Nainen vakuuttaa ja todistajat vakuuttavat, että
Quantum Core AI rahasampo on todellisuutta.
https://hackmd.io/@quantum-core-ai-1/arvostelut-ja-kokemuksia-ella-kanninen-quantum-core-ai-huijaus-vai-laillinen
Onko tämä Ella Kannisen juttu todellista
10
115
Vastaukset
- Anonyymi
Ella ei ole oikein koskaan ollut suosikkijuontajiani. Tässä pyramidijutun asiassa luotan kuitenkin hänen sanaansa täydellisesti.
- Anonyymi
Sama kirjoitus..henkilö oli vain Vappu pimiä
- Anonyymi
Vappuun en luottaisi. Se osaa vaan höpötellä maajussien kanssa, mutta sijoittamiset on sille outoja juttuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vappuun en luottaisi. Se osaa vaan höpötellä maajussien kanssa, mutta sijoittamiset on sille outoja juttuja.
Mulle tulee päänsärky Vapun äänestä. nloin 10 sekuntia saa aikaan sen, että loppupäivä menee migreenissä.
- Anonyymi
Itse sijoitin 250 € jo 4 kk sitten ja tuotto on ollut 16457 €. Annan nyt olla siellä ja katson mihin tämä johtaa.
- Anonyymi
Aika monet on tehneet tuon saman tempun. Sijoittaa aika rajallisen eumman, 200...300 euroa.
Sitten kun vartoilee puolisen vuotta, niin raha onkin poikinut jo lähes 20.000 euroksi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika monet on tehneet tuon saman tempun. Sijoittaa aika rajallisen eumman, 200...300 euroa.
Sitten kun vartoilee puolisen vuotta, niin raha onkin poikinut jo lähes 20.000 euroksiJuu, huijarin lompakossa on lihonut, sitä mukaa kuin uusia tolloja on niellyt syötin . Sijoittajan lompakosta rahat ovat vain häipyneet, vaikka sieltä nettisivulta katsottuna sitä näyttäisi siellä muka vielä olevan.
- Anonyymi
Jo osoite vaikuttaa sellaiselle, että kannatta klikata, jos haluaa itselleen vaikeuksia.
- AnonyymiUUSI
Mää sijoitin eläkesäästöjä 20k/€ ny sitä vaan ootelaan sen tuplaamista
- AnonyymiUUSI
Ovela tapa rosvoilta, tehdä näitä huijauksia, joihin ihmiset lankeavat ja menettävät milöjoonia vuosittain, Kannisilla eikä muillakaan julkisuuden henkilöillä ole mitään tekemistä näiden kanssa, luvatta on tehty. Varoitus: vaikka pitäisi lukea juttu ihan loppuun saakka, niin älkää lukeko, vaan luikekaa joain muuta. Mutta jos haluatte päästä rahoistanne, niin siitä vaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998616Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1682951- 141321
- 761018
- 66974
- 25936
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61923- 55913
- 64862
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73844