Harmi kun hyvä linkki suljettiin, en voi enää jakaa totuutta maailman tuhosta.
Alun perin vuonna 1989 painettu painos on jokaisessa painoksessa lisännyt päivityksiä Nostradamuksen ennustamista tapahtumista, jotka ovat tapahtuneet edellisen painoksen jälkeen. Tähän uusimpaan painokseen regressiotutkija ja meediotutkija Dolores Cannon on kirjoittanut laajan lisäosan, joka käsittelee todisteita Nostradamuksen ennustamien profetioiden täyttymisestä. Salaiset aseet, tietokoneet, World Wide Web ja nanoteknologian uusi tiede ovat mukana uusien aiheiden joukossa. Nostradamus murtautui aikakauteemme hypnoosin avulla tapahtuvan sattumanvaraisen kontaktin kautta, joka oli yksi miljoonasta. Tässä sarjassa mestari itse selittää arvoitukset, jotka hän huolellisesti kätki koodiin kuuluisissa nelisäkeissään eli profetioissaan. Sisältää 136 nelisäkettä.
Dolores Cannon ja Nostradamus
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.to-en.gr/cgi-sys/suspendedpage.cgi - Salaisuus 7+10 kuppaa ja 666
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3838436Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732800- 131142
- 76988
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25886
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792