https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/stubb-sai-vuolaita-kehuja-trumpilta-poikkeukselliset-kuvat-julki-kulissien-takaa/9206754
Trump on toiminut jämäkästi rauhan puolesta.
USA:n jämäkälle presidentille Donalt Trumpille on annettava seuraava Nobelin palkinto.
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olen samaa mieltä.
- Anonyymi
Ainakin pyrkii saamaan rauhan, joka on positiivista.
Sotien loppuminen olisi kyllä maailman sotilasteolliselle kompleksille melkoinen tappio, sekä niille tahoille, jotka siinä kylessä ovat pääseet rikastumaan.
Jos Kamala Harriksesta olisi tullut presidentti, niin rauhasta tuskin puhuttaisiin, vaan jatkettaisiin aseiden ja ammuksien pumppaamista Ukrainaan. Ja herra Zelellä olisi taas joka vuosi uusia "voittosuunnitelmia"? - Anonyymi
Trump on narsisti, joka piittaa vain itsestään.
- Anonyymi
hölmöstä aloituksesta päivän parhaat naurut "trump: lopetan sodan 1 pv alle"
ja kun sota alkoi: nerokasta !!
ei voi edes kuvitella miten pohjattoman tyhmä aloittaja voi olla
- Anonyymi
Siksihän Trump päin vastoin Jarrutellut "lopetan 1pv" valheensa sijaan
koska usakin sotateollisuus valtava bisnes ja he ehkä tykkää pahaa jos ei sotimisia..
siksi putin, netanjahve ym on trump kaverit vaikka icc pidätysmääräys
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858458Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732810- 131152
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792