Jos nykyään haluatte lähestyä naista niin vaatikaa kirjallinen todistus kahden todistajan läsnäollessa että nainen on ollut vapaaehtoisesti lähellä ne. Muutoin voitte joutua syytetyksi vaikka kymmenien vuosien perästä.
Vanhenevilla naisilla näyttää olevan tapana muistella nuoruuden seikkailuja tofidtellakseen että ovat joskus olleet haluttuja.
Miehellä ei ole mitään oikeusturvaa naisen väittämiä vastaan varsikin jos tuomari on nainen.
Varsinkin julkkismiehet ovat vaarassa jatkuvasti. Kävelykeppi olisi hyvä pitää mukana ulkoilessa että saa innokkaimmat tyrkyt pysymään metrin päässä.
Miehet Huom!
19
175
Vastaukset
- Anonyymi
Naisen tehtävä on ottaa suihin.
- Anonyymi
Ja illuun ja tehdä lapsia ja olla hiljaa seurakunnassa.
- Anonyymi
Näen kuukaudessa 100 naisia ja mt näkyy monen olemuksessa ja vielä enemmän miesten olemuksessa.
- Anonyymi
Naisista kannattaa yrittää päästä kokonaan eroon.
- Anonyymi
Ei kaikki miehet sikaile.
Onhan suurin osa parisuhteessa eläviä eikä se onnistu naisvihaajilta ja alistajilta.
Olisko niin että se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa?- Anonyymi
Aloittaja selventää. Ei kalahtanut kalikka. Olen mummo iässä oleva nainen ja häpeän nykynaisia.
Kun tavara ei enää myy niin otetaan käyttöön likaiset temput. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja selventää. Ei kalahtanut kalikka. Olen mummo iässä oleva nainen ja häpeän nykynaisia.
Kun tavara ei enää myy niin otetaan käyttöön likaiset temput.Anteeksi. Olen kyllä tavannut joitakin miehiä, joilla on sama ajatus minusta. Että minulla on 'tavara'.
Mutta vähemmän enää nykyään. Me ollaan kaikki ihmisiä ja on ihan kiva tutustua ja jutella.
Seksuaalisuuteen tarvitaan molemminpuolinen kipinä. Eihän se muuten onnistu!
Väkivaltaa ei saa käyttää toiseen ihmisiin, ei lapsiin, miehiin, naisiin eikä vanhuksiin.
Naisten kokema väkivalta on erilaista. Aiheuttaa häpeää. Ei kehtais kertoa kenellekään, kun jos mulla olikin liian korkeat korot tai liikaa meikkiä? Että luulivat huoraksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi. Olen kyllä tavannut joitakin miehiä, joilla on sama ajatus minusta. Että minulla on 'tavara'.
Mutta vähemmän enää nykyään. Me ollaan kaikki ihmisiä ja on ihan kiva tutustua ja jutella.
Seksuaalisuuteen tarvitaan molemminpuolinen kipinä. Eihän se muuten onnistu!
Väkivaltaa ei saa käyttää toiseen ihmisiin, ei lapsiin, miehiin, naisiin eikä vanhuksiin.
Naisten kokema väkivalta on erilaista. Aiheuttaa häpeää. Ei kehtais kertoa kenellekään, kun jos mulla olikin liian korkeat korot tai liikaa meikkiä? Että luulivat huoraksi?Eli mielivalta jatkukoon.
- Anonyymi
Mies on ollut aina heikoilla tässä maassa, oli se tapahtuma mikä tahansa.
- Anonyymi
Kysyin tekoälyltä ja näin se vastasi.
"Suomen lain mukaan tuomioita ei saa antaa pelkän uskomuksen perusteella. Tuomioiden täytyy perustua todisteisiin, ja päätöksen on oltava oikeudenmukainen."
Miten on käytännössä? Aivan jatkuvasti saamme lukea tuomioista joissa oikeus oli pitänyt toisen kertomusta uskottavampsna ja tuomio oli kirjoitettu tältä pohjalta.- Anonyymi
Jarkko Suo alias Lauri Tähkä joutui oikeusmurha uhriksi.
Miksi naimisissa oleva nainen menee vieraan miehen hotellihuoneeseen ryyppäämään?
Oliko etukäteen suunniteltu rahastus keikka? Kuka tuntee tämän naisen?
Onko aikaisemminkin tehnyt tällaisia keikkoja? - Anonyymi
Vähän rautalankaa. Kun aikoinaan Pohjanmaan puukkojunkkari joutui käräjille, niin tuomioon vaadittiin kaksi jäävitöntä todistajaa. Sellaisia harvoin löytyi, tai ainakin puukkojunkkarit osasivat jäävätä todistajan, tai todistajat.
Nykyään oikeus saa vapaasti harkinta mitä se totena pitää. Oikeuden jäsenten ollessa syyllisyydestä eri mieltä se kanta, joka saa taakseen enemmistön voittaa. Äänten mennessä tasan puheenjohtajan kanta voittaa.
- Anonyymi
vaikka mitään olisi tapahtunut, siltikin maine menee,jos ole todistusta,
- Anonyymi
maine menee jos mitään ei tapahtunut
- Anonyymi
Maineelle ihan sama, mutta kun menee rahatkin syyttömältä.
- Anonyymi
linnaakin voi saada vuosia lisäksi
- Anonyymi
Naisen tehtävä on olla miehen munakuppina! 👉🥚
- Anonyymi
Älkää sekaantuko niihin. Käyttäkää maksullista.
- Anonyymi
"Helpompi"
on kun ei ole rahoissa, on sitten vaan pitkä tuo käsiaika
mutta ehkä kenosta joskus tulee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3838436Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732800- 131142
- 76988
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25886
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792