Kyllä minun mielestä Kiova on paljon sopivampi paikka tapaamiselle.
Putin ehdotti Moskovaa Zelenskyi-tapaamisen paikaksi
9
74
Vastaukset
- Anonyymi
Paras paikka on Haag.
- Anonyymi
Ei missään tapauksessa Eurooppaan. Esimerkiksi Kiina olisi puolueeton ja turvallinen Putinille.
- Anonyymi
Suomi neuvotteli rauhasta Moskovassa n- liiton aikana
- Anonyymi
Sveitsi on Venäjälle vihamielisten valtiouden ympäröimä. Zelenskyin palkkatappajien on paljon helpompi toimia Sveitsissä, kuin esimerkiksi Alaskassa.
- Anonyymi
No kun Putin ei voi kutsua vieraita luokseen Kiovaan, vaikka sitä haluaisikin. Siksi on kutsuttava Moskovaan. Eikö tuo ollut hyvä kutsu? Miltä olisi kuulostanut jos olisi kutsunut Kiovaan????!!!
- Anonyymi
Pitäisikö olla esiliina Stubb mukana
- Anonyymi
Stubbi järkkää ahvenanmaalle
- Anonyymi
No Moskovassa ei missään nimessä. Ei muuallakaan Venäjällä. Silloinhan heti seuraavana päivänä uutisoitaisiin, että Zelenskyi on pudonnut ikkunasta.
- Anonyymi
Eipähän Pelle uskalla mennä Moskovassa käymään
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768323Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1692694- 76968
- 12930
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 25856
- 55843
- 64822
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72742