minkäänlaisia töitä eli jauhopäiden juttuja nekin.
Työkkäreistä ei olla tarjoiltu
8
70
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs jos hakisit ihan itse töitä !
- Anonyymi
"Puolet työttömistä on vaikeasti työllistettäviä"
- Anonyymi
En tosiaankaan hae kelan kanssa minkään laisia töitä.
- Anonyymi
Kelan?? Koska kela on alkanut töitä välittämään?
- Anonyymi
Osaaksä käyttää nettiä? Jos, niin haeppa itse. Löydät varmaan sellaista hommaa, joka kiinnostaa eikä niin, että joku muu määrää, mikä sua kiinnostaa.
Työkkärin (mikä lie nykyään) ja niiden sivut on perseestä. Ei tuon puljun ole tarkoituskaan työllistää. Siksi työnantajat on siirtyneet pääsääntöisesti "muille markkinoille". - Anonyymi
Te-toimistot ei juurikaan enää toimi. Sain viimeksi mitään työpaikka-, koulutus- tms. ehdotuksia 2018 ja kun lopetin käymästä sovituilla tapaamisilla, minulta loppui työmarkkinatuki ja sain siitä lähtien pelkkää toimeentulotukea. Tämä oli kannattavaakin, sillä toimeentulotuki on n. 170 eur/kk suurempi kuin työmarkkinatuella. Nyt saan toimeentulotukea ja asumistukea yhteensä 982 euroa, kun taas työmarkkinatuki + asumistuki olisi 812 e. Opiskelin työttömyysaikana myös uuden ammatin, mutta eipä sekään ole auttanut. En ole enää hakenut aktiivisesti töitä ja näin mennään luultavasti eläkeikään asti, ellei joku hallitus korjaa tästä sosialistihelvetistä aitoa markkinataloutta.
- Anonyymi
Mitä yhtäläisyyttä on rautakaupalla ja työkkärillä? Molemmissa saa olla rauhassa eikä kukaan tule häiritsemään.
Jos töitä haluaa niin pitää olla itse aktiivinen ja kolkutella yritysten ovia ja kouluttautua, - Anonyymi
Niin eipä niitä alunperinkään rakennettu etsimään töitä työttömille vaan yhdeksi poliittiseksi rakenteeksi ,missä vaan kirjataan henkilötiedot ,koulutukset ja mitä osaavat ehkä tehdä..
Mutta minkä itse voisi kirjata jokainen
internetissä nykyäään ja valtio voisi säästää noidenkin ns virkailijoiden palkat ja virastotalojen ylläpidot eli satoja miljoonia euroja niistäkin vuodessa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3838436Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732800- 131142
- 76988
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25886
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792