Kaveri on oranssi kuin itse p.. ilman sarvia, ja nyt muotokuvan tausta roihuaa.
Maalaus on kuin jatkoa Yhdysvaltain Denverin lenotokentän freemason/Iillu/NWO symboliikalle. Lentokentän seinät ja lattiat ovat täynnä sairaita, groteskeja apokalyptisia maalauksia ja symboleja. Maalaukset esittävät tuomiopäivän tapahtumia ja III. maailmansotaa sekä 1930-luvun natsimystiikkaa.
Lentokentän puhutuin ominaisuus on ollut vuonna 2008 paikoilleen asetettu taideteos Blue Mustang. Kyseessä on 10 metriä korkea hevospatsas, jonka silmät kiiluvat pahaenteisen punaisina. Kuin Ilmestyskirjan hevonen. Kylmäävin hevoseen liittyvä fakta löytyy kuitenkin sen valmistusvaiheista. Veistoksen tekijä Luis Jiménez kuoli sen kaaduttua tämän päälle ateljeessa vuonna 2006.
Kyseenalainen taide ei lopu siihen. Lentoasemalla on muun muassa egyptiläisen kuoleman jumalan Anubiksen patsas sekä seinämaalaus, josta löytyy paholainen.
Donald Trump..etisti maailmanlopun pasuunat ja tuli kulje kanssani.
Donald Trumpin uusi muotokuva villitsi somen: "Aikoo polttaa USA:n poroksi"
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858458Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732810- 131152
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792