Suomi tarjoaa turvatakuu joukkoja Ukrainaan. Nyrt kannattaa erota reservistä ja ÄKKIÄ!
Eroa reservistä jos henkesi on sinulle kallis!
Tärkeää ei ole se että kuka sodan aloittaa vaan se ketkä siihen innolla osallistuvat ja sitä roihuun lietsovat, kuten Nato-suomi nyt tekee.
Tärkeintä on se miten sen tekee, koska VAIN HENGISSÄ SELVINNEILLÄ ON VÄLIÄ!
Suomi tarjoaa turvatakuu joukkoja Ukrainaan. Nyrt kannattaa erota reservistä ja ÄKKIÄ!
191
1210
Vastaukset
- Anonyymi
Stupidoa ja Suomea koijataan taas. Eipä olisi eka kerta.
Huh huh.- Anonyymi00086
Aloittaja ja kommentoijat ovat Venäjän trolleja.
- Anonyymi00105
Anonyymi00086 kirjoitti:
Aloittaja ja kommentoijat ovat Venäjän trolleja.
Sieläkin tietävät tuon Nato-suomen johtajien hölmöyden.
- Anonyymi00167
Anonyymi00086 kirjoitti:
Aloittaja ja kommentoijat ovat Venäjän trolleja.
Niinhän sä luulet. Kokkarepaskat, Stubb etunenässä haluaa tapattaa suomalaisia! Etkö säkään nyt jumalauta tajua?? MURHAAVAT OMIA!
- Anonyymi00171
Anonyymi00167 kirjoitti:
Niinhän sä luulet. Kokkarepaskat, Stubb etunenässä haluaa tapattaa suomalaisia! Etkö säkään nyt jumalauta tajua?? MURHAAVAT OMIA!
Niih!
- Anonyymi00198
Anonyymi00086 kirjoitti:
Aloittaja ja kommentoijat ovat Venäjän trolleja.
Jaaha, tässä löytyi yksi vapaaehtoinen. Kypärä päähän, rynkky käteen ja pelastamaan Stubbin poliittista uraa.
- Anonyymi00201
Anonyymi00198 kirjoitti:
Jaaha, tässä löytyi yksi vapaaehtoinen. Kypärä päähän, rynkky käteen ja pelastamaan Stubbin poliittista uraa.
Siinä sitä onkin työsarkaa😂
- Anonyymi
Nato Tiltuilla ei ole hätää, koska eivät kelpaa edes reserviin.
- Anonyymi
Kaikki kelpaa Ukrainaan lihamyllytettäväksi. Sinne vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki kelpaa Ukrainaan lihamyllytettäväksi. Sinne vaan.
Jospa tuonne Ukrainaan siirtyisi sotilaat aseineen Israelista niin jopas Venäläisillä alkaisi pako ja juoksu heti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa tuonne Ukrainaan siirtyisi sotilaat aseineen Israelista niin jopas Venäläisillä alkaisi pako ja juoksu heti.
Todennäköisesti judet toisivat GOLEMin sinne. Se on maailman paras ja ehottomasti voittamaton, eikä muuten näy tutkassa. 😉👉👌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa tuonne Ukrainaan siirtyisi sotilaat aseineen Israelista niin jopas Venäläisillä alkaisi pako ja juoksu heti.
Ei Israelin sotarikollisia liikene Ukrainaan tehtaailemaan sotarikoksia. Israelin sotarikollisilla on kädet täynnä Sudaniin siirrettäviä Gasan Palestiinalaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki kelpaa Ukrainaan lihamyllytettäväksi. Sinne vaan.
Kuka lihamylyttäisi rauhanturvaajia Ukrainassa, jos sinne sellaisia lähetettäisiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka lihamylyttäisi rauhanturvaajia Ukrainassa, jos sinne sellaisia lähetettäisiin?
Israelin IDF! Se on tappanu YK:n sotilaiita vaikka kuinka paljon. Eivät välitä paskaakaan YK:n lipuista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa tuonne Ukrainaan siirtyisi sotilaat aseineen Israelista niin jopas Venäläisillä alkaisi pako ja juoksu heti.
Taitaisi olla Ukrainan sotilaat, keille juoksu maittaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Israelin IDF! Se on tappanu YK:n sotilaiita vaikka kuinka paljon. Eivät välitä paskaakaan YK:n lipuista.
” Israelin IDF! Se on tappanu YK:n sotilaiita vaikka kuinka paljon. Eivät välitä paskaakaan YK:n lipuista.”
Ja heitäkö ON MUKA Ukrainassa? Kuinka tyhminä pidät muita lukijoita? - Anonyymi
Spämmipete havaittu.
- Anonyymi00106
Anonyymi kirjoitti:
” Israelin IDF! Se on tappanu YK:n sotilaiita vaikka kuinka paljon. Eivät välitä paskaakaan YK:n lipuista.”
Ja heitäkö ON MUKA Ukrainassa? Kuinka tyhminä pidät muita lukijoita?Aika tyhmiä ovat nuo Natoa kannattavat analfabeetikot.
- Anonyymi
Me lähetään Thaikkuihin hoitamaan tärkeitä bisneksiä, niin ei olla perseaukisia, eikä kuolleita niinku ku te sitte kun joskus saatte hölmöt sotanne sodittua.
Vain voittajalla on väliä!
Jeeeeee. Thaikkuihin. So long, Nato-suckers!- Anonyymi
Thaimaassakin täysimittanen sota on hyvää vauhtia alkamassa, kun maa ottaa jo aseellisesti yhteen naapurinsa Kambodžan kanssa.
- Anonyymi
Lähtisitkin? Millä aiot itsesi siellä elättää? Tuskin Putin sinulle sinne Lasolia toimittaa!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähtisitkin? Millä aiot itsesi siellä elättää? Tuskin Putin sinulle sinne Lasolia toimittaa!?
Laitoin eropaperit mneen nyt on oikea aika.
- Anonyymi
Minäpä kuulin että kommunistien muilutukset alkavat uudestaan.
Hiljaasta o, sillä "rintamalla", ku se TOHTIIMINE puuttuupi, kaltaaseltas VELLIPERSIILTÄ ... .
- Anonyymi
Ei ole lainkaan harvinaista, että persu kuulee puhetta, vaikka puhujaa ei ole lähi maillakaan.
- Anonyymi
Spämmipete havaittu.
- Anonyymi
Erosin ajat sitten.
- Anonyymi
Ja jo monta kertaa.
- Anonyymi
Tiltu on niin tietämätön.sillä reserviläisiä ei lähetetä rauhanturvaoperaatioon. Niin ei ole koskaan tehty, sillä rauhanturvaajat ovat vapaaehtoisia, joita käytetään puolustamaan rauhaa sotaa käyviä hyökääjävaltioita vastaan.
- Anonyymi
Kuka estää lähettämästä?
- Anonyymi
Nyt on Nato-reservistä kyse ja se lähetetään vaikka maailman toiselle puolelle tarvittaessa. Nato Tiltulta ei kysytä suostumusta tai lupaa, kun vala on Naton puolustamiseksi vannottu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on Nato-reservistä kyse ja se lähetetään vaikka maailman toiselle puolelle tarvittaessa. Nato Tiltulta ei kysytä suostumusta tai lupaa, kun vala on Naton puolustamiseksi vannottu!
Nato ei lähetä yhtään sotilasta Ukrainaan. Putinisti voi nukkua yönsä rauhassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nato ei lähetä yhtään sotilasta Ukrainaan. Putinisti voi nukkua yönsä rauhassa.
Nin ei Nato sotilaita lähetäkään. Nato-suomi lähettää RESERVILÄISIÄ!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka estää lähettämästä?
Järki estää. Tehtävästä saa palkkaa ja tähän saakka on vapaaehtoisia AINA ollut yli tarpeen! KETÄÄN EI OLE MÄÄRÄTTY!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka estää lähettämästä?
Se, että palkallisiin vapaaehtoistehtäviin on aina vapaaehtoisia yli tarpeen! Ketään ei käsketä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on Nato-reservistä kyse ja se lähetetään vaikka maailman toiselle puolelle tarvittaessa. Nato Tiltulta ei kysytä suostumusta tai lupaa, kun vala on Naton puolustamiseksi vannottu!
Emme kysele Nato-reservien suhteen neuvoija AINAKAAN venäläiseltä Suomeen asumaan pesiytyneeltä Tiltulta!
- Anonyymi00108
Nato Tiltu valehtelee paniikissa. Stubbi on luvannut reserviläiset ZelensKYYlle.
- Anonyymi00110
Anonyymi kirjoitti:
Järki estää. Tehtävästä saa palkkaa ja tähän saakka on vapaaehtoisia AINA ollut yli tarpeen! KETÄÄN EI OLE MÄÄRÄTTY!
Nyt on vähä isompi tarve, kaikki kelpaa ja PASKEMPI paikka kun koskaan aiemmin.
Sinne vaan Nato Tiltut.
- Anonyymi
Outoa. Yhtään ainutta res eronnutta ihmistä en tunne enkä tiedä. Kukaan tuttunikaan ei tiedä yhdestäkään? Lienee niin, että kumpikin res eronnut vain ”työkseen” melskaavat sossuhöpinä palstoilla. Tavallaan sympatiat silti heille…eivät kaikki keppihevos-agilityäkään huippu-urheiluksi tunnista🙄
- Anonyymi
minä ja monta tuttavaa jätettiin heti puolustus -- kun itsenäisyys menoi ja nattoon netto-maksajiksi liityttiin !!
- Anonyymi
Nato Tiltun mielestä on outoa, jottei se ole huomannut: "Yhtään ainutta res eronnutta ihmistä en tunne enkä tiedä. Kukaan tuttunikaan ei tiedä yhdestäkään? "
Tuosta voi päätellä että Nato Tiltu on oikeassa paikassa Niuvanniemen korkeimman tason turvaosastolla. Ei ulkopuolisen maailman melskeet sekoita ja pelota. 😉👉👌✌ Anonyymi kirjoitti:
minä ja monta tuttavaa jätettiin heti puolustus -- kun itsenäisyys menoi ja nattoon netto-maksajiksi liityttiin !!
Sitä ennen näköjään jätit koulunkäynnin.
- Anonyymi
Tuntemistani ihmisistä 70 % ovat sellaisia joka eivät ole kutsuntavelvollisia, varmasti nämä uudet naapurit Ukrainasta edustavat samaa joukkoa?
Anonyymi kirjoitti:
minä ja monta tuttavaa jätettiin heti puolustus -- kun itsenäisyys menoi ja nattoon netto-maksajiksi liityttiin !!
Sitten on tuttavapiirit ja ”tuttavpiirit” kun myöskään yhtään reservistä eronnutta mei ole myöskään itsellä tuttavapiirissä.
- Anonyymi
Jokainen sivari on eronnut reservistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nato Tiltun mielestä on outoa, jottei se ole huomannut: "Yhtään ainutta res eronnutta ihmistä en tunne enkä tiedä. Kukaan tuttunikaan ei tiedä yhdestäkään? "
Tuosta voi päätellä että Nato Tiltu on oikeassa paikassa Niuvanniemen korkeimman tason turvaosastolla. Ei ulkopuolisen maailman melskeet sekoita ja pelota. 😉👉👌✌Spämmipete havaittu.
- Anonyymi00111
santtu_1975X kirjoitti:
Sitten on tuttavapiirit ja ”tuttavpiirit” kun myöskään yhtään reservistä eronnutta mei ole myöskään itsellä tuttavapiirissä.
Taitavat olla jo Thaimaassa?
- Anonyymi
Spämmipete havaittu.
- Anonyymi
Kuvitteleeko putleristi että varusmiehiä ja reservissä olevia pakotetaan Ukrainaan 🤭 Suomessa toimitaan vähän toisin kun siellä itärajan takana.
- Anonyymi
Hyvä ajatus olisi nostaa esille vapaaehtoisen nimilistan koontamisen jossa ihmiset voisivat testamentata kehonsa ja elämänsä naton puolesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä ajatus olisi nostaa esille vapaaehtoisen nimilistan koontamisen jossa ihmiset voisivat testamentata kehonsa ja elämänsä naton puolesta.
Totta. Hyvä idea.
- Anonyymi
No ethän sinäkään sinne kelpaa, niin toiset pitää pakottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä ajatus olisi nostaa esille vapaaehtoisen nimilistan koontamisen jossa ihmiset voisivat testamentata kehonsa ja elämänsä naton puolesta.
Suomen rauhanturvaajat ja Natojoukkojen sotilaat ovat ammattisotilaita. Mistä Pietarista putinpatriootti kirjoittaa kun ei tätä tiedä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen rauhanturvaajat ja Natojoukkojen sotilaat ovat ammattisotilaita. Mistä Pietarista putinpatriootti kirjoittaa kun ei tätä tiedä?
Valehtelet, olet Venäjän kätyri!
Suomen rauhanturvaajat ovat suurimmaksi osaksi reserviläisiä!
https://puolustusvoimat.fi/rauhanturvaajaksi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen rauhanturvaajat ja Natojoukkojen sotilaat ovat ammattisotilaita. Mistä Pietarista putinpatriootti kirjoittaa kun ei tätä tiedä?
Ammattilaisia? Äkkiähän sitä reserviläiinen huomaa olevansa ihan jopa veteraani, kun hetken kaivautuu rintamalla ja paskoo housuun tottuneesti.
- Anonyymi
Suomi tarjoaa elokapinan vajakit Venäjän armeijan käyttöön.
- Anonyymi
Rauhan tultua tarvitaan rauhanturvajoukkoja.
Ukrainassa on nyt miljoona ihmistä rintamalla.
Eiköhän sieltäkin saada osaava väkeä rauhanturvaamiseen!
Mutta muiden maiden tukis varmistaa vain sen!
Ainakin ennen rauhanturvajoukkoihin on pitänyt pyrkiä!- Anonyymi
"Nato tiltu:
Rauhan tultua tarvitaan rauhanturvajoukkoja?"
Rauhan tultua? Miksi?
Tajuatko lausumasi absurdiuden? 😁👉👌👍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Nato tiltu:
Rauhan tultua tarvitaan rauhanturvajoukkoja?"
Rauhan tultua? Miksi?
Tajuatko lausumasi absurdiuden? 😁👉👌👍Spämmipete havaittu.
- Anonyymi
” Ainakin ennen rauhanturvajoukkoihin on pitänyt pyrkiä!”
JUURI NIIN! Hommasta maksetaan palkkaa ja tähän saakka on vapaa-ehtoisia AINA OLLUT REILUSTI YLI TARPEEN!- Anonyymi
Joo. 6,1 €/vrk. palkasta ei mee ees veroja.
- Anonyymi
Hahaha, no ensinnäkin sinua ei kelpuuteta, ja luuletko muiden olevan niin tyhmiä, että lähtevät sinne droonien maalitauluksi muutaman tonnin kuussa takia?
- Anonyymi00091
Anonyymi kirjoitti:
Hahaha, no ensinnäkin sinua ei kelpuuteta, ja luuletko muiden olevan niin tyhmiä, että lähtevät sinne droonien maalitauluksi muutaman tonnin kuussa takia?
Asevelvolliset MÄÄRÄTÄÄN lähtemään ja palkka on 30vrk x 6,1€/vrk = 183€/kk.
- Anonyymi
Ei reservistä erota koskaan...sulle tehdään sopimus, ota rytkyt päälle tai ota luoti päähän, on muuten helppo valinta...
- Anonyymi00092
Erosin jo reservistä.
Tuo valinta, "otatko M62 rytkyt päälle vai otatko luodin päähän", jää nyt reservin pelkureitten osaksi. 😁
Mitäs ette eronneet ajoissa reservistä kun se oli vielä laillista. 😈👍
- Anonyymi
Palvelukseenastumismääräyksiä on aletttu jo postittamaan.
- Anonyymi
laitan heti eroanomuksen aluetoimistoon vireille, reservistä ero rauhoittaa mieltä.
- Anonyymi
Olet jo eronnut viiteen kertaan! Tämä on jo KUUDES!
Turvatakuita vasta suunnitellaan ja mitään päätöksiä ei ole vielä tehty! - Anonyymi00093
Anonyymi kirjoitti:
Olet jo eronnut viiteen kertaan! Tämä on jo KUUDES!
Turvatakuita vasta suunnitellaan ja mitään päätöksiä ei ole vielä tehty!Ei turvatakuu JAPPASTELU ja VATULOINTI estä ketään reservistä eroamasta.
Miksi ylipäätään roikkua turhassa väkivaltaisessa ja yksilöä riistävässä instituutiossa.
- Anonyymi
Höpö höpö.suomi ei sinne mene. Avustaa voi muutenkin,kuin tapattamalla itsensä ja aivan turhaan. Ryssien sisällis sota.
- Anonyymi
Avustavista toimista on varoitettu. Ranskan ja Brittien mercenaryja on tapettu Ukrainassa pataljoonittaiin. Väärä paikka oikeaan aikaan riiittää body bagiin pääsemiseen.
- Anonyymi
Jos sinne joku lähtee, on päivänselvää, että hänelle maksetaan muutakin kuin päivän tupakat.
Eli reserviläisten on turha olla huolissaan, takaamme vain Suomen rajoja.
Mitä r-n trolliin tulee, hänelle voi tullakin kutsu Ukrainan rintamalle. Tosin sinne toiselle puolelle.- Anonyymi
NATO ei lähetä ketään Ukrainaan.
Venäjä on jo lähettänyt. - Anonyymi
Ja joku mitätön korvaus invalidisoitumisesta tai hengen menetyksistä tydyttää sotaintoista Nato Tiltua???
kaksoislatauksessa raajojaan tai henkensä menettänyt ei saanut käytännössä mitää. valtio uhkaili murha- ja maanpetos syytteillä sairaalassa olleita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja joku mitätön korvaus invalidisoitumisesta tai hengen menetyksistä tydyttää sotaintoista Nato Tiltua???
kaksoislatauksessa raajojaan tai henkensä menettänyt ei saanut käytännössä mitää. valtio uhkaili murha- ja maanpetos syytteillä sairaalassa olleita.Aika vitun törkeetä!
Keissi avattava. Intti pitää haastaa tuon kaksoislatauksen tiimoilta. - Anonyymi
6,1€/vrk. on hyvä hinta siitä että saat puolustaa Ukrainaa.
Mitäpä sitä lännen ihminen muuta tarvitsisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
6,1€/vrk. on hyvä hinta siitä että saat puolustaa Ukrainaa.
Mitäpä sitä lännen ihminen muuta tarvitsisi.Totta töriset.
- Anonyymi00094
Te reserviläiset TEETTE SEN MITÄ KÄSKETÄÄN, TULIKO SELVÄKSI!
- Anonyymi
Kaikki mummitkin ja papat liittyvät reserviin
- Anonyymi00095
Korjaus: Kaikki mummitkin ja papat - Liiitettiin reserviin!
Nyt siis 65 ikävuoteen asti, toistaiseksi, mutta ikärajaa ollaan jo hilaamassa jo 70 ikävuoteen, yleisen eliniänajan nousuarvion perusteella.
- Anonyymi00076
Erotkaa Nato-suomen reservistä!
https://eroa-armeijasta.fi/
VAIN ELÄVÄLLÄ VOITTAJALLA ON VÄLIÄ!- Anonyymi00077
Ehei siperian poika 😁
Suomen rajalla sinua odottaa Suomen mies /nainen aneluista ja kerjäämisestäsi huolimatta 🤣 - Anonyymi00078
Anonyymi00077 kirjoitti:
Ehei siperian poika 😁
Suomen rajalla sinua odottaa Suomen mies /nainen aneluista ja kerjäämisestäsi huolimatta 🤣En edes tarvitse korvausta siihen että pistän kylmäksi Suomen reserviläisenä siperian /pohjoiskorean poikia jos ne uhkaavat minua mitenkään 😉
- Anonyymi00079
Anonyymi00078 kirjoitti:
En edes tarvitse korvausta siihen että pistän kylmäksi Suomen reserviläisenä siperian /pohjoiskorean poikia jos ne uhkaavat minua mitenkään 😉
Et sinä muutenkaan mitään korvausta saisi. Olet reservin ORJA.
- Anonyymi00080
Anonyymi00077 kirjoitti:
Ehei siperian poika 😁
Suomen rajalla sinua odottaa Suomen mies /nainen aneluista ja kerjäämisestäsi huolimatta 🤣Ei odota. Länsirajan länsipuolelta lähteviin Thaimaan lentoihin Nato Tiltulla ei ole asiaa. Ei lähellekään. nato tiltu rypee mudassa itärajalla.
- Anonyymi00081
Anonyymi00080 kirjoitti:
Ei odota. Länsirajan länsipuolelta lähteviin Thaimaan lentoihin Nato Tiltulla ei ole asiaa. Ei lähellekään. nato tiltu rypee mudassa itärajalla.
Peräkammarin poika haaveilee edelleen thaimaasta jossa me suomalaiset olemme käyneet jo vuosia .
Peräkammarin pojan jutuista tulee ilmi ettei reppanalla ole omaisuutta mitä puolustaa 😉thaimaaseen vaikka lainarahalla 😁kun ei ole kuin tuulen huuhtoma pers...
Meillä suomalaislla taas on perheet ja omaisuudet mitä puolustaa holisti tiltulle asia on varmaan vieras 🤣😁 - Anonyymi00082
Anonyymi00079 kirjoitti:
Et sinä muutenkaan mitään korvausta saisi. Olet reservin ORJA.
Siperian poikaa viiksettää kun tietää että elämä loppuisi heti Suomen rajalla 😁
- Anonyymi00084
Anonyymi00081 kirjoitti:
Peräkammarin poika haaveilee edelleen thaimaasta jossa me suomalaiset olemme käyneet jo vuosia .
Peräkammarin pojan jutuista tulee ilmi ettei reppanalla ole omaisuutta mitä puolustaa 😉thaimaaseen vaikka lainarahalla 😁kun ei ole kuin tuulen huuhtoma pers...
Meillä suomalaislla taas on perheet ja omaisuudet mitä puolustaa holisti tiltulle asia on varmaan vieras 🤣😁Unohda Thaimaa! Te Nato-"suomalaiset" reserviläiset menettte sodaan alkaessa rintamalle.
Thaimaahan tai johonkin muuhun turvalliseen maahaan, voivat sodan jaloista lähteä vapaasti vain siviilit, eli ei asevelvolliset ja resevistä eronneet.
Matkustusasiakirjat on tottakai oltava kunnossa. Passi kannattaa päivittää ja hankkia liput ensin Ruotsiin ja sitten sieltä eteenpäin. Nato-suomen ilmatila tod. näk. suljetaan siviili liikenteeltä sodan alkaessa.
- Anonyymi00083
Lähettääkö Grönlantiin sotilaita vai eikö Grönlantiin sotilaita? Pufuftufministeri Häkkänen ei tiedä
Lähettääkö Nato-suomi Grönlantiin sotilaita vai eikö Nato-suomi lähetä Grönlantiin sotilaita? Siinä vasta visainen PULMA!
Tulkitseeko USA Nato-suomen sotajoukot Grönlannissa sodanjulistukseksi???
Pufuftufministeri Häkkänenkään ei kuulemmaa tiedä. Sen pitää varmaan kysyä KEINOELINministeri Sakari Puistolta ja Uskonto- ja Vettenpäälläkävelyministeri Sari Essayahilta mielipidettä?
Sari on sotainen sionisti. Se kyllä hyökkää US-Armyn muslimien kimppuun! - Anonyymi00087
Turvatakuu joukot muodostetaan eläkeikää lähentelevistä kantahenkilökunnan ylemmistä toimiupseereista. Ei sinne lapsia lähetetä vaan operatiivisen johtoon koulutettuaja suomalaisia ylimpiä upseereja.
- Anonyymi00088
Ukrainassa SODITAAN! EI SUOMI OLE LÄHETTÄMÄSSÄ SINNE MITÄÄN JOUKKOJA!
- Anonyymi00090
Ylemmät upseerit eivät tule hetkeäkään toimeen ilman sotilaspalvelijoita.
Kyllä Ukrainaan lähetetään passari prikaati noita palvelemaan. - Anonyymi00097
Anonyymi00090 kirjoitti:
Ylemmät upseerit eivät tule hetkeäkään toimeen ilman sotilaspalvelijoita.
Kyllä Ukrainaan lähetetään passari prikaati noita palvelemaan.Joo sellasia jotka ei sylje vaan nielee...
- Anonyymi00102
Anonyymi00090 kirjoitti:
Ylemmät upseerit eivät tule hetkeäkään toimeen ilman sotilaspalvelijoita.
Kyllä Ukrainaan lähetetään passari prikaati noita palvelemaan.Kunhan taas venäläinen trolli horisee!
- Anonyymi00103
Anonyymi00088 kirjoitti:
Ukrainassa SODITAAN! EI SUOMI OLE LÄHETTÄMÄSSÄ SINNE MITÄÄN JOUKKOJA!
Nato Tiltu ei tiedä mitä TP-UTVAssa valmistellaan.
Ukraina kinuaa turvajoukkoja, muttei USA omiaan sinne anna.
Kuka sitten tilalle???
No pieni ja innokas Nato-suomi tietysti!
- Anonyymi00089
Venäjällä on turvatakuujoukot.
Sen muodostaa Ano ja muutama muu kansantalon deeku. - Anonyymi00104
Kyllä ukrainan rauhaan pakottamaan riittää heikompikin aines. Nato Tiltu on joutilas ukrainaan lähetettäväksi.
Laittakaapa tänne puumerkkinne jos olette eronneet reservistä!
Sillä tavalla saamme hieman statistiikkaa kuinka moni tämänkin palstan seuraajista on tarttunut tähän ajatukseen. Ja siitä voimme edelleen vetää johtopäätöstä kuinka laajalti tällainen ajatus on populaatiossamme edennyt.
Kysyin tätä jo eräässä toisessa keskustelussa eikä sinne tullut kuin yksi kuittaus. Saadaankohan tähän jo peräti kaksi kuittausta?!- Anonyymi00112
Suomen rauhanturvaajat ja Natojoukkojen sotilaat ovat ammattisotilaita, joilla allekirjoitutetaan elinluovutus sopimus Ukrainassa.
Ukraina on pimeän sisäelinkaupan suurvalta.
Reserviläinen! Luovu sinäkin sisäelimistäsi Ukrainan hyväksi. - Anonyymi00113
Kadonneiden vapaaehtois taistelijoiden arvellaan joutuneen Ukrainalaisten sisäelin kauppiaiden uhriksi pian Ukrainaan saapumisensa jälkeen.
Business as usual. - Anonyymi00114
Suomalaisesta tuli pelkkä kohde ja syy siihen on hieman epäselvä. Suomalaispankki Nordea on maailman suurin pankki ja se haluttiin lakkauttaa. On teoria Neuvostoliitosta ja siitä, että luolakarhun elämä Neuvostoliitossa on parempaa oman ajattelun kannalta. Nordean rahaan perustuva länsimainen valtakulttuuri oli liian hektistä ja sitten Ruotsi toitotti omaa terveystietouttaan siitä, että kaiken pitäisi olla aina vain oman terveyden hoitamista. Ruotsin pankkisabotaasi onnistui muuttamaan länsimaisen ihmisen elämän pelkäksi oman terveyden ja kauneuden hoidoksi, eikä se taso ole ihmiselle riittävästi. Ihmisen kuuluisi myös ajatella ja elämä Neuvostoliitossa ruman näköisessä kerrostalossa olisi siihen hyvä mahdollisuus. Ehkä Lärvisen tiedeura on niin huippua, että tämä kaikki on vain Lärvisen rauhoitus. Ei saisi höpötellä vain niitä omia pillu-juttuja. Jos Lärvinen oppisi olemaan hiljaa. Kun ei ole liikaa muuta tekemistä. Ehkä muitakin tiedemiehiä ja -naisia on.
Neuvostoliitossa olisi oma vapaus, eikä pelkkä pillun nuoleminen. Siinä maa-mallissa saisi olla liian rumana omissa oloissaan ja kaikessa rauhassa ja tehdä niitä omia juttuja ja ajatella. Eikä vain ajatella sitä, kuka nuolee hyvin pillua ja kenen pillua tai petti. Pettämis-juttu on sellainen, ettei sitä ainakaan jaksa kukaan kuunnella. Pettämisiä on ollut tosi monilla ja monen kanssa. Sitä edes ei Lärvinen usko todeksi, että joku olisi koskaan häntä pettänyt. Pelkkä pettämis-epäily riittää.
Selvää on se, että ihminen oli liian hulluksi muuttunut ja muutosta tarvitaan siksi. Pankki oli pelkkä rahan saaminen, jonka arvoja saisi nauraa, rienata ja pilkata. Kaiken syynä kuitenkin on sama eli ihmisen hulluus ja tyhmyys. Naantalin Ulla-maijalaisilla oli teoria pankin antamisesta sille, joka osaa nuolla pillua. Siis ihan tosi hyvin. Kommunistinen internationaali aiheutti vain maailmanlopun.
Cadaver-pankki oli pitänyt unohtaa ja Nordeasta saa vain mustaa rahaa. Mustaa rahaa ei enää saa antaa kenellekään, koska sitten pankinjohtaja on syyllinen mustan rahan antamiseen. Musta raha pitää aina itse ryöstää. Ekonomien syytä kaikki. Trumpin uusin on tariffi ja se pitää itse hommata pankkiryöstö-tyyliin ja sitten on ainakin valuutta-kramppi pohkeessa. Vasemmistoliitto on pankin suositus eli luolakarhun elämä kuin Neuvostoliitossa ja sitten ilman suuria rahoja on mahis tehdä jotain muuta. Kuin päästä piireihin pillua nuolemaan. Ehkä tiedeaika vain piti lopettaa niin, että nyt on aikaa miettiä ja ajatella. Ville oli siitä varma, että aivopieru on syynä kaikkeen. Neuvostoliitossa ei ollutkaan niin ihanaa ja Stockmannille teki mieli shoppailemaan oikein kunnolla.
Siitä aivopierusta ihminen sekosi täysin ja maapallo alkoi reagoimaan. Pitäisi hiljentyä ja rauhoittua. 90-luvun lopulta Meritan ja Nordean suuret muutokset olivat vain tarpeellisia, koska Suomen valtion tilalle piti tarjota korvaavaa. Ettei joudu pankkisakkoja maksamaan.Vivamus vitae blandit ipsum. Phasellus enim elit, mattis placerat velit at, tempus porttitor erat. Nulla tristique mollis urna, at gravida odio tempus sit amet. Vivamus congue egestas facilisis. Duis vehicula laoreet leo, at imperdiet nisl congue sed. Maecenas non vulputate mi, quis ornare neque. Maecenas non erat a neque euismod dignissim. Sed consectetur fringilla erat ac imperdiet. Nulla tempus malesuada interdum. Orci varius natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Etiam vulputate, felis at iaculis ultrices, neque nibh molestie dolor, a pretium arcu risus quis dolor. Etiam vehicula imperdiet orci, eget gravida sapien bibendum vel. Quisque vehicula arcu sem, vel interdum diam efficitur vitae. Aliquam tincidunt, leo vitae mollis semper, diam metus elementum ipsum, non imperdiet nisi turpis ut nunc. Nam euismod lacus sed tortor elementum semper. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia curae
- Anonyymi00115
"Kadonneiden vapaaehtois taistelijoiden arvellaan joutuneen Ukrainalaisten sisäelin kauppiaiden uhriksi pian Ukrainaan saapumisensa jälkeen.
Business as usual."
Noin siinä on mitä todennäköisimmin käynyt. - Anonyymi00119
Vain elossa olevslla ja kaikki raajat ja järki tallella olevalla voittajalla on väliä!
Jeeeeee. Thaikkuihin. So long, Nato-suckers! 😁 - Anonyymi00121
Itseään on oikeus puolustaa Naton idiooteilta.
Siksi: Eroa reservistä. - Anonyymi00122
NYT UUSI UHKA!
Suomi tarjoaa taistelujoukkoja Homuzin salmea miehittämään.
Nyt kannattaa nimittäin erota reservistä ja ÄKKIÄ! - Anonyymi00123
Nyt on kiire erota reservistä.
- Anonyymi00124
Suomen turvatakuu joukkojen tarjonta Eskaloituu!
Nyt reserviläisiä myydään jo Iraniinkin.
Nyt kannattaa erota reservistä ja ÄKKIÄ!- Anonyymi00125
Älä ole halpa sotaorja!
Eroa reservistä!
- Anonyymi00126
Suomi tarjoaa RAUHAANPAKOTTAMIS joukkoja Ukrainaan ja Iraniin. Nyt kannattaa erota reservistä ja HELVETIN ÄKKIÄ!
- Anonyymi00127
Stubb on kohta määräämässä hölmöläisiä tuonne Ukrainaan tapettavaksi.
- Anonyymi00128
Ei sinne oteta joukkoja sellaisista maista, jotka ovat olleet siellä sotimassa. Suomi on antanut rahaa, aseita, ammuksia ja vapaaehtoisia.
- Anonyymi00129
Tiltun tavanmukaista tolkutionta valehtelua!
Ukrainassa ei edes rauhasta neuvotella saati sitten suojajoukoista!
- Anonyymi00130
Kyllä Suomestakin sotahulluja löytyy, tervemenoa vaan.
- Anonyymi00132
Kaikki rintamalle vaan. Ukrainassa ja Irakissa on tilaa kuolla kauniisti Naton eessä.
- Anonyymi00131
Puolusta ITSEÄSI! Nyt kannattaa erota reservistä ja HELVETIN ÄKKIÄ!
- Anonyymi00133
Sota eskaloituu ... Nato-suomi tarjoaa turvatakuu joukkoja Ukrainaan ja Irakiin. Nyt kannattaa erota reservistä ja vähän helvetin ÄKKIÄ!
- Anonyymi00134
TILTU VALAHTELEE!
SUOMI EI TARJOA MINKÄÄNLAISIA JOUKKOJA UKRAINAAN JA UKRAINAN SOTA JATKUU YHÄ! - Anonyymi00135
Anonyymi00134 kirjoitti:
TILTU VALAHTELEE!
SUOMI EI TARJOA MINKÄÄNLAISIA JOUKKOJA UKRAINAAN JA UKRAINAN SOTA JATKUU YHÄ!Ukrainan sota on syönyt ukro armeijan.
Nyt on Nato Tiltujen vuoro astua kulutussodan syötiksi. - Anonyymi00136
Anonyymi00135 kirjoitti:
Ukrainan sota on syönyt ukro armeijan.
Nyt on Nato Tiltujen vuoro astua kulutussodan syötiksi.” Suomi tarjoaa turvatakuu joukkoja Ukrainaan. Nyrt kannattaa erota reservistä ja ÄKKIÄ!”
VENÄJÄN TILTU VALEHTELEE TAPANSA MUKAAN!
Ukrainaan ei ole tulossa rauha eikä Suomi TODELLAKAAN TARJOA JOUKKOJA MINNEKÄÄN! - Anonyymi00138
Anonyymi00136 kirjoitti:
” Suomi tarjoaa turvatakuu joukkoja Ukrainaan. Nyrt kannattaa erota reservistä ja ÄKKIÄ!”
VENÄJÄN TILTU VALEHTELEE TAPANSA MUKAAN!
Ukrainaan ei ole tulossa rauha eikä Suomi TODELLAKAAN TARJOA JOUKKOJA MINNEKÄÄN!Etteikö Nato Tiltu olisikaan muka halukas lähtemään vaikka heti kun ZelensKYY nyt joukkoja taas pyysi?
- Anonyymi00137
Ukrainan sota on syönyt kohta koko ukro armeijan.
Nyt on Nato Tiltujen vuoro astua kulutussodan syötiksi.
Uutta Verta remmeihin kuin entiselle sahalla, kun edellinen sirkkelimies jäi pitkälle elämänmittaiselle sairauslomalle. - Anonyymi00142
Vanhemmat on viisaita etsiessä turvallisempaa tilaa. Ei enää tästä maailmasta.
- Anonyymi00143
Ottakaa mallia rauhaan rakastavasta Demilitarisoidusta ja Neutraalista - PUOLUEETTOMASTA Ålannista!
Ålannin ei tarvitse sotia. Miksi Suomalaisten täytyisi?
Naton takia tai puolesta ei kannata sotia! - Anonyymi00144
"Pentagon haluaa 200 miljardia lisää
Yhdysvaltain puolustusministeriö on pyytänyt 200 miljardin dollarin lisärahoitusta Iranin sodan vuoksi samaan aikaan, kun Donald Trump harkitsee uusien joukkojen lähettämistä Lähi-itään."
Odottakaapas, kohta trump vaatii nato mailta tuota 200 miljadia rahaa Iranin sotaan.
Nousee suomenkin nato maksut vähitään 10 miljardia joka vuosi.
Mitäs siihen sanotte, jotka niin sitä natoa palvovat ja ihailevat. - Anonyymi00145
Nato-suomi tarjoaa reserviläisiä Trumpin Iraninvastaiseen sotaan jos USA tukee Ukrainaa sen hölmössä sodassa.
Ruotsi puolestaan tarjoaa upseerejaan johtamaan Nato-suomen pufuftufvoimien Iranin sotaan läheettäviä reserviläisiä etänä.
Kohta Von Döbeln ratsastaa taas, mutta tällä kertaa poikien peräaukkoja katsellen.- Anonyymi00147
"Ruotsi puolestaan tarjoaa upseerejaan johtamaan Nato-suomen pufuftufvoimien Iranin sotaan läheettäviä reserviläisiä etänä."
Aika hauskaa, että ruotsalaiset upseerit johtamaan hölmöläisiä sehän on aivan tyypillistä toimintaa, kuin silloin ennen.
- Anonyymi00148
Stubb on voittamassa tarjouskilpailun. Suomen reserviläinen pääsee Irakiin tienaamaan 6,1€/vrk. verottomasti. valitettavasti kipeät leikkaukset veivät taistelulisät ja hyökkäyksestä Iraniin ei makseta enempää.
- Anonyymi00149
Halukkaat astukaa rivistön eteen. ASKEL ETEEN - MARS!
- Anonyymi00150
Meinaakos Ryssä ikuisuuttaa UKRAINAAN HYÖKÄTÄ SAIRAUTTAAN MAATA HELVETÖIDEN
- Anonyymi00151
Tiltun turhille puheille ei kannata panna atvoa!
Kaheli Trump saa itse yksin sotia sotansa!
Suomesta on jo usealla suulla todettu, että Hormuziin ei tipu apua!
Venäjän Tiltu ei ole mikään ”lupaaja” Suomen suhteen! - Anonyymi00152
Trumppi kerää HALUKKAITA joukkoja Iraniin hyökkäystä varten.
Ranska lähettää muukalaisensa sinne ja Briteistä halukkaimmat valistautuvat sotaan.- Anonyymi00153
Stubbin tuleee lähettää Natoa kannattavat Irakiin. Sieltä on lyhyt matka Teheraniin.
- Anonyymi00154
Ukraina pitää venäjää varpaillaan donein nytkin Pietarissa lentokoneen kiertävät rinkiä
- urkit näyttää vain mihin pystyisivät halutessaan venäjän kanssa
MUTTA VENÄJÄ SE VAIN TUHOAA JA TAPATTAA JA TAPPAA AINAN TUHANSIA PÄIVITTÄIN - Anonyymi00155
Täällä Suomessa ne Ukrainan urholliset miehet raiskaavat naisia kuten eilen ilta-sanomat uutisoi että roskakatoksessa 36v mies raiskasi naisen. Raiaskaaja oli ukrainalainen.
- Anonyymi00156
Tiltu VALEHTELEE TAPANSA MUKAAN!
SUOMI EI TARJOA MINKÄÄNLAISIA SOTAJOUKKOJA ULKOMAILLE! EI UKRAINAAN EIKÄ IRANIIN!
Venäläinen homppeli-trolli trollaa ammatikseen!- Anonyymi00157
Stubbi tarjoaa kolmen-pointin joukkoja Ukrainaan, rauhaanpakottamis operaatioon.
- Anonyymi00159
Anonyymi00157 kirjoitti:
Stubbi tarjoaa kolmen-pointin joukkoja Ukrainaan, rauhaanpakottamis operaatioon.
Valetta! Ei tarjoa! Tiltun vakio-valeita! Säälittävää!
- Anonyymi00158
VALETTA!
ULKOMAILLE PÄÄSEE. VAIN vapaaehtoiset ja palkkaa saavat! Ja hekin VASTA SITTEN, kun tarvetta on! Nyt ei ole!
Muilla ei ole pienintäkään pelkoa! - Anonyymi00160
Hevonpaskaa ... No niinpä. Helposti kusetettavat ainakin "pääsee" ulkomaille ja jopa etulinjaan.
- Anonyymi00161
Kannattaa erota reservistä, niin ei joudu Naton sotiin.
- Anonyymi00163
Höpöhöpö pelokkaat itärajan trollit ja tiltuset .
Suomeren miäs ja nainen puolustaa itseään ja rajojaan vakaasti ja varmasti siinä tuollaiset tiltun rääpäleet ja muut turhakkeet jäävät huomaamatta tallotuiksi jalkoihin kun vasta alotellaan tappamisen meininkiä jos terroristit suomalaisen reservin rajoista yrittäisi tulla luvatta ase kädessä .- Anonyymi00164
Tosin sinä et ole reservissä 😜
- Anonyymi00166
Kannattaa erota reservistä, niin ei joudu vasten omaa tahotoasi muilutetuksi Naton sotiin.
- Anonyymi00168
"Kannattaa erota reservistä"
Juokse tiltu juokse nevan rannalle niin lujaa kuin sairaat keuhkosi antaa myöten ettei Suomen reserviläinen tee sinusta koiranruokaa...PÖÖÖ 😁 - Anonyymi00169
"Kannattaa erota reservistä, niin ei joudu vasten omaa tahotoasi muilutetuksi Naton sotiin."
Tiltu pelkää Natoa ja luulee putinkin muiluttavan hänet sotaan Natoa vastaan 😁
- Anonyymi00170
Trolliääliö. Vai ääliötrolli? Ensimmäinen oikein. Ääliö ei aina ole trolli, mutta trolli on aina ääliö.
- Anonyymi00172
Kannattaa erota reservistä NYT HETI, niin ei joudu vasten omaa tahtoasi muilutetuksi Naton sotiin. Niitä on nyt tarjolla etelässä ja pohjoisessa!
- Anonyymi00173
Tiltun elämä peräkammarissaan on yhtä mielikuvitussotaa kun putleri muiluttaa sitä rintamalta rintamalle 😁
- Anonyymi00178
Niitä ei ole OIKEASTI tarjolla MISSÄÄN!
Vain Ukrainaan voi mennä ja sinnekin vain omatoimisesti ja vapaaehtoisena!
Suomi on rauhanomainen valtio!
- Anonyymi00174
USA tekee diilin Ukrainan kanssa:
Ukraina luovuttaa vastaan vikisemättä koko Donbassin Venäjälle ja EU-Nato antaa turvaan pakottaja joukkonsa Ukrainaan sotimaan Venäjää vastaan.
Suomi tarjoaa nyt rauhaanpakottaja Joukoja turvatakuuksi Ukrainaan halvalla, 6,1€/vrk./kärsä.
Nyt kannattaa erota reservistä ja ÄKKIÄ!- Anonyymi00175
Mitään tuollaista ”diiliä” ei tehdä ja ryccä molottaa täysin hatusta omiaan!
- Anonyymi00176
Tuo tuntuu lähes sitä kuin venäläinen tiltu luovuttaisi ja heiluttaisi valkoista lippua kun tiltu kerjää suomalaiselta reserviläiseltä ettei tämä puolustaisi itseään ja eliminoisi kädetöntä tiltua tarvittaessa 🤣
Pelko tekee tiltusta nöyrän suomalaisen reserviläisen edessä 😉😁
- Anonyymi00177
ERO ARMEIJASTA
Venäjän Tiltu vihaa Suomea ja suomalaisuutta! Erityisen kovasti hän vihaa Suomen maanpuolustusta!
MIKSI?
Hänellä on Suomen osalle täysin omia ’suunnitelmia’, joiden toteutumiselle Suomen vahva maanpuolustus olisi PAHA ESTE! Näistä tavoitteistaan hän on itse kertonut palstalla:
”Olen iloinen kun Suomi on ensi lskun kohde Venäjälle, se tekee mielen iloiseksi kun mitätön,tarpeeton "itsenäinen" Suomi häipyy maailmankartalta.”
”Tärkeintä kuitenkin on että Suomi hävitetään, ei väliä millä pommeilla se tapahtuu. Ydinaseilla tosin jäisi siistimmät vainajat.”
”Vain reservistä eroamalla vältät joutumisen Naton sotaan.”
ÄLÄ TEE SITÄ SIKSI, ETTÄ ET PUOLUSTA SUOMESSA NATOA VAAN KOTIMAATASI!
ELLET SITÄ ITSE TEE NIIN EI SILLOIN AUTA MUUTKAAN JA VOIT APEANA SEURATA, kuinka maahan tunkeutuva NAZI-ARMEIJAA TAPPAA, VARASTAA, RYÖSTÄÄ JA RAISKAA UKRAINAN BUTSAN TAPAAN”
Suomessa puolustetaan OMAA MAATA hyökkäävää Nazi-vihollista vastaan eikä suinkaan jotain Natoa!
Jos ei OMAA maataan puolusta niin silloin kai hyväksyy sen, mitä siitä seuraa?
Kun Suomeen hyökännyt Venäjän sotajoukon kärki saavuttaa talosi, ryöstää sen wc-istuimia myöten ja pitkä jono nauttii vaimosi avuista sinun seuratessa apeana ja avuttomana vierestä! ”Ei toki ole pakko sotia”, mutta tämä siitä on seuraus Venäjän naapurina!
Ehkä silloin voi käydä mielessä, että olisiko OMAA maata sittenkin kannattanut puolustaa myös itse? - Anonyymi00179
Kun Donbassista paennut Ukro rikollisten lauman kärki saavuttaa talosi, ryöstää sen wc-istuimia myöten ja pitkä jono ukro rikollisisa panee vaimoasi, sinun seuratessa avuttomana ja hieman kiihottuneenakin vierestä! ”Ei toki ole pakko sotia kun et uskalla, mutta OLISKO SITTENKIN KANNATTANUT EROTA AJOISSA RESERVISTÄ?
#USA tekee diilin Ukrainan kanssa: 😁👌✌
Ukraina luovuttaa vastaan vikisemättä koko Donbassin Venäjälle ja EU-Nato antaa turvaan pakottaja joukkonsa Ukrainaan sotimaan Venäjää vastaan.
Suomi tarjoaa nyt rauhaanpakottaja Joukoja turvatakuuksi Ukrainaan halvalla, 6,1€/vrk./kärsä.
Nyt kannattaa erota reservistä ja ÄKKIÄ!# - Anonyymi00180
Tiltu valehtelee!
Suomi ei ”tarjoa” mitään joukkoja ulkomaille!- Anonyymi00181
Natonnasset olisivat erittäin halukkaita sotimaan.
- Anonyymi00182
Ukrainan Turvatakuurauhaanpakottamisoperaatio jää luonnollisesti Nato-suomen reservin vastuulle, koska muilla ei ole miehiä Ukrainaan lähettää.
Stubbi on teitä ressukoita mainostanut maailman kovimmaksi sotapumpuksi, jolla on maailman paras sotakoulutus ja maailman paras sotatietämys, koska joidenkin teidän isoisä oli ehkäpä ollut jopa talvisodassakin.
Sotakokemustahan sekin on parhaimmillaan, oli Valtoskakin todennut ja kertoi päälle että tuntee ryssän ja hymyili kuin mollamaija. Jossain lauloi lintu ...- Anonyymi00183
Miksi tämä venäläinen tiltu edes vaivautuu kirjoittelemaan näitä älyvapaita jaarittelujaan tänne eihän tuollaisella täydellä skeidalla ole minkään sortin arvoa edes tiltun toimeksiantajalle .😧
- Anonyymi00184
Tiltu valehtelee jatkuvasti!
Ainoa keino päätyä sotimaan Ukrainaan on matkustaa sinne ”omaan piikkiin” ja tarjoutua sinne ”vapaaehtoisena”!
Suomen johdolla ei ole pienintäkään aikomusta lähettää omia joukkoja Ukrainaan tai Iraniin!- Anonyymi00185
Niin ei Suomen johdolla olekaan.
Mutta Nato-suomen "johdolta" ei edes kysytä. Niille määräykset tulee Natosta. - Anonyymi00186
Anonyymi00185 kirjoitti:
Niin ei Suomen johdolla olekaan.
Mutta Nato-suomen "johdolta" ei edes kysytä. Niille määräykset tulee Natosta.Näin näyttää olevan.
- Anonyymi00187
Anonyymi00186 kirjoitti:
Näin näyttää olevan.
dilduolla mopo taas keulii 🤣
- Anonyymi00188
Nato-suomen vasikka "johdolta" ei edes kysytä. Niille määräykset tulee Natosta.
- Anonyymi00189
Suojele itseäsi naton typeryydeltä!
Eroa reservistä!- Anonyymi00190
Suojele itseäsi ja läheisiäsi Stubbin typeryydeltä. Muuta sodan ajaksi ulkomaille turvaan.
- Anonyymi00192
Suomi tarjoaa turvatakuu joukkoja Ukrainaan. Nyrt kannattaa erota reservistä ja ÄKKIÄ, ennekuin joudut Kymenlaaksossa Ukrainalaisten harhailevien Lego-droonien tuhoamaksi.
- Anonyymi00193
Tiltu kaivaa paniikissa poteroa naapurin tontille ja rustaa eroanomusta armeijalle joka jäi käymättä latva"B " papereilla 🤣
- Anonyymi00195
Suomi tarjoaa rauhaanpakottamisjoukkoja Libanoniin ja iraniin. Nyrt kannattaa erota reservistä ja SAATANAN ÄKKIÄ!
Eroa reservistä jos henkesi on sinulle kallis!
Tärkeää ei ole se että kuka sodan aloittaa vaan se ketkä siihen innolla osallistuvat ja sitä roihuun lietsovat, kuten Nato-suomi nyt tekee.
Tärkeintä on se miten sen laistaa, koska VAIN HENGISSÄ SELVINNEILLÄ ON VÄLIÄ! - Anonyymi00196
Suomi tarjoaa turvatakuu joukkoja Ukrainaan ja Hormuzin salmen aukipitämis suhmurointeihin.
Nyt kannattaa erota Nato-suomen reservistä ja ÄKKIÄ!- Anonyymi00197
Nyt kannattaa tiltut poistua Suomesta ulkomaille äkkiä bye bye tiltut ...vihdoinkin noista loisista päästiin ...taidan lämmittää saunan ja ottaa oluen sen kunniaksi 😉🤣😁
- Anonyymi00199
Anonyymi00197 kirjoitti:
Nyt kannattaa tiltut poistua Suomesta ulkomaille äkkiä bye bye tiltut ...vihdoinkin noista loisista päästiin ...taidan lämmittää saunan ja ottaa oluen sen kunniaksi 😉🤣😁
Jeaap toivottavasti menevät rys...siin ja pääsevät ihan oikeaan sotaan ja lihamyllyyn mistä ovat täällä vuosikausia haaveilleet .
- Anonyymi00200
” Suomi tarjoaa turvatakuu joukkoja Ukrainaan ja Hormuzin salmen aukipitämis suhmurointeihin.”
TILTU VALEHTELEE!
UKRAINAAN EI OLE TULLUT RAUHAA EIKÄ SUOMI TARJOA MIHINKÄÄN SUUNTAAN OMAA SOTAVÄKEÄÄN! - Anonyymi00202
Anonyymi00200 kirjoitti:
” Suomi tarjoaa turvatakuu joukkoja Ukrainaan ja Hormuzin salmen aukipitämis suhmurointeihin.”
TILTU VALEHTELEE!
UKRAINAAN EI OLE TULLUT RAUHAA EIKÄ SUOMI TARJOA MIHINKÄÄN SUUNTAAN OMAA SOTAVÄKEÄÄN!Työ lähettä puhelin gallupil mihin teijät käsketään lähteen.
- Anonyymi00203
Anonyymi00200 kirjoitti:
” Suomi tarjoaa turvatakuu joukkoja Ukrainaan ja Hormuzin salmen aukipitämis suhmurointeihin.”
TILTU VALEHTELEE!
UKRAINAAN EI OLE TULLUT RAUHAA EIKÄ SUOMI TARJOA MIHINKÄÄN SUUNTAAN OMAA SOTAVÄKEÄÄN!Niinpä. "UKRAINAAN EI OLE TULLUT RAUHAA", siksi Nato-suomen Reservi lähetetään sinne RAUHAANPAKOTTAMIS OPERAATIOON.
- Anonyymi00204
"Trump haluaa eurooppalaisia erikoisjoukkoja Persinalahdelle ja Hormuzinsalmelle taistelemaan LAITTOMASSA HYÖKKÄYSSODASSAAN sionismin puolesta - Irania vastaan."
Stubb on luvannut lähettää Nato-suomen Tiltuston erikois Joukot Persinalahdelle ja Hormuzinsalmelle, taistelemaan sionismin puolesta - Irania vastaan." - Anonyymi00205
Suomi tarjoaa turvatakuu joukkoja Hormuzinsalmelle. Nyt kannattaa erota reservistä ja ÄKKIÄ!
- Anonyymi00206
Stubb haluaa Nato-suomalaisia erikoisjoukkoja Persinalahdelle ja Hormuzinsalmelle taistelemaan Trumpin LAITTOMASSA HYÖKKÄYSSODASSAAN sionismin puolesta - Irania vastaan.
- Anonyymi00207
LOPETA JATKUVA VALEHTELU!
Ei Suomi tai Stubb kauppaa suomalaisia joukkoja yhtään minnekään eikä sellaisia kukaan minnekään edes kaipaa! - Anonyymi00208
Anonyymi00207 kirjoitti:
LOPETA JATKUVA VALEHTELU!
Ei Suomi tai Stubb kauppaa suomalaisia joukkoja yhtään minnekään eikä sellaisia kukaan minnekään edes kaipaa!Stubb osallistui juuri sotaan HALUAVIEN kokoukseen ja sotaan lähetettävän prikaatin koostumus on vielä hiukan työn alla. Mutta kohta kuullaan, että lähteekö laivasto ja ilmavoimatkin Persianlahdelle sotimaan.
- Anonyymi00209
LOPETA JATKUVA VALEHTELU!
Ei Suomi tai Stubb kauppaa suomalaisia joukkoja yhtään minnekään eikä sellaisia kukaan minnekään edes kaipaa!- Anonyymi00210
Stubb osallistui juuri sotaan HALUAVIEN kokoukseen. raporttia ei ole vielä julkistettu.
- Anonyymi00211
No miksi Stubb osallistui sotaa HALUAVIEN kokoukseen, jos ei Suomalaisia oltaisi sotaan viemässä?
- Anonyymi00212
antaa Stubbin ja häkkäsen mennä sotimaan kun kerran sodituttaa.
- Anonyymi00213
Haluavat Nato Tiltut tottaakai mukaan sotimaan, vaikka sitten väkisin!
- Anonyymi00214
Stubbille kolmenlinjan fusili handuun.
- Anonyymi00215
Anonyymi00214 kirjoitti:
Stubbille kolmenlinjan fusili handuun.
Kyllä ja Stubbi on joutilas mettiin rymyämään.
Esimerkilllä ylipäällikön on johdettava edestä!
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644