Ite olisin veikannut, että Ville Peltosen veli.
Tiesitkö ennen eilistä kuka on Eemeli Peltonen?
6
65
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
eipä tuosta , luulenpa että miljonääri visassa olisi monelle käyny kalpaten kysyessä? jos ei oljenkorsiakaan?
sinne ei pidä jatkossa alaikäisiä enää äänestää, ja nythän huomattu mikä ongelma puolue Ikuinen: Sdp ! - AnonyymiUUSI
Keksi keinon päästä ikuisiksi ajoiksi historiankirjoihin.
- AnonyymiUUSI
Tiedotusvälineet voisivat ajatella omaisia, varmasti vähempikin uutisointi riittäisi.
Tuskinpa Eemeli itse ajatteli sitä kuinka hänestä uutisoidaan.
Noin järkyttävän lopullisen ratkaisun tehdessään ei ehkä uutisointi ole tullut mieleen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiedotusvälineet voisivat ajatella omaisia, varmasti vähempikin uutisointi riittäisi.
Noin järkyttävän lopullisen ratkaisun tehdessään ei ehkä uutisointi ole tullut mieleen.Älä nyt. Kyllä tuommoiset Kurt Cobainit ja Amy Winehousit ihan tietoisesti huomioivat sen, miten tullaan muistamaan.
Narsistinen häiriö on varmaan kaikilla poliitikoillakin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Noin järkyttävän lopullisen ratkaisun tehdessään ei ehkä uutisointi ole tullut mieleen.Ihan taatusti tiesi, mitä tuosta seuraa.
Älkää nyt uskoko sellaiseen, etteikö paikka ollut tarkasti harkittu. Eduskunnassa ei koskaan ole kukaan vielä tehnyt itsemurhaa....siis kansanedustaja ainakaan, ehkä joku laitapuolen kulkija lehtereillä on voinut tehdäkin, muttei se ketään kiinnosta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt. Kyllä tuommoiset Kurt Cobainit ja Amy Winehousit ihan tietoisesti huomioivat sen, miten tullaan muistamaan.
Narsistinen häiriö on varmaan kaikilla poliitikoillakin.Nehän kuoli 27 ikäisenä. Eemeli oli yli-ikäinen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3838436Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732800- 131142
- 76988
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25886
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792