Hallitus vaihtoon
Orpon hallitus lupasi 100 000 uutta työpaikkaa Nyt työttömyys kasvaa kaikkialla maassa ja jokaisessa
17
90
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
PALSTAVASEMMISTOLAISEN
ELÄTTÄMINEN
LOPETETTAVA !!!
VASU PAKKOTÖIHIN SAIRAALAAN PESEMÄÄN VANHUKSIA.- AnonyymiUUSI
Orpon ja Purran "Vappulupaus" 100 000 uudesta työpaikasta on jo noin 175 000 työllisen päässä. Tarkoittaa yhteiskunnalle noin 3,5 - 4 miljardin euron lisäkuluja eli velanottoa vuosittain. Ei siis tarvitse ihmetellä miksi Orpon ja Purran oikeistohallitus ottaa velkaa lisää Suomen historian eniten, vaikkei ole pandemiaa ja energiakriisiä.
- AnonyymiUUSI
PALSTAVASEMMISTOLAINEN PAKKOTÖIHIN KUIVAAMAAN
VALTION HOMERAKENNUKSIA
( ei työnjohtajaksi. koska ei osaa mitään )- AnonyymiUUSI
Silloinhan ne on kuin sinä, ei osaa mitään.
- AnonyymiUUSI
VASULIINI on jo lähtötelineessä
lähdössä töihin
HIKI on uusi kokemus vasemmistolaiselle - AnonyymiUUSI
Olen lähettänyt työhakemuksen noin 700 työpaikkaan enkä ole töitä saanut. Vaikka olen korkeasti kouluttautunut, en pääse edes kaupan kassaksi.
- AnonyymiUUSI
Korkeakoulutus on kirous ja punikit ei halua osaajia duuniin.
- AnonyymiUUSI
Samoin töitä hakee 330 800 työtöntä työnhakijaa ja 411 900 työtöntä, jos tempputyöllisyystoimissa olevat otetaan lukuun mukaan. Työttömyys jo EU:n toisiksi korkein, miesten työttömyys EU-maiden korkein. Orpon hallituskaudella työttömyys kasvanut noin 90 000:lla.
- AnonyymiUUSI
Kokriles avustajan hommaa. Tosin pitää osata kotitöitä, olla ystävällinen ja empaattinen.
- AnonyymiUUSI
Ihan sama mitä kuppa töölössä lupaa.
- AnonyymiUUSI
Jep.
- AnonyymiUUSI
Vassarille tiedoksi.suomessa on vaalit 4 vuoden välein.
- AnonyymiUUSI
Orpo on kyvytön
- AnonyymiUUSI
Kokoomus Orpo on kävelevä katastrofi.
- AnonyymiUUSI
Tämä hallitus vihaa tavallista kansalaista
- AnonyymiUUSI
Kiitos EU:n, Naton ja USA:n.
- AnonyymiUUSI
Oletko sinä työtön? Mitä työtä haluat tehdä? Millä palkalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3838436Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732800- 131142
- 76988
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25886
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792