Tänään jonotin yli 15 minuuttia jonossa mutta kukaan ei vastannut.
Sitten pyysin soittamaan takaisin ja kukaan tähän mennessä 15.02 ei ole soittanut minulle
Miten minun tulisi toimia että saisin ajan varattua?
En saa varattua aikaa VARHA koska puheluuni ei vastata!
6
173
Vastaukset
- Anonyymi
Äänestä Sdp.
- Anonyymi
siellä on meneillään lakisääteinen kahvitunti joka julkisella kestää aamukasista iltaseiskaan ja loppuviikko onkin saikkua!
- Anonyymi
Tuo on mennyt tuollaiseksi ja kaiketi koko Varsinais-Suomessa, Turussa ehkä eniten väkimäärästä johtuen.
Itselläkin on ollut monella kerralla sama tilanne, kun olen heti aamusta soittanut ajanvaraukseen. Niin ei ole pitkänkään jonotuksen jälkeen vastattu, lisäksi jonotuksestakin laskutetaan ainakin jotain, eikä myöskään ole vastattu takaisinsoittopyyntöön. Tai jos onkin, niin todella myöhään, melkeinpä viimeisillä hetkillä kun terveysasema(t) on olleet avoinna ja on vain todettu, että tälle päivälle ei ole enää aikoja jäljellä, yrittäkää huomenna uudestaan tai menkää päivystykseen, jos ette kestä odottaa huomiseen. No mene siinä sitten sellaisen vaivan kanssa päivystykseen, mikä ei ole varsinaisesti akuutti, mutta hoitoa tarvitseva. Kuten esim flunssan vuoksi, minkä johdosta tarvitsisi sairaslomaa ja jotain lääkitystäkin.
Netin kautta ajanvaraaminen voisi toimia, mutta ei sekään aina. Ja ei kaikilla ole mahdollisuutta netin kautta toimia, kaikilla ei ole esimerkiksi verkkopankkitunnuksia ja lisäksi siinä on aina iso riski tietovuodoille, jos netin kautta ilmoittelee sosiaaliturvatunnustaan. Minkä vuoksi itse välttelen sellaisia asiointeja netin kautta, jotka edellyttävät sotun ilmoittamista. - Anonyymi
Minulle soittivat seuraavana päivänä. Onneksi puhelin kädessä niin huomasin. Muuten aina äänettömällä.
- Anonyymi
Aika omituinen ajatus, että julkisen sektorin loispummiduunari vastaisi puheluusi. Hehän ovat etätyössä eli viettävät palkallista vapaata tai torkkuvat toimiston kahviossa.
- Anonyymi
Kaikki eivät ole tuollaisia. Osa heistä hoitelee omia asioitaan työaikana, selailee somea tai saikuttelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986458KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3605994Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602923Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092374Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072048- 1251774
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331178