Trump kertoi tuntevansa Putinin "erittäin erittäin" hyvin ja kuvaili häntä taitavaksi.
– Katsoin eilen televisiota ja sanoin, että "tämä on nerokasta". Putin julistaa suuren osan Ukrainasta itsenäiseksi. Sepä upeaa.
– Sanoin, että kuinka nerokasta se voi olla? Putin menee Ukrainaan ja turvaa rauhan. Siellä on enemmän panssarivaunuja kuin olen koskaan nähnyt. Ne pitävät rauhan kunnossa.
Eikö voisi jo herätä trump kannattajat ja pää edellä seinästä seinään juoksun alkaminen??
Yllättääkö miksi Trump jarrutellut kauan jo rauhaa ukrainaan?
Anonyymi-ap
3
51
Vastaukset
- Anonyymi
Tähän päälle kun ne vaalivalheet : 1pv rauha ukrainaan ym. ja sitten hän hyökkäsi valtiota vastaan kannattajineen, rikostuomiot ym.
jotkut silti nobelin rauhanpalkintoa tuolle ukolle? - Anonyymi
Trump on Putinin kaveri.
Kunnon pakotteilla olisi sota loppunyt jo keväällä.- AnonyymiUUSI
Trump tehtailee verukkeita sille, miksi ei määrää sodan lopettavia talouspakotteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858458Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732810- 131152
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792