Tyhjä kokous. Tulos nolla. Pelleporukka pyörii.
Pellepoliitikot Washingtonissa
19
92
Vastaukset
- Anonyymi
. Pelleporukka pyörii. SAK!
- Anonyymi
Persu on tullut selväksi, että PS:set eivät hyväksy duunareitten oikeuksia puolustetaan.
Onnea vaaleihin, ei taida porvareita riittää teille tarpeeksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persu on tullut selväksi, että PS:set eivät hyväksy duunareitten oikeuksia puolustetaan.
Onnea vaaleihin, ei taida porvareita riittää teille tarpeeksi." työväenpuolue" Paskt on !
- Anonyymi
Trump sai tyydytettyä itsensä.
- Anonyymi
Hieno voimannäyte!
Onhan meillä eurooppalaisilla ytyä enemmän kuin Putinilla. Väkeäkin kolme kertaa enemmän ja bkt kymmenkertainen.
Kyllä kauppamies Trump kai jotain taloudestakin käsittää? - Anonyymi
Eikö ne 🤡:let pyöri Kremlissä.
- Anonyymi
Ketkä ?
- Anonyymi
Itse olen ylpeä eurooppalainen. Eihän tää helppoa ole, mutta hengittää saa vapasti eikä tapeta!
Ja monimuotoinen ja pitkä historia, toiki sotainen, mutta sisivtystä ja kehitystäkin löytyy! Ei tarvi varastaa keksintöjä muista maista, kun on itelläkin osaamista! - Anonyymi
Putleri vähän juoksuttaa.
- Anonyymi
MAAILMAN POLITIIKKA ON SIRKUS HUVIA KANSALLE.
- Anonyymi
Trumpin vaikutti nerolta tuossa porukassa.
- Anonyymi
Vähäänpä olet tyytyväinen? No, persut ovat.
- Anonyymi
Arvostan aloittajaa. Hän on universumin ylivoimaisesti viisain olento.
- Anonyymi
Hän sanoo tuon sanan -pelle- tietyllä tapaa suipistaen suutaan ja ensimmäinen e on vähän kuin ö ja ä. ja sitä venytetään erityisesti. Päätä käännetään aavistuksen takaviistoon juuri ensimmäisen e:n kohdalla. Kun pää palaa perusasentoon se nytkähtää hieman eteenpäin. Tuossa kohtaa viimeistään kuulija tajuaa miten älykkään henkilön kanssa hän on tekemisissä, Jotkin naisetkin saattavat (henkilö on miespuolinen) tuntea heikotusta...
Kaveri kilpailee Uuno Turhapuro -hahmon kanssa suosiosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän sanoo tuon sanan -pelle- tietyllä tapaa suipistaen suutaan ja ensimmäinen e on vähän kuin ö ja ä. ja sitä venytetään erityisesti. Päätä käännetään aavistuksen takaviistoon juuri ensimmäisen e:n kohdalla. Kun pää palaa perusasentoon se nytkähtää hieman eteenpäin. Tuossa kohtaa viimeistään kuulija tajuaa miten älykkään henkilön kanssa hän on tekemisissä, Jotkin naisetkin saattavat (henkilö on miespuolinen) tuntea heikotusta...
Kaveri kilpailee Uuno Turhapuro -hahmon kanssa suosiosta.Lisään vielä että käytetään myös nenänseutua siten että ääneen saadaan hieman honottavaa sävyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä että käytetään myös nenänseutua siten että ääneen saadaan hieman honottavaa sävyä.
Ja tuon kaiken keskellä koko miehen olemus viestii samanaikaisesti että hän on itse paremmassa ymmärryksessä mitä tulee maailmanpolitiikkaan ja on täten itseoikeutettu tulkitsemaan sen asian noin kuten aloituksesta käy ilmi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tuon kaiken keskellä koko miehen olemus viestii samanaikaisesti että hän on itse paremmassa ymmärryksessä mitä tulee maailmanpolitiikkaan ja on täten itseoikeutettu tulkitsemaan sen asian noin kuten aloituksesta käy ilmi.
Frr-rr. Tunnen väristyksiä. Tämä nainen tietää millainen peto tuollainen mies voi olla...
- Anonyymi
Äläs nyt.
Kyllä Suomen oikeiston itsetunto nousee kohisemalla jokaisen Trumpin ja Stubbin tapaamisen jälkeen. Onhan se niin erinomaisen hienoa,kun Stubb istuu Trumppia vastapäätä (vaikkei Trump häntä huomannutkaan. ) Ja golftaitoja kehutaan.
Se, tuleeko mitään tuloksia tai Rauhaa moisista neuvotteluista, ei se ole niin tärkeää. Tärkeintä on , että Stubb pääsee isojen poikien pöytään ja Suomi mainitaan ! - Anonyymi
Jope Ruonansuu: täällä Washington.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3838426Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732790- 131122
- 76988
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61893- 25886
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72782