Olen yrittäjä ja muutan pois sosialistisesta Suomesta

Anonyymi-ap

Suomen suurin rakenteellinen ongelma on yhdistelmä yhtä maailman kireimmistä veroasteista ja maailman pahinta progressiovääristymää (866,7%), ja kun kansantalouden kruununjalokivesta avoir fiscalista luovuttiin 2008 ja alettiin verottaa samoja varallisuuseriä päällekkäin moninkertaisesti, seuraamukset ovat valitettavan selviä. Mitkä näkyvät myös kuvaajagraafeissa.

Kokonaisuudesta on ollut yllättävän helppo vetää oikeat johtopäätökset. En enää usko Suomen talouteen, en yhteenkään poliitikkoon enkä julkisen talouden tervehtymiseen. Valtiontalous vetää parhaillaan kansantaloutta perässään mustaan aukkoon jonka ytimessä tulee olemaan velkojien holhoustoimenpiteet WMF:n toimeenpanemana. Muuta realistista ja perusteltavissa olevaa tulevaisuudenkuvaa ei enää ole.

Noudatan täten omaa ohjettani länteen loikkaamisessa. Kaiken oikeuden ja kohtuuden mukaan olen maksanut enemmän kuin oikeudenmukaisen osuuteni Suomen valtion ja sekä suoraan että valtionosuuksina kolmen eri kaupungin rahankäytöstä ja sekään ei tunnu riittävän kun julkista yli varojen elämistä ja suoranaista tuhlausta ei saada kuriin. Rahan kierrättäminen verojen ja tulonsiirtojen kautta ei tuota mitään lisää, ainoastaan hävittää olemassaolevaa turhaan paperinpyörittämiseen.

Viisumihakemusta ja uutta ulkomaista yhtiötä perustaessa ajatukset kirkastuivat kun periaatteellisesta kynnyksestä pääsi yli. Ainoa kysymys joka on jäljellä on miksi ihmeessä en tehnyt näin jo aiemmin. Panos/hyöty -suhde verotuksessa on verojen ja veroluonteisten maksujen nettomaksajalle aivan abysmaalinen.

14

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tervemenoa. Ei jää kukaan kaipaamaan.

• Anonyymi

mene venäjälle vaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mene venäjälle vaan

En minä lähde, Keöa maksaa hyvin en tee töitä
        Tsekoron tarkoitin avaajaa’n!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mene venäjälle vaan

Kommunisit voivat mennä Venäjälle, ihannemaahansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommunisit voivat mennä Venäjälle, ihannemaahansa.

Se oli Neuvostoliitto. Herää pahvi tähän päivään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se oli Neuvostoliitto. Herää pahvi tähän päivään.

Sama paskaa, mitä niitä erottelemaan

• Anonyymi

Ja yritystoimesi on pullojen kerääminen ja romuraudan myynti sekä pölliminen.

• Anonyymi

Suomen olisi pitänyt antaa jo periksi. Tähän se hallituksen Apukoulutason matematiikka johtaa. EUn tarkkailuun vaan.
      Ei tästä muuten mitään tule.

• Anonyymi

Etpä tainnut montaa edes työllistää,ei Suomi sellaisia yrittäjiä edes tarvitse ,lisäksi taidat kupata vaim Suomea ja lähettää kaikki rahasi ulkomaille.
      Ja taitaa se verojenmaksukin tähän maahan olla sieltä taulukkojen minimipäästä..

Suomi on kyllä kuitenkin sinut jotenkin varmaan kouluttanut ja sitäkään et ole maksanut otse ,ja lisäksi jos on jotain terveyspalbeluita käyttänyt melkein ilmaiseksi niin voisi sanoa että olet toisille suomalaisille ollut vain yksi rahataakka lisää..hyvä kun lähdet,heippa ,älä tule sitten enää häntäkoipien välissä takaisin jos epäonnistut siellä,maailmalla vaan miljonäärit pärjää,jätä Suomen passi ja Kelakortti siitä syystä jo rajalla pois ,okay..

Elämä on kapitalismin takia lopulta erittäin raakaa lopulta...
      Kukaan vieras ei täällä jää kaipaamaan ,se on nykyisin varmaa,omassa elämisessä on jokaisella tietämistä..ihan riittämiin..

• Anonyymi

Epäilen onko aloittaja edes mikään yrittäjä.

• Anonyymi

Miksi työllistää kun työntekijät vain lakkoilevat ja nimittelevät yrittäjää riistäjäksi?

Minä en ainakaan työllistäisi jos olisin yrittäjä
        No sitä en ole ainakaan niin kauan kuin kuutamohommia piisaa. Sinä ei riistetä, niitä hommia ei tehdä kuin molemminpuolisella luottamuksella.

• Anonyymi

Minä olen eläkeläinen ja teen saman.

Jo nyt kulutan rahoistani 80% ulkomailla joten muutos ei ole suuri.

• Anonyymi

Täältä todellakin joutaa muuttaa ,eurostoliitto romahataa ,suomi jo romahtanut🤫eikä putin ole kyykyssä🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Et siedä kilpailua yritysten kesken. Muista kuitenkin, että kilpailu on kovempaa maailmalla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      385
      8458
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      173
      2810
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      13
      1152
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      998
    5. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      61
      903
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      896
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      863
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      832
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      806
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      72
      792
    Aihe