Suomessa ihmisillä on oikeus liikkua, jos heille ei ole vapausrangaistusta tuomittu.
Nuorillakin on tämä oikeus ja nuoret tätä oikeuttaan myöskin käyttävät.
Teidän tehtävä EI ole millään lailla:
- puuttua tai
- arvostella
mopoilijoita.
Olen valmis haastamaan Hyvinkään käräjäoikeuteen jokaisen, joka edellä mainittuun oikeuteen on puuttumassa. Sinä olet velvoitettu saapumaan käräjäoikeuden istuntoon vastaajan roolissa. Meidän perheellä on hyvät lakimiehet. Mites teillä?
Mopoilijan isä täräyttää: Nyt loppui se mopoilijoihin puuttuminen!
6
140
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäpäs tässä. Haastetaan alaikäinen poika ja hänen isänsä oikeuteen lakien rikkomisesta. Ylinopeus, keuliminen, puutteelliset valot, viritetyt tehoputket jotka ylittävät sallitut desibelirajat, sylinterin poraaminen, jolloin tehot tulevat laittomaksi, ja välitysten muuttaminen. Moposta tulee kevari, jolloin sakotetaan luvattomasta ajamisesta.
- Anonyymi
Ei tarvitse puuttua, jos noudattavat yhteiskunnan lakeja.
- Anonyymi
Siinä mielessä asiallinen viesti, että mopot voisi kyllä kokonaan kieltää. Tilalle sähkömopot, joiden desibeli-lukemat on astetta siedettävämpiä. Sellaisista komponenteista kasattuina, jotka hajoavat, jos ajaa yli 45km/h.
- Anonyymi
Harvinaisen tyhmä aloittaja oikea provoaja. Toivottavasti sinä saat sakot tulevaisuudessa ja poikasi ajokortti siirtyy vuodella eteenpäin. Toivottavasti tämä umpikahjo mopolla keulija ei tapa ketään viatonta tien päällä sekoillessaan muun liikenteen seassa .
- Anonyymi
Tuskin tämän ketjun aloittaja on vielä kenenkään isä , todennäköisesti on yksi keulijoista
- Anonyymi
Tämä on trolli kolmannen kerran kaksi aikaisempaa viestiä poistettu? Miksi?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6302649Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4182076Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232060- 741645
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201629Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe651512- 1271284
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231100Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.191084Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16998