Hallituspuolueiden kannatus laski uusiin pohjalukemiin Helsingin Sanomien tuoreessa kyselyssä. Niitä äänestäisi eduskuntavaaleissa vain 37 prosenttia vastaajista
https://www.hs.fi/paakirjoitukset/art-2000011437836.html
Jo oli kokoomuksenkin aika notkahtaa
11
273
Vastaukset 11
- Anonyymi
Ehdottomasti uudestaan SDP+KESKUSTA+KOMMARIT+VIHREÄT valtaan.
SUOMI NOUSEE! LOPPUU LEIKKAAMISET?- Anonyymi
Kyllä, juuri näin. kukaan ei jää kaipaamaan perskokkareita.
- Anonyymi
Ja paranee ilmasto!!!!!
- Anonyymi
Bensan hintaan euro lisää?
- Anonyymi
Persu bensan hintaan tule korotus 2026 hallitus ohjelman mukaisesti.
- Anonyymi
Mistäs se vihervasurihallitus repii rahaa jos kaikki nykyhallituksen leikkaukset perutaan. Onko kepu valmis maatalouden alasajoon ? Ja verotetaanko yritykset nurin ? Kaikkiko kunnalle ja valtiolle töihin ?
- Anonyymi
Kaikkien aikojen paskin hallitus.
- Anonyymi
oli edellinen, joka ei tehnyt mitään oikein
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oli edellinen, joka ei tehnyt mitään oikein
Ei näytä oikein vakuuttavan kansaa tämän hetkinen hallitus ja sekös persuja varsinkin risoo kun ei kukaan enää usko niiden valheita. Mikään hallitus ei ole ollut koskaan ollut yhtä epäsuosittu.
- Anonyymi
Hyvältä näyttää.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011439324.html - Anonyymi
Se on Adolf Halla-ahokin keskittynyt ettimään toisista vikoja.
Onkohan se taakaleilla dna:ssa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791742
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo107734Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207664- 133628
- 51585
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä19558- 37546