Perustelut:
Kävin kyseisen muka tohtorin vastaanotolla
valittamassa kivuliaita peräpukamiani. Dr. Swan
suoritti minulle gynekologisen tutkimuksen ja
määräsi lääkettä eturauhasvaivoihin!
Kenelle moisesta harjoittamisesta voi tehdä valituksen?
Dr. Swan on puoskari
19
373
Vastaukset
- tolloo
Lipilli tietysti. Savon paroonille ja köyhyyden syventäjälle. Ääliö, kaikkia tyhmiä kyseletkin!
- Dr.Swan
Ensin sitä vingutaan ja vongutaan vastaanotolleni ties millä verukkeilla ja sitten kun minä ystävällisesti hoidan iljettävät pukamanne ja teen vielä kaupan päälle muut tuiki tärkeät tutkimukset niin kyllä sitä sitten ollaan niin kovaa miestä niin kovaa miestä...
Ketä tässä enää uskaltaa hoitaa kun potilaat heittäytyvät hankaliksi jo ennen kun olen ehtinyt edes laskua postittaa?!?
Alan jo ihan vakavissani kohta harkitsemaan josko tästedes valitsisin potilaani pärtävärkin perusteella....
Kiitos ja näkemiin!
Kahvia ja välitaukoa taas....- Tri M.
Oletko vielä täällä? Haluaisin jutella hetken ennenkö panen maata.
- Dr.Swan
Tri M. kirjoitti:
Oletko vielä täällä? Haluaisin jutella hetken ennenkö panen maata.
Kävin suihkussa.Eikai sinulla ole jokin hätänä?Tuli aivan sellainen olo....Onko koe kaniini ryhmä jo herännyt?Kerro huolesi kyllähän minä kuuntelen!
- Tri M
Dr.Swan kirjoitti:
Kävin suihkussa.Eikai sinulla ole jokin hätänä?Tuli aivan sellainen olo....Onko koe kaniini ryhmä jo herännyt?Kerro huolesi kyllähän minä kuuntelen!
muuten kuin sinun puolestasi rakas kolleega.
Olet nykyään niin vähän työpaikallasi että huolestumiselta ei voi välttyä.
Oletko kunnossa? Mitens sen T-lakon kanssa? - Dr.Swan
Tri M kirjoitti:
muuten kuin sinun puolestasi rakas kolleega.
Olet nykyään niin vähän työpaikallasi että huolestumiselta ei voi välttyä.
Oletko kunnossa? Mitens sen T-lakon kanssa?....T-lakko....anteeksi hajamielisyyteni vaivaa jälleen...mikäs se semmoinen lakko olikaan?....
Ilo kuulla että rakas golleegani on kunnossa!Minulla menee nykyään niin hyvin että ei tarvitse itse aina hoitaa omia potilaitakaan-olen hankkinut sellaisen automaatin joka vastailee katolisessa rippi tuolissa ihmisten vaivoihin!Ja hyvin on mennyt-kukaan ei ole valittanut...paitsi yksi valepukki...
Mitäpä,milloinkas juodaan ne kaljat? - Tri M.
Dr.Swan kirjoitti:
....T-lakko....anteeksi hajamielisyyteni vaivaa jälleen...mikäs se semmoinen lakko olikaan?....
Ilo kuulla että rakas golleegani on kunnossa!Minulla menee nykyään niin hyvin että ei tarvitse itse aina hoitaa omia potilaitakaan-olen hankkinut sellaisen automaatin joka vastailee katolisessa rippi tuolissa ihmisten vaivoihin!Ja hyvin on mennyt-kukaan ei ole valittanut...paitsi yksi valepukki...
Mitäpä,milloinkas juodaan ne kaljat?että yritit lopettaa tupakanpolton jokin aika sitten.. Nähtävästi asia on jäänyt taka-alalle.
Harmi sinänsä mutta voithan yrittää uudestaan kunhan olet mukana AntiSmoke-testiryhmässäni.
Niin ne unilääkeläiset,ne pussuttelee syksyyn asti.Osa on muuttunut oudon näköisiksi.Näkevät kai pahoja unia!
Hops nyt alkas jo sunnuntai,mennään siis tänään juomaan ne kaljat kunhan saat nuo potilasasiat hoidetuksi.
Hesperian puiston Kreivitär kyseli sinua tuolla aiemmin.. Oletko huomannut? - Dr.Swan
Tri M. kirjoitti:
että yritit lopettaa tupakanpolton jokin aika sitten.. Nähtävästi asia on jäänyt taka-alalle.
Harmi sinänsä mutta voithan yrittää uudestaan kunhan olet mukana AntiSmoke-testiryhmässäni.
Niin ne unilääkeläiset,ne pussuttelee syksyyn asti.Osa on muuttunut oudon näköisiksi.Näkevät kai pahoja unia!
Hops nyt alkas jo sunnuntai,mennään siis tänään juomaan ne kaljat kunhan saat nuo potilasasiat hoidetuksi.
Hesperian puiston Kreivitär kyseli sinua tuolla aiemmin.. Oletko huomannut?....hmmmm....perin huolestuttavaa...eikai hän suunnitellut mestauttamistani?...kuulostiko hän vihaiselta?....
Muistan tietenkin "tupakka lakon",mutta ymmersit väärin,VÄHENSIN tupakointia,en missään nimessä yrittänytkään haukata liian isoa palaa kerralla!
Kaikki muut päätöksenikin ovat pitäneet!Huomaatko on lauantai ja vieläkin olen kiltisti vastaan otolla ,enkä dokaa!!!...pitäisikö minun siis juoda vettä sillä välin kun juot sitä olutta...?Kyllä vain!
Voi hittolainen sitä testiryhmää...miten aiot selittää heille kaiken?Tarjoanko alibin? - Tri M.
Dr.Swan kirjoitti:
....hmmmm....perin huolestuttavaa...eikai hän suunnitellut mestauttamistani?...kuulostiko hän vihaiselta?....
Muistan tietenkin "tupakka lakon",mutta ymmersit väärin,VÄHENSIN tupakointia,en missään nimessä yrittänytkään haukata liian isoa palaa kerralla!
Kaikki muut päätöksenikin ovat pitäneet!Huomaatko on lauantai ja vieläkin olen kiltisti vastaan otolla ,enkä dokaa!!!...pitäisikö minun siis juoda vettä sillä välin kun juot sitä olutta...?Kyllä vain!
Voi hittolainen sitä testiryhmää...miten aiot selittää heille kaiken?Tarjoanko alibin?Misuseni,en ota tippaakaan olutta ennenkuin sitten kanssasi jahka selvität tuon potilasjonon tuolta..
Arvoisa HpK ei suinkaan ollut vihainen vaan huolissaan omasta henkilääkäristään.Et kai ole sitten töpeksinyt hänen hoidossaan?
Hyvä että olet vähentänyt tupakointiasi,suunta on siis oikea.Älä anna periksi.
Kyllähän minä otin huomioon testiryhmää kootessani että jokin voi mennä pieleen.Siksi vaadin kaikilta allekirjoituksen jossa he vapauttavat minut kaikesta vastuusta kokeen aikana tai sen jälkeen.. Ainahan näissä jotain sattuu... Aurinkovoideryhmästä puolet on viety ihonsiirtoon.. Kai se jättiukonputken soluneste oli liian vankkaa emulsion pohja-aineeksi... - Dr.Swan
Tri M. kirjoitti:
Misuseni,en ota tippaakaan olutta ennenkuin sitten kanssasi jahka selvität tuon potilasjonon tuolta..
Arvoisa HpK ei suinkaan ollut vihainen vaan huolissaan omasta henkilääkäristään.Et kai ole sitten töpeksinyt hänen hoidossaan?
Hyvä että olet vähentänyt tupakointiasi,suunta on siis oikea.Älä anna periksi.
Kyllähän minä otin huomioon testiryhmää kootessani että jokin voi mennä pieleen.Siksi vaadin kaikilta allekirjoituksen jossa he vapauttavat minut kaikesta vastuusta kokeen aikana tai sen jälkeen.. Ainahan näissä jotain sattuu... Aurinkovoideryhmästä puolet on viety ihonsiirtoon.. Kai se jättiukonputken soluneste oli liian vankkaa emulsion pohja-aineeksi...Sinä se höpsöttelet aina potilaittesi kanssa milloin mitäkin!Voin uskoa että teillä on ollut hauskaa testiä tehdessänne!Kyllä mahtavat olla ihmeissään kun huomaavat ajan vierähtäneen...hmmm...luulen että tässä voi tapahtua sellaine reaktio että koe ryhmä ei vanhene tässä ajassa päivääkään...joten teet heille kuitenkin palveluksen!
Ei ei ei ,en ole koskaan tavannut koko herttuatarta,kuullut kylläkin!Säikähdyn vain niin kovin helposti aina kun olen itsekkin sellaista höpsöttelijä sorttia ja joskus omien kokeidenikin kanssa tuppaa käymään kalpaten...
Hienosti hei hoidettu just toi juttu että pyytää nimet reilusti paperiin vaan niin ei tarvitse jälkikäteen selvitellä erimielisyyksiä...itse olen ollut liian monet kerrat ihan raastuvassa asti,mutta otan tästedes saman käytännön...Nimet paperiin vaan heti kättelyssä!
Antismokea haluaisin kyllä testata mitä pikimmiten! - Tri M.
Dr.Swan kirjoitti:
Sinä se höpsöttelet aina potilaittesi kanssa milloin mitäkin!Voin uskoa että teillä on ollut hauskaa testiä tehdessänne!Kyllä mahtavat olla ihmeissään kun huomaavat ajan vierähtäneen...hmmm...luulen että tässä voi tapahtua sellaine reaktio että koe ryhmä ei vanhene tässä ajassa päivääkään...joten teet heille kuitenkin palveluksen!
Ei ei ei ,en ole koskaan tavannut koko herttuatarta,kuullut kylläkin!Säikähdyn vain niin kovin helposti aina kun olen itsekkin sellaista höpsöttelijä sorttia ja joskus omien kokeidenikin kanssa tuppaa käymään kalpaten...
Hienosti hei hoidettu just toi juttu että pyytää nimet reilusti paperiin vaan niin ei tarvitse jälkikäteen selvitellä erimielisyyksiä...itse olen ollut liian monet kerrat ihan raastuvassa asti,mutta otan tästedes saman käytännön...Nimet paperiin vaan heti kättelyssä!
Antismokea haluaisin kyllä testata mitä pikimmiten!Sehän olisi vuosituhannen keksintö,voisi nukkua halutessaan vaikka vuoden ja sitten kun herää niin onkin saman ikäinen kuin unen alkaessa.
Mutta on siinä huonotkin puolensa kun ympäristö muuttuu vuodessa kovasti.Aatteles vaikka tuota ruohoa puutarhassa.Jos keväällä uinahtaa niin onhan melkoinen viidakko odottamassa herätessä..
HpK väitti kyllä sinua henkilääkärikseen.. Sekasiko hän kenties Oma hoidon ja sinut toisiinsa,mene tiedä.. Käy itse katsomassa tuolla alempana.
Minä laitan nimesi tuohon AntiSmoke-listaan.Paneppas sinä sitten nimesi siihen viereen että vapaudun vastuusta...
Hitsit,nyt soi minun kännykkäni.Se on Uuno palvelutalolta.Minun on nyt mentävä.Nähdään päivemmällä.Pieni yösuukko sinulle * nnnoin..! Tri M. kirjoitti:
Sehän olisi vuosituhannen keksintö,voisi nukkua halutessaan vaikka vuoden ja sitten kun herää niin onkin saman ikäinen kuin unen alkaessa.
Mutta on siinä huonotkin puolensa kun ympäristö muuttuu vuodessa kovasti.Aatteles vaikka tuota ruohoa puutarhassa.Jos keväällä uinahtaa niin onhan melkoinen viidakko odottamassa herätessä..
HpK väitti kyllä sinua henkilääkärikseen.. Sekasiko hän kenties Oma hoidon ja sinut toisiinsa,mene tiedä.. Käy itse katsomassa tuolla alempana.
Minä laitan nimesi tuohon AntiSmoke-listaan.Paneppas sinä sitten nimesi siihen viereen että vapaudun vastuusta...
Hitsit,nyt soi minun kännykkäni.Se on Uuno palvelutalolta.Minun on nyt mentävä.Nähdään päivemmällä.Pieni yösuukko sinulle * nnnoin..!Eikös se ollut se kärttyinen vanha gubbe?Saatan sekoittaa henkilöt...
Henkilääkäri...hmmm...ehkäpä olen tosiaan saattanut olla jonkinlaisessa henkisessä yhteydessä tuohon siniveriseen arvokkaaseen naisihmiseen...täytyy ottaa selvä!
Laitan toki nimeni mihin tahansa paperiin!Olettehan ykkös luotto henkilöni!Uskon ja luotan että juuri tämä antismoke-keksintösi tulee olemaan läpimurto lääketieteessä!Juuri sen takia haluankin mukaan tähän juttuun!KIITOS että otitte minut!!!Toivottavasti voin tehdä vastapalveluksen!
Tutkisinko vaikkapa eturauhasesi ensi viikolla ...se on kuitenkin itse niin vaikea suorittaa...hmmm...kuten muuten myös minun on vaikea suorittaa itse itselleni,itse itseäni tehostaentuo paljon puhuttu gynegolooginen tutkimus...hmmmm....ei ei ei ...eihän siitä tulisi mitään....olemme liian läheisiä,olen hieman häveliästä sorttia,näet...mutta iltasuukon rohkenen kuitenkin antamaan...hyvät yöt ja muista iltalääke!BBrunetti kirjoitti:
Eikös se ollut se kärttyinen vanha gubbe?Saatan sekoittaa henkilöt...
Henkilääkäri...hmmm...ehkäpä olen tosiaan saattanut olla jonkinlaisessa henkisessä yhteydessä tuohon siniveriseen arvokkaaseen naisihmiseen...täytyy ottaa selvä!
Laitan toki nimeni mihin tahansa paperiin!Olettehan ykkös luotto henkilöni!Uskon ja luotan että juuri tämä antismoke-keksintösi tulee olemaan läpimurto lääketieteessä!Juuri sen takia haluankin mukaan tähän juttuun!KIITOS että otitte minut!!!Toivottavasti voin tehdä vastapalveluksen!
Tutkisinko vaikkapa eturauhasesi ensi viikolla ...se on kuitenkin itse niin vaikea suorittaa...hmmm...kuten muuten myös minun on vaikea suorittaa itse itselleni,itse itseäni tehostaentuo paljon puhuttu gynegolooginen tutkimus...hmmmm....ei ei ei ...eihän siitä tulisi mitään....olemme liian läheisiä,olen hieman häveliästä sorttia,näet...mutta iltasuukon rohkenen kuitenkin antamaan...hyvät yöt ja muista iltalääke!Tuota....hajamielisyyksissäni tein tässä pienen virheen.ja nyt seuraava minkä kerron on totta...tässä koneella katsos on käynyt tuo Brunetti joka on ihan todellisuudessa rakas naapurini,joka itseasiassa ei ymmärrä näitä lääkäri hömpötyksiäni ollenkaan,brunettihan ei edes kirjoita näin pitkiä viestejä,ja brunetti inhoaa koko Dr Swaaaaania...heh heh heh hehehe....ja edelleenkin korjaan tätä mokaa brunetin nimimerkillä...mutta nyt on jo liiiian myöhäistä..........mutta brunetti EI IHAN OIKEASTI OLE DR SWAAAAN!!!!!dr,swaan on dr.swaan ja brunetti on brunetti!
HUPS...sorry bruune,mitäs et kirjautunu ulos....- paha hoito
Kyllä, tämä lausuntosi lisäsi todistustaakkaasi!
Olet selvästikin tuijottanut koko tutkimuksen
ajan ainosastaan tiettyyn ruumiinosaani, koska
partaa minulla kasvaa vain alapäässä.
Ehdottaisin myös optikolla käyntiä...... - Dr.Swan
paha hoito kirjoitti:
Kyllä, tämä lausuntosi lisäsi todistustaakkaasi!
Olet selvästikin tuijottanut koko tutkimuksen
ajan ainosastaan tiettyyn ruumiinosaani, koska
partaa minulla kasvaa vain alapäässä.
Ehdottaisin myös optikolla käyntiä......Kuule,minulla ravaa asiakkaita mielettömiä määriä päivittäin!Niin miehiä kuin naisiakin.Luuletko todellakin että minulla on aikaa ryhtyä selvittämään vieläpä sukupuoltakin siinä hutakassa...Jos ei sukupuolta selvästi huomaa niin en minä rupea enää sitä kyselemäänkään jälkikäteen!
- paha hoito
Dr.Swan kirjoitti:
Kuule,minulla ravaa asiakkaita mielettömiä määriä päivittäin!Niin miehiä kuin naisiakin.Luuletko todellakin että minulla on aikaa ryhtyä selvittämään vieläpä sukupuoltakin siinä hutakassa...Jos ei sukupuolta selvästi huomaa niin en minä rupea enää sitä kyselemäänkään jälkikäteen!
Arvasinhan, Dr. Swan on ollut kahvittelemassa
sillä aikaa, kun koulussa on opetettu anatomiaa!
- kippari1
kippari epäilee sinun tarinoita nyt kyllä;=)Koska aijon itse kohta mennä hänen vastaanotolle koska täällä etelän lääkärit eiivätt saa kipparia kuntoon ja luulen et hän saa:=))
- Dr.Swan
Kiitos luottamuksen osoituksesta Kippari!Oikein puistattaa tuollaiset potilaat jotka eivät ole tyytyväisiä,eivät sitten mihinkään!
Sinulle seuraava hoito on ilmainen ja lupaan etten ronkeloi eturauhasiasi!:)Ei niissä mitään vikaa ole kuitenkaan! - kippari1
Dr.Swan kirjoitti:
Kiitos luottamuksen osoituksesta Kippari!Oikein puistattaa tuollaiset potilaat jotka eivät ole tyytyväisiä,eivät sitten mihinkään!
Sinulle seuraava hoito on ilmainen ja lupaan etten ronkeloi eturauhasiasi!:)Ei niissä mitään vikaa ole kuitenkaan!niissä olla kun ei viellä niitä ole tutkittu,mut voidaan kyllä aloittaa vaikka muusta hoidosta;=)Mut luotan kyllä huuhaan erikoslääkäriin ei noista tavalisista ole mihinkään;=))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu162310- 1682249
- 1121808
- 1491789
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4791389- 921215
- 551011
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa420933- 49921
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä236874