Tukee muita velkarahalla.
Suomi toimii hyväntekeväisyys valtiona
27
157
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Rahat menee ja velka jää.
- AnonyymiUUSI
Paljonko maamme velasta on kertynyt vuosikymmeniä maksetusta kehitysavusta.
- AnonyymiUUSI
Vieraat ensin.
- AnonyymiUUSI
Suomi on vallattu Muslimien toimesta . Ja heille maksetaan koko elämä tuosta sankariteosta ! Sitä kutsutaan Kokoomus puoluessa Tienataan Tällä Valtaukseksi !
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suomi on vallattu Muslimien toimesta . Ja heille maksetaan koko elämä tuosta sankariteosta ! Sitä kutsutaan Kokoomus puoluessa Tienataan Tällä Valtaukseksi !
Vastaanottokeskuksella tienaa.
- AnonyymiUUSI
Raamatussa löytyy vertauskuva Suomen "hyvyydestä".
2.Samuelin kirja:
12:1 Ja Herra lähetti Naatanin Daavidin tykö. Kun hän tuli hänen tykönsä, sanoi hän hänelle: "Kaksi miestä oli samassa kaupungissa, toinen rikas ja toinen köyhä.
12:2 Rikkaalla oli lampaita ja raavaita hyvin paljon.
12:3 Mutta köyhällä ei ollut muuta kuin yksi ainoa pieni karitsa, jonka hän oli ostanut. Hän elätti sitä, ja se kasvoi hänen luonansa yhdessä hänen lastensa kanssa: se söi hänen leipäpalastansa, joi hänen maljastansa, makasi hänen sylissään ja oli hänelle niinkuin tytär.
12:4 Niin rikkaalle miehelle tuli vieras. Mutta hän ei raskinut ottaa omia lampaitansa eikä raavaitansa valmistaakseen ruokaa matkamiehelle, joka oli tullut hänen luoksensa; vaan hän otti köyhän miehen karitsan ja valmisti sen miehelle, joka oli tullut hänen luoksensa."
12:5 Niin Daavid vihastui kovin siihen mieheen ja sanoi Naatanille: "Niin totta kuin Herra elää: mies, joka tämän on tehnyt, on kuoleman oma.
12:6 Ja karitsa hänen on korvattava nelinkertaisesti, koska hän teki näin ja koska hän ei sääliä tuntenut."
12:7 Mutta Naatan sanoi Daavidille: "SINÄ olet se mies."- AnonyymiUUSI
Daavid kuningas tuomitsi pahan teon oikein kun ei vielä tiennyt että itse oli sen pahan teon tehnyt.
Vertaus on SUORA KUVA suomen "vieraanvaraisuudesta".
Toivotaan että Kaikkivaltias tekee tuon tuomion mukaan niin että ryöstäjien on nelinkertaisesti korvattava köyhien riisto!
Onpa siinä kuolemantuomiokin sanottu mutta se jääköön Herran päätettäväksi. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Daavid kuningas tuomitsi pahan teon oikein kun ei vielä tiennyt että itse oli sen pahan teon tehnyt.
Vertaus on SUORA KUVA suomen "vieraanvaraisuudesta".
Toivotaan että Kaikkivaltias tekee tuon tuomion mukaan niin että ryöstäjien on nelinkertaisesti korvattava köyhien riisto!
Onpa siinä kuolemantuomiokin sanottu mutta se jääköön Herran päätettäväksi.Vaikka Daavid oli itse syyllinen niin hän sai armon kun NOPEASTI nöyrtyi ja anoi armoa Kaikkivaltiaalta. Niin ei hänen kuninkuutensa tuhoutunut vaikka saikin lopulta fyysisen rangaistuksen synnistään.
Sama valinta on päättäjiemme edessä. Valitsevatko nöyrtyä vai jatkaa raakuuttaan? Siitä riippuu lopullisen tuomion ankaruus.
- AnonyymiUUSI
Rahaa on.
- AnonyymiUUSI
Ja kansa vaan tyhmenee koko ajan tämän päivän gallupin perusteella. Rahaa on ulkomaalaisille-puolue johdossa.
- AnonyymiUUSI
Israel ei tilannut Muslimiterroristeja omaan maahansa . Huonosti kävi kuitenkin . Suomi tilasi terroristi muslimit maahansa . Tulee käymään huonosti !!
- AnonyymiUUSI
Olisi aika puhaltaa peli poikki ja hakea eulta apua.
- AnonyymiUUSI
Suomen on VAADITTAVA etuja EUlta perustuen ihan normaaliin pohjoiseen sijaintiin ja ruokasadon vähyyteen.
Kun katsoo asunnonosto-ohjelmia TVstä. Ihmiset ostaa miljoona-asuntoja etelän lähiöistä ja menevät paikalliselle torille. Suomessa EI IKINÄ näe sellaista hedelmien ruokien määrää toreilla kuten pitkän satokauden maissa.
Pelkkä LUONTO tekee nuo maat rikkaammiksi kuin suomen köyhä raadeltu kansa.
Silti SIAT vaatii Suomelta rahaa kaikille saastoille.
Toivon pikaista ja täydellistä tuhokostoa suomen päättäjille jotka nuolee noita riistäjiä ja omassa SOKEUDESSAAN luulee että suomelta riittää rahaa koko maailmalle.
- AnonyymiUUSI
Samat tahot jotka oppositiossa nyt valittaa kun otetaan lisää valtionvelkaa, ovat haalimassa maahanmuuttajia arabimaista, afrikasta yms. elämään tukiaisilla!
- AnonyymiUUSI
Niin tekevät jos valtaan pääsevät.
- AnonyymiUUSI
Juu, vasemmisto ja vihreät. Onneksi on sota tulossa ja laajat puhditukset voidaan hoitaa samalla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu, vasemmisto ja vihreät. Onneksi on sota tulossa ja laajat puhditukset voidaan hoitaa samalla.
Kun sota tuhoaa rahahanat niin matut pakenee kotimaihinsa.
- AnonyymiUUSI
Ei ihme että talous ei kasva tässä maassa kun kaikki rahat syydetään ulkomaille ilman takaisinmaksu velvoitetta
Voiko enää TOOPEMPAA olla? - AnonyymiUUSI
Hyväntekeväisyys vie kiville.
- AnonyymiUUSI
Eteenkin nämä lasten mielenterveys-puhelinsoittojat.
- AnonyymiUUSI
Joku vetää välistä.
- AnonyymiUUSI
Kun otsikossa yhdyssanavirheitä, Tarkoitan. Ei mulla muuta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kun otsikossa yhdyssanavirheitä, Tarkoitan. Ei mulla muuta.
Hyönteistä
- AnonyymiUUSI
Sannu jakoi rahaa pitkin poikin maailmaa
- AnonyymiUUSI
3000 miljoonaa annettu ilman takuita.
jännää kuunnella orpoa aina mitä hän taas antaa ja mistä löytyy ne rahat
tottapahan tietää eihän voi lämpimikseen puhua.
päättäjillä kiinnostaa kansalaisten rahat eli paljonko on tilillä rahaa .
voi hyvää päivää yksityinen ihminen joutuu vastaamaan omasta taloudesta
silloin joutuu ajattelemaan mihin rahansa laittaa.
nyt rikotaan yksityisyyttä.
Jos tekee velkaa joutuu itse kurjuuteen ei voi laittaa valtiolle laskuja vaatia maksamaan.- AnonyymiUUSI
KELA vaatii jo tietää jos kotona on käteistä.
En kehtaa kuitenkaan kirjoittaa hakemukseen että 11€ löytyy kukkarosta. Luuletteko että pitäisi kertoa?
Tai kysyvät omaisuutta. Minulla on polkupyörä. Mutta siitä hajosi rengas. Pitäisikö kertoa että on polkupyörä?
Sohvaa ei ole mutta on pesukone. Pitäisikö listata omaisuus:
Pesukone, tv, 3 tuolia, ruokapöytä, ainiin ja tietysti sänky.
Ehkä kela vaatii että myyn tuolit?
Tämä EI ole tarina vaan tosiasia. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
KELA vaatii jo tietää jos kotona on käteistä.
En kehtaa kuitenkaan kirjoittaa hakemukseen että 11€ löytyy kukkarosta. Luuletteko että pitäisi kertoa?
Tai kysyvät omaisuutta. Minulla on polkupyörä. Mutta siitä hajosi rengas. Pitäisikö kertoa että on polkupyörä?
Sohvaa ei ole mutta on pesukone. Pitäisikö listata omaisuus:
Pesukone, tv, 3 tuolia, ruokapöytä, ainiin ja tietysti sänky.
Ehkä kela vaatii että myyn tuolit?
Tämä EI ole tarina vaan tosiasia.No, on mulla oikeesti pieni kirjahyllykin... 😁
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3838436Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732800- 131142
- 76988
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25886
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792