Yritetty ottaa lainaa 2000€ verkosta laitettu summa 400,900 € kk ei hyväksytä,eikä myöskää sähköistä allekirjoitusta hyväksytä minulle .Se tarkoittaa en pysty vuokraamaan kaivinkonetta ,tai kantojyrsintä ,enkä pysty itse ostamaan edes autoa itselle.Enkä pysty edes nollaamaan itseäni rupeaa ottamaan kovasti pattiin,en voi käyttää myrkytys tila joka vaatii aina sairaala hoitoa ,tupakkiallergia jo pelkkä savu oksetutta kovasti,naimaankaan ei pysty se on rikki monellakin tapaa,8 vutta sitten roikuin hirressä 2 min ja lopetin itseni hirttämisen se oli niin hidasta pääsin siitä eläkkeelle siinä oli muutakin syytä taustalla .Ainoat asiat mihin pystyn puun kaato,niiden pois ajo metsästä valmiiksi klapeiksi teko ,lumen auraus traktorilla ,autolla ajo tutuissa paikoissa muissa paikoissa navikaattorilla ,metallityöt omaksi iloksi ,osaan myös käyttää kaivinkonetta ja tiedän mitä meidän metsässä tehdä ,mutta kun kaivuri puuttuu jolla ne sinne pääsisi tekemään kaikki rikki omat koneet jollakin tapaa telankiristy jousi poikki,toista ei käynistetty 10 vuoteen vesi moottoriin mennyt, 3 mangeettiventtiilit rikki hidas sammuilee ja väärässä paikassa meidän metsään ensi viedä 12 h olisi työt siellä valmiiksi tehty tuonne toiseen paikkaan vasta viedä ,traktorin terävällä perälevyllä vetää luiskat auki voi talvella puita hakata ojalinjoilta auki taas hakata ,valmiiksi häkkiin tekee klapeja textillä ilmaisia puita metsämiehille äkkiä on 6 m3 häkki tyhjä .
Olen ikusesti kirottu !!!
5
181
Vastaukset
- Anonyymi
Meidän osastolla on yksi vapaa leposidepaikka.
- Anonyymi
Konee herätys oli lähellä polttoaine letku hauras suihkutti kuin suihkulähde ,vaurioituneta sähköjohtoja suuri tulipalon vaara kuivaa heinää ympärillä suurtulipalo vesi kastelee ruohot ympäriltä,sitten uusi yritys jos ei pysy käynnissä letkun vaihto 3,5 m uutta panna ja jos ei ilmauksienkaan lähde käyntiin minä luovutan 2 vuotta korjattu on jo .Saa keskittyä muihin hommiin puun ajoon metsästä mönkijällä ja käsipelillä nostele 7 kuutiota kärryn kyytiin ensin ja aja lanssin paikalle pura käsin pois puut.
- Anonyymi
Pakko tehdä töitä omia joiden takia olen ollut jo siellä hoidossa saatan toki kohta mennä uudestaan psykoosi uudistuu .
- Anonyymi
OLEN IKUISESTI KIROTTU= Äärimäisen totaalisen huono tuuri vedä puoleeni hager,rautaa silmiin aina kun teen metallitöitä ( mirkelöinti,hitsaus,) Kaasunaamarikin tahtoo huurtua ,milloin tämä huono tuuri loppuu kohta saa kirjoittaa äärettömän totaalisen huonu tuuri.🫣🤔.
- Anonyymi
Olen ikuisesti kirottu = äärettömän totaalisen huono tuuri voi kun sen pystyisi kääntämää. Eurojacpot voitto saada .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....1869558Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3617258Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1106086Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen294326- 1764170
Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht1003874Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu953779Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.373333- 1983237
Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik182795