anonyymi

Yksittäinen jae voi sisältää tärkeätä factatietoa, mikä liittyy olleellisesti kokonaisuuden oikein ymmärtämiseen.

• Anonyymi

"Sillä katso, totuutta (factoja) sitä tutkit salatuimpaan saakka."

Mitä he salassa tekevät, se katoilta julistakaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Sillä katso, totuutta (factoja) sitä tutkit salatuimpaan saakka."

Mitä he salassa tekevät, se katoilta julistakaa.

Jopa yksittäisten sanojen oikein kääntämiseen käytetään paljon vaivaa alkuperäisen totuuden paljastamiseksi...

• Anonyymi

Menisitkö sinä kuuntelemaan saarnamiestä, jossa asustaisi Saatanan enkeli?

Kyllä sellaiset teltat ja temppelit kannattaa silloin kiertää kaukaa, missä sellaiset saarnamiehet/naiset liikkuu esiintymässä.

• Anonyymi

Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
        Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

• Anonyymi

Totta. En tulisi Savitaipaleelle sinua kuulemaan.
        Mitä sinne Peltoinlahdentielle muuten kuuluu? Onko ilmoja pidellyt?

• Anonyymi

"Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
      Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
      Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen."

Ei Saatana tule ihmistä vastaan sarvet päässä ja hiilihanko kainalossa.

Ei suinkaan, se tulee ihmistä vastaan lahkosaarnaajan hahmossa, hieno puku päällä, kultaiset krusifiksit kaulassa, musta nahkakantinen Raamattu kansalle -painos kainalossa ja kysyy sinulta: Rakas ystävä, oletko uskossa, tunnetko Jeesuksen?
      Lähde meidän mukaan, niin tutkitaan sitä Raamattua yhdessä!

• Anonyymi

Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"

• Anonyymi

Ap. t. 19:13

Niin muutamat Juudalaiset, jotka olivat lumoojat, vaelsivat ympäri, ja kiusasivat mainita Herran Jesuksen nimeä niiden päälle, joilla pahat henget olivat, ja sanoivat: me vannotamme teitä Jesuksen puolesta, jota Paavali saarnaa.

Lääkärilehdessä hypnoosiin erikoistunut lääkäri kauhisteli lahkosaarnaajien käyttämiä keinoja saada ihminen tulemaan lahkon uskoon.

• Anonyymi

Etkö sinä jo jätä vl-uskovia rauhaan?
        Hoida asiasi kuntoon, sovi riitasi, luovu anteeksiantamuksestasi!

• Anonyymi

Matt 6:24 ei jätä sijaa demokratian ihmeellisyyksille lainkaan tutustuessa hieman syvemmin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      208
      2655
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      52
      1866
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      152
      1447
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      367
      1418
    5. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      357
      1356
    6. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      25
      1246
    7. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      61
      1213
    8. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1146
    9. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      1006
    10. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      23
      928
    Aihe