Tänään jonotin yli 15 minuuttia jonossa mutta kukaan ei vastannut.
Sitten pyysin soittamaan takaisin ja kukaan tähän mennessä 15.02 ei ole soittanut minulle
Miten minun tulisi toimia että saisin ajan varattua?
En saa varattua aikaa VARHA koska puheluuni ei vastata!
6
152
Vastaukset
- Anonyymi
Äänestä Sdp.
- Anonyymi
siellä on meneillään lakisääteinen kahvitunti joka julkisella kestää aamukasista iltaseiskaan ja loppuviikko onkin saikkua!
- Anonyymi
Tuo on mennyt tuollaiseksi ja kaiketi koko Varsinais-Suomessa, Turussa ehkä eniten väkimäärästä johtuen.
Itselläkin on ollut monella kerralla sama tilanne, kun olen heti aamusta soittanut ajanvaraukseen. Niin ei ole pitkänkään jonotuksen jälkeen vastattu, lisäksi jonotuksestakin laskutetaan ainakin jotain, eikä myöskään ole vastattu takaisinsoittopyyntöön. Tai jos onkin, niin todella myöhään, melkeinpä viimeisillä hetkillä kun terveysasema(t) on olleet avoinna ja on vain todettu, että tälle päivälle ei ole enää aikoja jäljellä, yrittäkää huomenna uudestaan tai menkää päivystykseen, jos ette kestä odottaa huomiseen. No mene siinä sitten sellaisen vaivan kanssa päivystykseen, mikä ei ole varsinaisesti akuutti, mutta hoitoa tarvitseva. Kuten esim flunssan vuoksi, minkä johdosta tarvitsisi sairaslomaa ja jotain lääkitystäkin.
Netin kautta ajanvaraaminen voisi toimia, mutta ei sekään aina. Ja ei kaikilla ole mahdollisuutta netin kautta toimia, kaikilla ei ole esimerkiksi verkkopankkitunnuksia ja lisäksi siinä on aina iso riski tietovuodoille, jos netin kautta ilmoittelee sosiaaliturvatunnustaan. Minkä vuoksi itse välttelen sellaisia asiointeja netin kautta, jotka edellyttävät sotun ilmoittamista. - Anonyymi
Minulle soittivat seuraavana päivänä. Onneksi puhelin kädessä niin huomasin. Muuten aina äänettömällä.
- Anonyymi
Aika omituinen ajatus, että julkisen sektorin loispummiduunari vastaisi puheluusi. Hehän ovat etätyössä eli viettävät palkallista vapaata tai torkkuvat toimiston kahviossa.
- Anonyymi
Kaikki eivät ole tuollaisia. Osa heistä hoitelee omia asioitaan työaikana, selailee somea tai saikuttelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827076Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267043Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605173Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405098Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163457Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003370